Gebrek aan quote tags bij het smsje van je vriendin oid of ben je gewoon schizofreen geworden?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Geerd het volgende:
Hey Geerd!
Laatst zat je op een vrijdagavond in de trein vanaf Zutphen naar Lochem en herkende me niet eens. Ik zat tegenover je en groette nog. Je keek me aan alsof je dacht, wie is die gek. Dat was ik dus
![]()
![]()
![]()
![]()
Geheugen is ook niet meer wat het was
nja er zit er altijd wel één tussen die vooraan wilt rijden..na een paar keer bijna achterop te hebben gezeten vond ik 't wel mooi geweestquote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef Cageon het volgende:
dat vind ik niet eens zo'n probleem, maar hij komt aangereden en zegt niks tegen iemand, behalve de "bekende mensen"
Niet dat ik weetquote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gebrek aan quote tags bij het smsje van je vriendin oid of ben je gewoon schizofreen geworden?
Is 'ie ook. Sukkel.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Net visite gehad voor de SZR. Ik verwachte toch wel het gebruikelijke kopersgezeur.![]()
Maar die blik van haar .. en na vijftien seconden alleen de voorkant gezien te hebben.. ... ja ze is mooi..
[ afbeelding ]
Voorstellen of oprotten.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is 'ie ook. Sukkel.![]()
In november koop ik 'm van je. Misschien.
Waren we net van Alexxxxx afquote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Cageon het volgende:
fock, weer een mod
Geen "cadeautje" gehad van tatak?quote:
Collega van Bazziek.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
Is 'ie ook. Sukkel.![]()
In november koop ik 'm van je. Misschien.
Maak je tegenwoordig niet standaard foto's meer?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Collega van Bazziek.![]()
Niet echt een pitbabe, maar wel een hoge aaibaarheidsfactor.![]()
Vandaaaaar...quote:Op zondag 15 maart 2009 18:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat ook, heb gewoon problemen met autoriteit.![]()
Bek dicht of banquote:
Ja, je hebt 't zwaar met al die motoren. Ik heb medelijden met je. Écht!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Collega van Bazziek.![]()
Niet echt een pitbabe, maar wel een hoge aaibaarheidsfactor.![]()
[..]
![]()
Kan de ruimte nu wel ff goed gebruiken.
Er kwam een ZX-12 en een TL1000R niet volgens planning voorlangs.
Plan was idd SZRie rijden tot de zomer, en dan nog eens goed nadenken wel of niet wat anders.
Zeker gezien de tijd die ik tegenwoordig nog maar heb om te rijden.
wij ook met jouquote:Op zondag 15 maart 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bek dicht of ban
Vooruit... Hoi, ik ben Isdatzo. Motor? Ja zeker, R6.
[..]
Ja, je hebt 't zwaar met al die motoren. Ik heb medelijden met je.
.
.
.
Mooie R6 met kenteken zichtbaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bek dicht of ban
Vooruit... Hoi, ik ben Isdatzo. Motor? Ja zeker, R6.
+MF sticker + knik in de kentekenplaatquote:Op zondag 15 maart 2009 18:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was een garpje ivm je ban dreigement maar je snapte em niet.![]()
Nu ik 'm snap is hij wel matig grappig, +kudoquote:Op zondag 15 maart 2009 18:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was een garpje ivm je ban dreigement maar je snapte em niet.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
+MF sticker + knik in de kentekenplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |