Oh, hoi.quote:
Euh, niet echtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Gelukkig maarquote:Binnenkort weg.. het wordt nooit meer zoals vroeger he.![]()
![]()
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
motor verplaatst
mijn olie is wat zwarter WB
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.![]()
Ja we gaan ruilen.quote:
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.quote:De route start en eindigt in het zuiden van Nieuwegein.
Deze tocht gaat langs de lek en door Loosdrecht.
De lengte van de tocht is 143 km.
Nee hoor. Mijn zooi staat in hun garage en mijn mamse heeft vanmiddag zelfs nog een boterham met kaas gemaakt omdat ik honger hadquote:
http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.phpquote:Deze route is bedoeld als motor route, maar ook met de auto prima te rijden.
Start in Kaasstad Woerden via Lopik langs Hollandse dijken naar Culemborg nog meer dijken in de Betuwe (Heel veel bochtenwerk dus) via Gorinchem door écht Nederlands poldergebied terug naar de Lek en via prachtige wegen in het midden van Holland terug naar Woerden.
Deze rit heeft alles smalle polderwegen, bochtige dijken kleine dorpjes en stadjes maar ook een stukje snelweg.
Tip rijd deze route ook eens als het hoog water in de rivieren is of als in de Betuwe alle fruitbomen in bloei staan.
even ver weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.Nog meer in de buurt van je huis?
Zwart is ook normaal.![]()
![]()
goed plan. bij mooi weer iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef stinkie het volgende:
Hoe laat trouwens zondag? Als het goed weer is uiteraard
Den_Haag, kunnen evt weer bij de Shell pre-meeten?
Welke voeding en waar gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Net alvast even de ZX gestript om de voeding aan te leggen voor de Garmin.![]()
[ afbeelding ]
De gisteren pas bestelde spulletjes zullen alleen vast wel veul te laat binnenkomen.![]()
Maar kan wel iets voor nood aanleggen anders.![]()
En dit is wat we willen.![]()
[ afbeelding ]
Zo helder en fris na twee ritjes.![]()
![]()
En dat terwijl ze koud ververst is.![]()
damn, 't is ook nooit goed ook ;`)quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.
quote:Piaggio MP3 250 i.e.
Een unieke motorscooter, die door zijn dubbele voorwielen geschikt is voor rijbewijs B! Zeer geschikt om mee te forensen, er mag namelijk tussen de file door gereden worden. Ook ideaal voor personen die geen motorrijbewijs hebben, maar toch eens willen proeven van het motorrijden. We weten inmiddels dat het erg makkelijk rijdt, je hoeft er geen cursus voor te volgen. Met CVT automaat.
Gaan we hurenquote:Prijzen:
Dag
¤ 55,00
150 km vrij
Weekend
¤ 120,00
300 km vrij
Midweek
¤ 165,00
500 km vrij
Week
¤ 275,00
1000 km vrij
Meerprijs per km ¤ 0,15
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |