hehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb ook nogal last van het gevoel dat ik als ik met de motor rechtop er naast hang al plat ga zegmaar en het absurd plat lijkt bij ook maar een beetje sturen. Oftewel ik ben een p00berd.
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bandenmaat en compound wil ik graag weten.![]()
WAnt is wel cheap!
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemtquote:
Pirelli Diablo Supercorsa's setje 120/190 voor 100 euro, never nooit niet nieuw.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaan
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehrechtop is rechtop he
njah ik dacht dat ik er als een aap naast hing, terwijl dat erg meeviel.
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
halve bil ernaast + lange-darm-benen moet voldoende zijn
niet te vroeg verzitten lijkt mij danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.
Bedankt voor deze kwaliteitsbijdrage.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenin ieder geval wel ronder
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
goed voorbeeld van het moment van verzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
hier moet ik tegen met je over discusieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
http://www.bennaakt.nl/index2.htmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen worden
beter is om t zien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.
Mja die bocht kon ik niet genoeg vaart maken, is toch een foto met zon beetje 120 kmpuquote:
zal even kijken of ik daar voor kan zorgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen worden
Zaterdag gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kwaliteitsbijdrage.Kom je zaterdag nou WB's TLR van een dijkje afslibben?
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overigens, die dag reed ik met men vriendin achterop, en ik hield een passerende Street Triple gewoon goed bij. Dit weekend met een MF rit reed ik er zelfs 1tje uit. Je zou bijna denken dat elke Triumphrijder nog in zijn "inrijdperiode" zit
nee uiteraardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
hier moet ik tegen met je over discusieren.
Het is belangrijk rust in de motor te hebben in de bocht. Voor die tijd wil je dus al klaar zitten voor de bocht.
maw. met knieeen nog aan de tank mbv je benen verzitten bij t aanremmen.
bij het insturen lichaam vloeiend naast de motor bewegen en naar voren/onder zodat je je hoofd naar je spiegel toe beweegt.
Tijdens de bocht wil je niet
- Sturen
- Verzitten
- abrupt remmen
- van het gas af
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja die bocht kon ik niet genoeg vaart maken, is toch een foto met zon beetje 120 kmpuOverigens hang ik er niet zo heel veel meer naast als ik een KD maak volgens mij
enige filmpje waarbij ik fatsoenlijk knieschrapert doe:
t was toch zondag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat het niet worden
Heb een feestje
[ afbeelding ]
Met kornuiten van Geerd
Zondag is het trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat het niet worden
Heb een feestje
[ afbeelding ]
Met kornuiten van Geerd
Twijfelachtig weer? Gewoon zon man, azijnpisser.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
zal even kijken of ik daar voor kan zorgen.
Maar liever regel ik t niet ivm mee moeten nemen van camera van Cageon Sr. met nogal twijfelachtig weer enz.
Vraag het Monaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?![]()
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overigens, die dag reed ik met men vriendin achterop, en ik hield een passerende Street Triple gewoon goed bij. Dit weekend met een MF rit reed ik er zelfs 1tje uit. Je zou bijna denken dat elke Triumphrijder nog in zijn "inrijdperiode" zit
MF ritquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil wel eens live zien of dat ook lukt bij een toer motor
Wannuhkutjanusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?![]()
quote:
Kunnen we er weer eentje uit de polder trekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zien
Ik ga zo hard als de GS kanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zien
Ben trouwens regelmatig in Tillieburg de laatste tijd, werk je nog zo veel of ben je ook wel eens vrij voor een bakje koffie?quote:
ah, ke, dacht dat die op mf ook gebruikt waren. Nieuw is niet duur nee. Wat MM voor nieuw vraagt weet ik niet, ik doe niet aan nieuwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Pirelli Diablo Supercorsa's setje 120/190 voor 100 euro, never nooit niet nieuw.
zoals verwacht, zijn dat gebruikte.
Ik wil nieuweeeeee om flink t gas er op te gooien![]()
Met Geerd is het toch ook goed gekomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kunnen we er weer eentje uit de polder trekken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.quote:
komt wel een keer, weet niet of ik er wel bij ben...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga zo hard als de GS kanwil het je wel eens live laten zien
hoop dat et zondag goed weer is
Waar gaan we nou meeten btw?
Gefeliciteerd, u wint een enkeltje MF.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.
Weet wel wie je tegenstanders zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga zo hard als de GS kanwil het je wel eens live laten zien
hoop dat et zondag goed weer is
Waar gaan we nou meeten btw?
Dome?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is het plan dan zondag? waar meeten, wie gaat er voorrijden etc.
dat laatste zou wel heel knap zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.
uiteindelijk zijn we allemaal testosteron bommetjes als we er eenmaal op zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
WB moet je nooit onderschatten, zeker niet als je zelf een lichte motor rijdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Weet wel wie je tegenstanders zijn
[ afbeelding ]
En waar ze mee rijden
[ afbeelding ]
Kan ook, CP gaat ook meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Damn, iedereen racen zondag? Ik wil gewoon nichterig mee toeren hoor
Moet je belluh, 's avonds of overdag in je werkkloffiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben trouwens regelmatig in Tillieburg de laatste tijd, werk je nog zo veel of ben je ook wel eens vrij voor een bakje koffie?
Is enigsinds te doen qua afstand. Weet alleen niet wat de westerlijke broeders er van vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar gaat iig gemeet worden ws
die (b)rookies snappen het maar niet hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Weet wel wie je tegenstanders zijn
[ afbeelding ]
En waar ze mee rijden
[ afbeelding ]
OPM ging je nou wel of niet mee zondag? Cageon? Meer liefhebbers voor iig verzamelen @ Dome?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar gaat iig gemeet worden ws
Meestal overdag in motorpakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Moet je belluh, 's avonds of overdag in je werkkloffie
Ik werk achter het kantoor waar je pa weleens moet zijn en diagonaal aan de overkant van het politieburo
Als ik meega is het ook nichterig achteraan de polonaise aansluitenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Damn, iedereen racen zondag? Ik wil gewoon nichterig mee toeren hoor
hangt der vanaf, het is nogal moeilijk wat regelen hiero blijkt uit het verledenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
OPM ging je nou wel of niet mee zondag? Cageon? Meer liefhebbers voor iig verzamelen @ Dome?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef stinkie het volgende:
En wat gebeurt er in het beschaafde deel van het land?
Dat dusquote:
Oude ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef rib-1 het volgende:
Ik weet het nog niet... Zaterdag op podium = zondag brak
Tilburg voor Rib-I's huis dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
t maakt mij geen ruk uit waar we meeten
Weet iemand waar je woont? Ik zou het al niet meer kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Koffie + eventueel vlaai staan klaar![]()
En voor OPM lekkere bapau met hete saus of chili
Tjek het politieburoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Ik zou het al niet meer kunnen vinden.
doe maar sambal bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Koffie + eventueel vlaai staan klaar![]()
En voor OPM lekkere bapau met hete saus of chili
Moet morgen dan net weer betaald ME'ers slaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:53 schreef rib-1 het volgende:
Hey BazzieK, ik ben morgenmiddag trouwens vrij
Na de middag @ my house
Kèn ik je tripple ff keuren [ afbeelding ]
Volgens BazzieK Drive-inn @ MC Ribquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe maar sambal bij![]()
ik zie het wel weer wat het wordt![]()
Oh, ik mag niet komen dus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:39 schreef BazzieK het volgende:
Of oude vertrouwde Mac Nieuwegein als WB en Rib willen aansluiten?
sta je toch gek te kijken als er in eens een bende herrieschoppers voor je deur staatquote:
Have funquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik kom wel naar et gelredome, zie wel waar we eindigen
Wist niet dat je wel eens boven water kwamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet komen dus?
You bastard
Ahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* om Ca/OPM achterna te tuffen
Ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort weer eens stappen.Discotheek Skopje in Beilen, wie kent het niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nick ophalen is niet hetzelfde als stappen he.
Behalve dat ik niet zo goed kan rijden, kan ik ook geen goede foto's makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Stinkie rijd meer mijn tempoquote:
"CelmetdiegekkenegerdiealseenautochtoonklinktengeengrappenmaaktoverdebelastingsdienstofinvoerrechteninhetbijzijnvanTataK"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Observatiecel 3 oftewel "Celmetdiegekkenegerdieonderdedeurdoorpist"?
Rib-I's buurt kennende zijn alle motoren binnen 5 minuten gestript en kijkt hij er niet eens van op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
sta je toch gek te kijken als er in eens een bende herrieschoppers voor je deur staat
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:00 schreef rib-1 het volgende:
[..]
"CelmetdiegekkenegerdiealseenautochtoonklinktengeengrappenmaaktoverdebelastingsdienstofinvoerrechteninhetbijzijnvanTataK"
Eerste disclaimer gespotquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En midlifecrisis man, mag jij van moeders de vrouw mee zondag of moeten de kids hockeyen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Eerste disclaimer gespot
Eindelijk een echte Fok!MC'er
Ik woon in een nette buurt, alleen jammer van die autochtonen die altijd hun voor- en achterdeur op slot doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rib-I's buurt kennende zijn alle motoren binnen 5 minuten gestript en kijkt hij er niet eens van op.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En midlifecrisis man, mag jij van moeders de vrouw mee zondag of moeten de kids hockeyen?
Anders jat je toch een KD-foto en doe je alsof ie van jou is. [/standaard kutgrapje]quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef ikookhier het volgende:Heb nog nooit een KD gemaakt alleen een FD
Stront voorop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we eens een lijstje maken?![]()
Meet 22 Maart: de komersCP Cageon OPM WB BazzieK Stinkie Roderick Geerd
vrij aan te passen natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik woon in een nette buurt, alleen jammer van die autochtonen die altijd hun voor- en achterdeur op slot doen![]()
Dat nodigt alleen maar uit
Of de helicopters die continu over vliegen op zoek naar zonnebanken die op de zolder staan en plantjes laten groeien. Je moet weten dat allochtonen en alleenstaande moeders graag warmte en plantjes om zich heen hebben
Hij moet de Duitser herder uitlaten, dat wéét je toch.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En midlifecrisis man, mag jij van moeders de vrouw mee zondag of moeten de kids hockeyen?
Zondag heb ik de bridgeclub alquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zondag heb ik de bridgeclub al [ afbeelding ]
Dit zou toevallig mijn 3e meet kunnen worden in 6 jaar MC tijd jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wist niet dat je wel eens boven water kwam![]()
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zondag heb ik de bridgeclub al [ afbeelding ]
Ich hab es nicht gewüßtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij moet de Duitser herder uitlaten, dat wéét je toch.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij moet de Duitser herder uitlaten, dat wéét je toch.
Opmerking van BazzieK was vast tegen Worldbeater gericht, als hij wist dat jij het was had hij vast het raampje van de patrouillewagen dichtgedraaidquote:
Die baard was de eerste meet al niet indrukwekkend meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Opmerking van BazzieK was vast tegen Worldbeater gericht, als hij wist dat jij het was had hij vast het raampje van de patrouillewagen dichtgedraaid
Waar heb ik dat eerder gehoord..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:12 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ich hab es nicht gewüßt [ afbeelding ]
23:19quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:18 schreef rib-1 het volgende:
* rib-1 gaat nog even wat werk verzetten zodat hij morgenmiddag ècht vrij is
Inderdaad, kut Hicham, typische Arier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord..![]()
Zeg, mag ik m'n opa's fiets terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij eik een audiofiel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:18 schreef rib-1 het volgende:
* rib-1 gaat nog even wat werk verzetten zodat hij morgenmiddag ècht vrij is
neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord..![]()
Zeg, mag ik m'n opa's fiets terug?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad, kut Hicham, typische Arier.![]()
Halleluja.quote:************************************************************
dummy@conrad.nl
* Uw order is aanvaard.
WB, morgenavond tijd om mijn motor te verhuizen naar Delfgauw?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meet 22 Maart: de komersCP Cageon OPM WB BazzieK Stinkie Roderick Geerd Den_Haag
http://www.powerplustools.nl/quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef stinkie het volgende:
maars eens zoeken naar een krik oid om morgen de fiets te maken.
Den_haag had ooit een linkje met een leuke prijs. Kan toko hier in gouda niet meer vinden
server niet gevonden.....quote:
Ik weet niet, tussen mijn gitaar + effectapparatuur + versterker gebruik ik ook 2 x 6 meter en 3 x 0,15 meter Klotz Titaniumquote:
Tegen die tijd dat de meet is in Gdome, zit ik ergens in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als jij je dorp uit rijd ben je de weg al kwijt volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 06:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat de meet is in Gdome, zit ik ergens in Duitsland.
Ik zou m'n god niet weten waar dat is.
Tenslotte staat rib i niet in het lijstje...![]()
N'eh, ik blijf veilig in NH...
Goeiemorgen!!
Dan lijkt ze echt op bazziekquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als jij je dorp uit rijd ben je de weg al kwijt volgens mij
ovb is er een kans dat het eventueel kan het wijzigenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
crap als we naar nieuwegein moeten, moet ik nog op de kaart gaan kijken ook nogquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
ovb is er een kans dat het eventueel kan het wijzigen
vraag Bazziek de wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:18 schreef Cageon het volgende:
crap als we naar nieuwegein moeten, moet ik nog op de kaart gaan kijken ook nog
Die ja, hier in gouda werden ze ook verkocht, maar weet de naam van die zaak niet meer. Denk nog wel te weten waar ze zittenquote:
Zaterdagochtend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
WB, morgenavond tijd om mijn motor te verhuizen naar Delfgauw?
zaterdagochtend en middag heb ik college. helaasquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaterdagochtend.![]()
Dinnetje gaat straks uit eten en naar de film.
En ik ben.![]()
![]()
Best wel rot.
College.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zaterdagochtend en middag heb ik college. helaas
Van mij is dus nog niet zeker... Zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
optimistisch lijstjequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef Roderick2085 het volgende:
Van mij is dus nog niet zeker... Zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen tijd
True!quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als jij je dorp uit rijd ben je de weg al kwijt volgens mij
Nooit gebeurd.quote:
En ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
optimistisch lijstjevoor zover bevestigd volgens mij:
CP
Cageon
Bazziek
Den Haag
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooit gebeurd.Alleen wanneer het echt moet...met de MFMM bijvoorbeeld..
Anders vertik ik dat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooit gebeurd.Alleen wanneer het echt moet...met de MFMM bijvoorbeeld..
Anders vertik ik dat.
Goed bezig. Zat er geen derdehands accu bij die andere.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:24 schreef stinkie het volgende:
Wiel verwisseld. Wat cosmetisch werk, nu accu laden (of morgen nieuwe kopen).
Straks foto's
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef -XX- het volgende:
Nouja...ik moet wat verzinnen om 2 minuten tijd wat leuks in motortrand te doen op het podium.
Je word er toch gewoon bang van. Misschien dat ik maar vermomd ga.
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald. Gelukkig had ik alleen de zaken nodig die met stoppen te maken hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed bezig. Zat er geen derdehands accu bij die andere.![]()
![]()
Ik heb trouwens nog wel een goede 16 Ahdacht ik staan.![]()
Meld ik zondagquote:
Echte klassiekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. bedenk iets voor de doelgroep daar aanwezig.
En een plu'tje is wel zo toepasselijk als 'grid dame'.
Neeej vriendin is anti.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hé WB
![]()
Ik zag later inderdaad de pics van dat geraamte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald.
Op de aanhangwagen.![]()
Hier ook.quote:
Dat zou niks uit moeten maken kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorlopig is ze al twee avonden weg, en aanstaande zaterdag en zondag+nacht het hele weekend.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef stinkie het volgende:
Eerst een kleine investering van 49 euro bij http://www.buitelaar.nl/ [ afbeelding ]
Alles omhoog [ afbeelding ] en dat lilleke geval eraf [ afbeelding ]
Mijn dappere donor [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Met hendig sjiek rood kuipje[sub]nu gaat ie weer wat sneller[sub]
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe schijfjes en een BT020 voor
Plak is een groot woord.quote:
Tuurlijk schatjequote:
Of ik dat doe is een tweede hèquote:Jij moet dan weer rekening houden met je moeder.
quote:Niet in de tuin sleutelen!!![]()
Ze is mod, wat dacht jij danquote:
Die watquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn die dogbones op de achterveer/hyperlink net zo kort als op je eigen motor?![]()
[ afbeelding ]
Als je iets kortere laat maken (1-2 cm) win je zo 3-4 cm rijhoogte achter. Stuurt' ie ook een stuk beter.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 18-03-2009 21:34:01 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
De SZR wil ook graag een ZX12R zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.quote:
Neeej niks technisch, die smalle strippen waar je achterschokbreker met 1 boutje aan vast zit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef stinkie het volgende:
Die wat
Klinkt allemaal veul te technisch![]()
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
Die rijdt Casey Stoner al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.
Oh, hoi.quote:
Euh, niet echtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Gelukkig maarquote:Binnenkort weg.. het wordt nooit meer zoals vroeger he.![]()
![]()
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
motor verplaatst
mijn olie is wat zwarter WB
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.![]()
Ja we gaan ruilen.quote:
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.quote:De route start en eindigt in het zuiden van Nieuwegein.
Deze tocht gaat langs de lek en door Loosdrecht.
De lengte van de tocht is 143 km.
Nee hoor. Mijn zooi staat in hun garage en mijn mamse heeft vanmiddag zelfs nog een boterham met kaas gemaakt omdat ik honger hadquote:
http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.phpquote:Deze route is bedoeld als motor route, maar ook met de auto prima te rijden.
Start in Kaasstad Woerden via Lopik langs Hollandse dijken naar Culemborg nog meer dijken in de Betuwe (Heel veel bochtenwerk dus) via Gorinchem door écht Nederlands poldergebied terug naar de Lek en via prachtige wegen in het midden van Holland terug naar Woerden.
Deze rit heeft alles smalle polderwegen, bochtige dijken kleine dorpjes en stadjes maar ook een stukje snelweg.
Tip rijd deze route ook eens als het hoog water in de rivieren is of als in de Betuwe alle fruitbomen in bloei staan.
even ver weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.Nog meer in de buurt van je huis?
Zwart is ook normaal.![]()
![]()
goed plan. bij mooi weer iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef stinkie het volgende:
Hoe laat trouwens zondag? Als het goed weer is uiteraard
Den_Haag, kunnen evt weer bij de Shell pre-meeten?
Welke voeding en waar gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Net alvast even de ZX gestript om de voeding aan te leggen voor de Garmin.![]()
[ afbeelding ]
De gisteren pas bestelde spulletjes zullen alleen vast wel veul te laat binnenkomen.![]()
Maar kan wel iets voor nood aanleggen anders.![]()
En dit is wat we willen.![]()
[ afbeelding ]
Zo helder en fris na twee ritjes.![]()
![]()
En dat terwijl ze koud ververst is.![]()
damn, 't is ook nooit goed ook ;`)quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.
quote:Piaggio MP3 250 i.e.
Een unieke motorscooter, die door zijn dubbele voorwielen geschikt is voor rijbewijs B! Zeer geschikt om mee te forensen, er mag namelijk tussen de file door gereden worden. Ook ideaal voor personen die geen motorrijbewijs hebben, maar toch eens willen proeven van het motorrijden. We weten inmiddels dat het erg makkelijk rijdt, je hoeft er geen cursus voor te volgen. Met CVT automaat.
Gaan we hurenquote:Prijzen:
Dag
€ 55,00
150 km vrij
Weekend
€ 120,00
300 km vrij
Midweek
€ 165,00
500 km vrij
Week
€ 275,00
1000 km vrij
Meerprijs per km € 0,15
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Nope.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:06 schreef stinkie het volgende:
Tegen beter weten in de accu aan de lader gehangen vannacht. En ik vergeet steeds dat er een motorzaak op loopafstand zit hier. Nog even aan het idee wennen van lopen en dan kan ik er morgen even langs.
Vandaag zowaar werken
Niks doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zeg! Lui varken! Het mag wel weer eens, na een week of 3 niks doen.
Hap!quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niks doen
Lees jij nog eens bij in klus![]()
en dat wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:28 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Zal ik even helpen dan maar?
Ik kan er natuurlijk ook gewoon een slotje op gooien.
Maar dan krijg ik ruzie met mijn PTA collega's.
Dude, het is daar sowieso een puinzooi, alsof die ene motor nog uitmaaktquote:
Beetje URLfucken leest makkelijkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
En je moeder speelt keyboard
Mensen die hun moraal overboord gooien zodra het om financieel gewin gaat...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Sta je een keer in de OP, is 't nog niet goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
10 km omrijden en ze zitten bij me thuisquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef Wifebeater het volgende:
10 km omrijden en ze zitten bij me thuis [ afbeelding ]
Kom jij dan ook?
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Welke voeding en waar gekocht?Volg het nog steeds op de voet.
Nog ff wat beter zoeken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wtf zie ik daar een route
ben benieuwd hoe het zit,want mijn 12v aansluiting werkte nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Conrad, nog een beetje solderen en een draadje bij de bouwmarkt halen.
Voor 1/5 van de prijs van een Yamaha boschstekker zonder zekering.
Maar ondertussen weer een beter idee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
En je zou het natuurlijk ook van de positieve kant kunnen bekijken
Om de banden 10km warmer te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer te doen dan waarvoor ze 10km zouden omrijdenstaat er food&drinks klaar
![]()
offe wordt deze club zondag vereerd met uwes aanwezigheid?
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
Nog ff wat beter zoeken..
Die tweede route had al drie afsluitingen voor motorrijders stond er in het commentaar.
Die is best wel in de buurtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Even aan het slaapposten.
[..]
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.
ik laat dat wel aan de posers overquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer dan meteen een axipix plekje in te plannenzijn er wel een aantal voor in geloof ik
CP komt ook niet, want die krijgt de verbouwing van zijn fiets niet afquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
optimistisch lijstjevoor zover bevestigd volgens mij:
CP
Cageon
Bazziek
Den Haag
watnu hebbie een rasechte tourbuffelquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Wifebeater het volgende:
Om de banden 10km warmer te krijgen![]()
Had voor zondag al plannen, maar als het werkelijk die route wordt wil ik wel proberen te schuiven voor een pitstop en een stukkie mee
Wat doet dat geile ding bij pa en ma voor de deur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
Google streetview is online [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Klikkie. even stil op het werk.
Al kan ik niet ongestoord surfen.
Bak koffie en hij is wel weer rustig toch.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?
Pdf bestand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan ook niet ongestoord surfen hier, kan ik dat aanklikken of haal ik dan de woede van mijn stagebegeleider op de hals?
quote:Bij het rijden van de Lek en Linge route krijgt U te maken met een zeer rijk polderlandschap en een hartveroverend rivierlandschap met bijzonder interessante stadjes en dorpen.
Het polderlandschap bestaat uit de Alblasserwaard en Vijfheerenland, twee in de late Middeleeuwen ontgonnen gebieden ten oosten van Rotterdam. De ouderdom van deze polders is nog af te lezen aan tal van sporen in het landschap, zoals bijvoorbeeld de dorpen die in een lang lint langs of ontginningsweg zijn gebouwd. Haaks daarop staan de weilanden, die smal en langgerekt honderden meters ver het land insteken.
Ook een overblijfstel uit oude tijden zijn de tiendweggetjes, over het algemeen lange, vaak nog onverharde wegen, die dwars op de kavelrichting van de weilanden gaan. De naam zou te maken hebben met het tiendrecht: de landheer had recht op een tiende deel van de opbrengst van het land. Aan de tiendweg werd de belasting mogelijk geïnd. Veel tiendwegen zijn nu met (knot)wilgen, elzen, berken, meidoorns en lijsterbessen begroeid en leveren een extra bijdrage aan het traditionele polderlandschap van sappige weiden, grazende koeien, kerktorens, boerderijen en molens aan sloten met kroos.
De brede en bochtige Lek zorgt voor het wijde rivierlandschap met een al of niet dreigend zwerk, brede horizonten en trage binnenschepen. De veel lieflijker Giessen en Linge vergasten U op het intiemere rivierlandschap. Laat de ene kant van de dijkweg met de boompartijen en het dicht struikgewas beklede uiterwaarden zien, de andere kant boeit door zijn rustieke boerderijen en (in het voorjaar) bloeiende boomgaarden
quote:30-8-2007 jabo299
Deze route gereden (aug 2007). Het is een mooie route met leuke kleine slinger- en dijkwegen. Zeker met mooi weer een aanrader. Het restaurant in Meerkerk is gezellig en bezocht door menig motorrijder.
19-7-2008 Maarten waayer
Een prachtige route.
Al een aantal keren gereden, en elke keer weer even mooi.
prima route voor iedere motorrijder
Ook met de tomtom rider foutloos tot het einde.
ga zo door mensen.
groet Maarten Waayer
Dat zag ik ja, maar dat is geen garantie voor baas-safe-inhoud heb ik proefondervindelijk geconstateerdquote:
En het is toch een kut stage.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Geerd het volgende:
Bak koffie en hij is wel weer rustig toch.
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Cageon het volgende:
route zal me een worst wezen als er maar flink wat bochten in zitten zonder al te veel automobilisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik tof van je, maar dat maakt me weinig uit hoever ik initieel moet rijden, maar dan moet t dat ook wel waard zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.![]()
quote:Heb ook nog een aardige langs de zee, eindigen we op de koffie in winkel.![]()
![]()
Teach -XX- some real stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
en ik weet nog steeds niet hoe laatquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
WB, verzamelen wij op de Shell A12 na Gouda voordat we doorrijden?
Moet trouwens wel beetje op tijd weer in Den Haag zijn ivm de trip naar de UK die avond
Ik weet zelf nog niet hoe laat.quote:
goed bezig iigquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
en dan ben jij er niet bijquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed bezig iiglang geleden dat het initiatief wrerd genomen
vind dat een prima tijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet zelf nog niet hoe laat.
Moet de kleine rond 10-11 uur bij mijn schoonouders brengen.
Meeten kan vanaf 11-12 uur.
Zaterdag even definitief afstemmen.
cool dudequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Pimb's CB gespot
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed bezig iiglang geleden dat het initiatief wrerd genomen
Paar milfjes.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah het is sessie bijz. verrichtingen voor beginners vs. touren voor gevorderden
Denk dat ze in de buurt hier gaan oefenen, vermoed dat de tegenpartij een oranje kawa isquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
[..]
Paar milfjes.![]()
Misschien kunnen we nog iets combineren.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De leukste routes liggen natuurlijk naast me duur. Maar ik probeer juist rekening met jullie te houden.![]()
Heb ook nog een aardige langs de zee, eindigen we op de koffie in winkel.![]()
![]()
Teach -XX- some real stuff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezigquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
goed bezig is alles al uitgedokterd hebben. De tijd ontbreekt me ff.![]()
Maar zaterdag wordt alles hapklaar aangeboden.
Na onverschrijven SZRie en belastingaangifte ouders en installeren stroom op de Kawa. .![]()
Mjeh ik ga daarom niet wegblijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zou het..? touren zal ook in de beginnersregionen zitten
![]()
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
normaal is het bagger als het op regelen van meeten aankomt hier zelf ook debet aan dus dit is al goed bezig
rest zie Cageon
zal afhangen vd vorderingen denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel ff picciejs + verslagen maken van die orange kwaak
Ben benieuwd hoe t gaat.
Nu alweer terug krabbelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal afhangen vd vorderingen denk ikmaarre eujj er is nog niks bevestigd ofzo
meeting hier is ook lang geleden
Half 12 dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Half 12 vind ik een goede tijd. Moet zeker om 16u weer in Den Haag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |