quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:06 schreef stinkie het volgende:
Tegen beter weten in de accu aan de lader gehangen vannacht. En ik vergeet steeds dat er een motorzaak op loopafstand zit hier. Nog even aan het idee wennen van lopen en dan kan ik er morgen even langs.
Vandaag zowaar werken
Niks doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zeg! Lui varken! Het mag wel weer eens, na een week of 3 niks doen.
Hap!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niks doen
Lees jij nog eens bij in klus![]()
en dat wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:28 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Zal ik even helpen dan maar?
Ik kan er natuurlijk ook gewoon een slotje op gooien.
Maar dan krijg ik ruzie met mijn PTA collega's.
Dude, het is daar sowieso een puinzooi, alsof die ene motor nog uitmaaktquote:
Beetje URLfucken leest makkelijkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
En je moeder speelt keyboard
Mensen die hun moraal overboord gooien zodra het om financieel gewin gaat...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Sta je een keer in de OP, is 't nog niet goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
10 km omrijden en ze zitten bij me thuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef Wifebeater het volgende:
10 km omrijden en ze zitten bij me thuis [ afbeelding ]
Kom jij dan ook?
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Welke voeding en waar gekocht?Volg het nog steeds op de voet.
Nog ff wat beter zoeken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
ben benieuwd hoe het zit,want mijn 12v aansluiting werkte nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.
Voor 1/5 van de prijs van een Yamaha boschstekker zonder zekering.
Maar ondertussen weer een beter idee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
En je zou het natuurlijk ook van de positieve kant kunnen bekijken
Om de banden 10km warmer te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenstaat er food&drinks klaar
![]()
offe wordt deze club zondag vereerd met uwes aanwezigheid?
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
Nog ff wat beter zoeken..
Die tweede route had al drie afsluitingen voor motorrijders stond er in het commentaar.
Die is best wel in de buurtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Even aan het slaapposten.
[..]
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.
ik laat dat wel aan de posers overquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenzijn er wel een aantal voor in geloof ik
CP komt ook niet, want die krijgt de verbouwing van zijn fiets niet afquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
optimistisch lijstjevoor zover bevestigd volgens mij:
CP
Cageon
Bazziek
Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |