Denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoef je hier dus ook niet meer te komen.![]()
quote:Achossie![]()
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Cageon het volgende:
Ja en die massa wat meer naar achter, t lijkt net alsof je start niet zo goed gaat
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was er alleen maar voor de Fok! MC, wheelies maken interesseerde mij geen drol.
En de massa ging juist naar voren, en het gas dicht.
Hmmm, office spacequote:
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Op mijn fiets kom ik nog verder op 1 wiel.![]()
Ik hoef niet eens te schakelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kom op één wiel fietsend verder dan elke motorrijder. Misschien duurt 't ff, maar. En ik kan al wheeliend tot in de hoogste versnelling doorschakelen op de fiets
.
![]()
![]()
het begint zowaar serieuze vormen aan te nemen hierquote:
Ja... de deur is een keer open gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft tie van jou nog daglicht gezien dit jaar, behalve door dubbelglas?
De motor dan![]()
oa.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Hoe dik is overigens een halfbloed chinees
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dik in orde
Hoe dik is overigens een halfbloed chinees
Mooie microfoonstandaard, en helaas maar geld om 1 enthousiaste 'fan' te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Die linker gitarist heeft best een buikje zo te zien
Helm binnenstebuiten gedragen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Een goed begin is het halve werk..
Maar hoe komt op die plek en aan de binnenkant van het vizier nou een vliegje..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |