Beetje geluk zat net de bmw er voor anders word het een hele dure.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
yep.
Morgen de motor verhuizen naar de andere stalling. nu alleen nog ff een chauff vinden. Naar Delft en terug lopen vind ik een beetje ver
boven die van mij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje geluk zat net de bmw er voor anders word het een hele dure.![]()
Wel boven de 100 waar 80 dus in de richting, maar die bmw staat er ook op, alleen net waar weet ik niet.quote:
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef Geerd het volgende:
2 rijbanen voor het stoplicht en nog even 2 baans erna om weer in te voegen, pakt zoon container camera ook de linker invoeg strook?
1 teveel dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.
Tja dat is balen dan als je op de 3de rijstrook rijdt ipv van de 4de.quote:
Weer een nieuwequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.
Lees vaak mee, maar hou het meestal daar ook bij.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lees vaak mee, maar hou het meestal daar ook bij.
Heb sinds zomer 2008 mijn A.![]()
Dag dag maar weer
teretoriaalquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mevrouw wordt teretoriaal. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Combobreakers![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt ook iemand het topic binnengekengedengd.
quote:
Snuiven, snuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef bvvt het volgende:
Maak dan ook gelijk ff een lijntje door je uitlaat - als je dan toch overal lijntjes op trekt.....
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Over een stukje van ~10km heb ik net 85km gedaan. Ik was verdwaald.
Zit je al op koers met de scheiding.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef stinkie het volgende:
Zo, FZR binnen. Voorwiel in goede staat, band en zwevende schijven in praktisch nieuwstaat. Achterwiel idem. Reeds potentiele koper voor kuipdelen en achtebrug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt em.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blij dat je niet de enige bent die verdwaald
Past wel bij je!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort een nieuwe helm kopen.![]()
Wordt of de Shoei XR-1000 of deze:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou een Airoh of een Nolan nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort een nieuwe helm kopen.![]()
Wordt of de Shoei XR-1000 of deze:
[ afbeelding ]
![]()
Shoei zat wel heerlijk laatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou een Airoh of een Nolan nemen.
Vooral het N-com systeem is om van te watertanden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort weer eens stappen.Discotheek Skopje in Beilen, wie kent het niet.
datum & tijd. Misschien verveel ik me wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Gaan we een act doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nick ophalen is niet hetzelfde als stappen he.
Nouja...ik moet wat verzinnen om 2 minuten tijd wat leuks in motortrand te doen op het podium.quote:
2 jaar en 2 maanden van de 3 jaar gehad nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zeg, hoever zit deze pliezieman in zijn studie? Al bijna klaar?![]()
quote:Wil je er ook mee verder?
quote:
Nice...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 jaar en 2 maanden van de 3 jaar gehad nu.
[..]
![]()
![]()
Niet met tegenzin maar wat ik na de opleiding wil....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nice...
Ow, niet dus..![]()
Volgt er nog meer of met tegenzin maar naar het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |