quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Den_Haag het volgende:
ook lekker...mijn stalling ben ik kwijt. hij heeft een extra motor gekocht dus ik kan er (als laatst bijkomende) eruit. gelukkig heeft hij wel ergens anders een plek geregeld.
Laat z'n motor jatten. Hij kan toch maar op 1 motor tegelijk rijden. Is zeker net zo'n WB-figuur met 25 motorenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tering, eerst IOH, toen Befjan, nu jij, wie is er nog niet aan de beurt geweest zeg.![]()
Je kent het gezegde drie is echt teveel..quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
valt me tegen WB
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-quote:
Tjeh, ben er maar trots op.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-
Gaat hier niet zo vaak posten hoop ik nu is het wel leuk geweest modjesquote:Op zondag 15 maart 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daar kom je achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Kusje eropquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt ie ff binnen vallen en doen alsof ie alles weetOnwetende zak hooi
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bijquote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Wat weet jij van FOT?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Dat het 1 kliekjesbende isquote:
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bij
Correctquote:
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven jequote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mevrouw wordt teretoriaal. [ afbeelding ]
Letterlijk of figuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?
Had het meer over de tripjes naar het strand met Maksterquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven je.
Jij niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tering, eerst IOH, toen Befjan, nu jij, wie is er nog niet aan de beurt geweest zeg.![]()
beidequote:
vast wel afbeeldingquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je snapt een garpje![]()
VerderBen je nu alweer aan het dromen?
Herkenbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
beide
Hoewel ik zelf alleen letterlijk gegaan ben.
Zo goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft i al pics gepost![]()
![]()
Een fot mod zonder pics is niks
quote:
Dat had ik nou nooit van WB gedacht.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor die categorie moet je bij WB of Rib zijn denk ik
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kent het gezegde drie is echt teveel..![]()
Ben behalve klein geschapen ook te klein behuist.![]()
[..]
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat hier niet zo vaak posten hoop ik nu is het wel leuk geweest modjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bij
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mevrouw wordt teretoriaal. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven je.
quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het meer over de tripjes naar het strand met Makster![]()
Maarre ondergetekende heeft alleen de kawa 20 keer stilstaand laten flikkerenRijdend nog niet en gaat ook niet gebeuren
*afklopt*
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je snapt een garpje![]()
VerderBen je nu alweer aan het dromen?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
beide
Hoewel ik zelf alleen letterlijk gegaan ben.
[..]
vast wel afbeelding
quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft i al pics gepost![]()
![]()
Een fot mod zonder pics is niks
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beugel op de tank is er ondertussen (al een hele tijd) af.
quote:quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Cageon het volgende:
ze ziet er niet onsmakelijk uit... van wat er van te zien is.
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weer? Minder vaak dan Fok! iig.
Maar of je daar nou zo trots op moet zijn.
quote:Combobreakersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor die categorie moet je bij WB of Rib zijn denk ik
![]()
![]()
Wéér zón blaauwe in dit topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi blauw is niet lelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wéér zón blaauwe in dit topic
"Jongens, meeten?"quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Cageon het volgende:
ondertussen hebben de volgende FOK!ers vandaag gereden:
OPM, Cageon, Geerd, BazzieK, TattaK, Coctail
Dat was al een beste meet geweest als ze niet "afzonderlijk" waren gaan rijden...
Ik heb 'm de schuur uit en weer terug de schuur in gereden vandaagquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Cageon het volgende:
ondertussen hebben de volgende FOK!ers vandaag gereden:
OPM, Cageon, Geerd, BazzieK, TattaK, Coctail
Dat was al een beste meet geweest als ze niet "afzonderlijk" waren gaan rijden...
Ik was om 2 uur bij het Gelredome... Heb er zelfs geprobeerd om jullie met rooksignalen van mijn achterband te bereiken, maar niemand reageerdequote:Op zondag 15 maart 2009 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
"Jongens, meeten?"
Jaaa!
"Waar?"
Gelredome!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakt veel beter op een warme ketting, volgende keer eerst rijden dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
En de ketting gesmeerd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens waar gaan we nou volgende week meeten?BBQ @ CageonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook niet leuk voor het zeiltjequote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Mijn motor is al weken niet onder z'n zeiltje vandaan geweest
in de zomerquote:
Fuck het westen, gewoon lekker centraal @ PV Den Bosch Utrecht idd.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
in de zomer![]()
Meeten @ dome neuh, maar t is altijd "in t westen"![]()
Utrecht is prima
Klopt, zullen wel alweer allemaal spinnenwebben opzittenquote:
Utrecht is te doenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
in de zomer![]()
Meeten @ dome neuh, maar t is altijd "in t westen"![]()
Utrecht is prima
Klopt, maar laatste keer dat ik reed was in de regenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pakt veel beter op een warme ketting, volgende keer eerst rijden dus.
Ook als 't nog regent terwijl ik 'm in de schuur zet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef Cageon het volgende:
ook een natteketting droogt sneller als je er mee rijd
Nou niet bijdehand gaan doen ehquote:Op zondag 15 maart 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook als 't nog regent terwijl ik 'm in de schuur zet?
Je heet toevallig niet Nick?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je heet toevallig niet Nick?![]()
Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
Niet toevallig nee.quote:
Hans. Hoi. Kusje.quote:Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef stinkie het volgende:
Tis al erg genoeg dat ik een blauwe neuk, maar nu blijft er ok nog een hangen in ons toppiekje
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriendingquote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je heet toevallig niet Nick?![]()
Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
aha, dat verklaard de afwezigheid van vieze plaatjes van WBquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriending
Fout. WB is ooit hier naar dat SZdinges 'weze kijken'.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriending
Goed merk, leuke kleur!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een SRAD met wave disks. interesse?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat z'n motor jatten. Hij kan toch maar op 1 motor tegelijk rijden. Is zeker net zo'n WB-figuur met 25 motoren![]()
.
</jaloezie>
't gaat nog veel gekker worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen![]()
Is i er nogveel gekker moet het niet worden
Och jongen toch, last van je handje.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't gaat nog veel gekker worden.![]()
Net naar de huisarts geweest, was 2 weken geleden oid een beetje op mn bek gegaanen sindsdien doet m'n hand pijn bij bepaalde bewegingen. Dacht: dat gaat wel over. Maar dat deed 't niet
. Hij gaat voor gebroken (ik ook, paar dagen geleden viel me op dat er stomme bobbel zit), zo naar 't ziekenhuis foto maken
.
Gasgeven is één van die bewegingen.
mogen ze hem weer opnieuw brekenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net naar de huisarts geweest, was 2 weken geleden oid een beetje op mn bek gegaanen sindsdien doet m'n hand pijn bij bepaalde bewegingen. Dacht: dat gaat wel over. Maar dat deed 't niet
. Hij gaat voor gebroken (ik ook, paar dagen geleden viel me op dat er stomme bobbel zit), zo naar 't ziekenhuis foto maken
.
............................................________........................quote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheur in je hand dan een hand in je scheur.
Geen idee, met dat laatste heb ik geen ervaring. Jij?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheur in je hand dan een hand in je scheur.
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |