Oh, hoi.quote:
Euh, niet echtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Gelukkig maarquote:Binnenkort weg.. het wordt nooit meer zoals vroeger he.![]()
![]()
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
motor verplaatst
mijn olie is wat zwarter WB
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.![]()
Ja we gaan ruilen.quote:
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.quote:De route start en eindigt in het zuiden van Nieuwegein.
Deze tocht gaat langs de lek en door Loosdrecht.
De lengte van de tocht is 143 km.
Nee hoor. Mijn zooi staat in hun garage en mijn mamse heeft vanmiddag zelfs nog een boterham met kaas gemaakt omdat ik honger hadquote:
http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.phpquote:Deze route is bedoeld als motor route, maar ook met de auto prima te rijden.
Start in Kaasstad Woerden via Lopik langs Hollandse dijken naar Culemborg nog meer dijken in de Betuwe (Heel veel bochtenwerk dus) via Gorinchem door écht Nederlands poldergebied terug naar de Lek en via prachtige wegen in het midden van Holland terug naar Woerden.
Deze rit heeft alles smalle polderwegen, bochtige dijken kleine dorpjes en stadjes maar ook een stukje snelweg.
Tip rijd deze route ook eens als het hoog water in de rivieren is of als in de Betuwe alle fruitbomen in bloei staan.
even ver weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.Nog meer in de buurt van je huis?
Zwart is ook normaal.![]()
![]()
goed plan. bij mooi weer iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef stinkie het volgende:
Hoe laat trouwens zondag? Als het goed weer is uiteraard
Den_Haag, kunnen evt weer bij de Shell pre-meeten?
Welke voeding en waar gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Net alvast even de ZX gestript om de voeding aan te leggen voor de Garmin.![]()
[ afbeelding ]
De gisteren pas bestelde spulletjes zullen alleen vast wel veul te laat binnenkomen.![]()
Maar kan wel iets voor nood aanleggen anders.![]()
En dit is wat we willen.![]()
[ afbeelding ]
Zo helder en fris na twee ritjes.![]()
![]()
En dat terwijl ze koud ververst is.![]()
damn, 't is ook nooit goed ook ;`)quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.
quote:Piaggio MP3 250 i.e.
Een unieke motorscooter, die door zijn dubbele voorwielen geschikt is voor rijbewijs B! Zeer geschikt om mee te forensen, er mag namelijk tussen de file door gereden worden. Ook ideaal voor personen die geen motorrijbewijs hebben, maar toch eens willen proeven van het motorrijden. We weten inmiddels dat het erg makkelijk rijdt, je hoeft er geen cursus voor te volgen. Met CVT automaat.
Gaan we hurenquote:Prijzen:
Dag
¤ 55,00
150 km vrij
Weekend
¤ 120,00
300 km vrij
Midweek
¤ 165,00
500 km vrij
Week
¤ 275,00
1000 km vrij
Meerprijs per km ¤ 0,15
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Nope.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:06 schreef stinkie het volgende:
Tegen beter weten in de accu aan de lader gehangen vannacht. En ik vergeet steeds dat er een motorzaak op loopafstand zit hier. Nog even aan het idee wennen van lopen en dan kan ik er morgen even langs.
Vandaag zowaar werken
Niks doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zeg! Lui varken! Het mag wel weer eens, na een week of 3 niks doen.
Hap!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niks doen
Lees jij nog eens bij in klus![]()
en dat wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:28 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Zal ik even helpen dan maar?
Ik kan er natuurlijk ook gewoon een slotje op gooien.
Maar dan krijg ik ruzie met mijn PTA collega's.
Dude, het is daar sowieso een puinzooi, alsof die ene motor nog uitmaaktquote:
Beetje URLfucken leest makkelijkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
En je moeder speelt keyboard
Mensen die hun moraal overboord gooien zodra het om financieel gewin gaat...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Sta je een keer in de OP, is 't nog niet goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
10 km omrijden en ze zitten bij me thuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef Wifebeater het volgende:
10 km omrijden en ze zitten bij me thuis [ afbeelding ]
Kom jij dan ook?
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Welke voeding en waar gekocht?Volg het nog steeds op de voet.
Nog ff wat beter zoeken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
ben benieuwd hoe het zit,want mijn 12v aansluiting werkte nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.
Voor 1/5 van de prijs van een Yamaha boschstekker zonder zekering.
Maar ondertussen weer een beter idee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
En je zou het natuurlijk ook van de positieve kant kunnen bekijken
Om de banden 10km warmer te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenstaat er food&drinks klaar
![]()
offe wordt deze club zondag vereerd met uwes aanwezigheid?
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
Nog ff wat beter zoeken..
Die tweede route had al drie afsluitingen voor motorrijders stond er in het commentaar.
Die is best wel in de buurtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Even aan het slaapposten.
[..]
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.
ik laat dat wel aan de posers overquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenzijn er wel een aantal voor in geloof ik
CP komt ook niet, want die krijgt de verbouwing van zijn fiets niet afquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
optimistisch lijstjevoor zover bevestigd volgens mij:
CP
Cageon
Bazziek
Den Haag
watnu hebbie een rasechte tourbuffelquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Wifebeater het volgende:
Om de banden 10km warmer te krijgen![]()
Had voor zondag al plannen, maar als het werkelijk die route wordt wil ik wel proberen te schuiven voor een pitstop en een stukkie mee
Wat doet dat geile ding bij pa en ma voor de deur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
Google streetview is online [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Klikkie. even stil op het werk.
Al kan ik niet ongestoord surfen.
Bak koffie en hij is wel weer rustig toch.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?
Pdf bestand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?
quote:Bij het rijden van de Lek en Linge route krijgt U te maken met een zeer rijk polderlandschap en een hartveroverend rivierlandschap met bijzonder interessante stadjes en dorpen.
Het polderlandschap bestaat uit de Alblasserwaard en Vijfheerenland, twee in de late Middeleeuwen ontgonnen gebieden ten oosten van Rotterdam. De ouderdom van deze polders is nog af te lezen aan tal van sporen in het landschap, zoals bijvoorbeeld de dorpen die in een lang lint langs of ontginningsweg zijn gebouwd. Haaks daarop staan de weilanden, die smal en langgerekt honderden meters ver het land insteken.
Ook een overblijfstel uit oude tijden zijn de tiendweggetjes, over het algemeen lange, vaak nog onverharde wegen, die dwars op de kavelrichting van de weilanden gaan. De naam zou te maken hebben met het tiendrecht: de landheer had recht op een tiende deel van de opbrengst van het land. Aan de tiendweg werd de belasting mogelijk geïnd. Veel tiendwegen zijn nu met (knot)wilgen, elzen, berken, meidoorns en lijsterbessen begroeid en leveren een extra bijdrage aan het traditionele polderlandschap van sappige weiden, grazende koeien, kerktorens, boerderijen en molens aan sloten met kroos.
De brede en bochtige Lek zorgt voor het wijde rivierlandschap met een al of niet dreigend zwerk, brede horizonten en trage binnenschepen. De veel lieflijker Giessen en Linge vergasten U op het intiemere rivierlandschap. Laat de ene kant van de dijkweg met de boompartijen en het dicht struikgewas beklede uiterwaarden zien, de andere kant boeit door zijn rustieke boerderijen en (in het voorjaar) bloeiende boomgaarden
quote:30-8-2007 jabo299
Deze route gereden (aug 2007). Het is een mooie route met leuke kleine slinger- en dijkwegen. Zeker met mooi weer een aanrader. Het restaurant in Meerkerk is gezellig en bezocht door menig motorrijder.
19-7-2008 Maarten waayer
Een prachtige route.
Al een aantal keren gereden, en elke keer weer even mooi.
prima route voor iedere motorrijder
Ook met de tomtom rider foutloos tot het einde.
ga zo door mensen.
groet Maarten Waayer
Dat zag ik ja, maar dat is geen garantie voor baas-safe-inhoud heb ik proefondervindelijk geconstateerdquote:
En het is toch een kut stage.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Geerd het volgende:
Bak koffie en hij is wel weer rustig toch.
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Cageon het volgende:
route zal me een worst wezen als er maar flink wat bochten in zitten zonder al te veel automobilisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik tof van je, maar dat maakt me weinig uit hoever ik initieel moet rijden, maar dan moet t dat ook wel waard zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.![]()
quote:Heb ook nog een aardige langs de zee, eindigen we op de koffie in winkel.![]()
![]()
Teach -XX- some real stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
en ik weet nog steeds niet hoe laatquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
WB, verzamelen wij op de Shell A12 na Gouda voordat we doorrijden?
Moet trouwens wel beetje op tijd weer in Den Haag zijn ivm de trip naar de UK die avond
Ik weet zelf nog niet hoe laat.quote:
goed bezig iigquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
en dan ben jij er niet bijquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed bezig iiglang geleden dat het initiatief wrerd genomen
vind dat een prima tijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
cool dudequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed bezig iiglang geleden dat het initiatief wrerd genomen
Paar milfjes.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah het is sessie bijz. verrichtingen voor beginners vs. touren voor gevorderden
Denk dat ze in de buurt hier gaan oefenen, vermoed dat de tegenpartij een oranje kawa isquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
[..]
Paar milfjes.![]()
Misschien kunnen we nog iets combineren.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.![]()
Heb ook nog een aardige langs de zee, eindigen we op de koffie in winkel.![]()
![]()
Teach -XX- some real stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezigquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
Mjeh ik ga daarom niet wegblijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zou het..? touren zal ook in de beginnersregionen zitten
![]()
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezig
rest zie Cageon
zal afhangen vd vorderingen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaak
Ben benieuwd hoe t gaat.
Nu alweer terug krabbelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal afhangen vd vorderingen denk ikmaarre eujj er is nog niks bevestigd ofzo
meeting hier is ook lang geleden
Half 12 dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Half 12 vind ik een goede tijd. Moet zeker om 16u weer in Den Haag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |