Ik zag vorige week idd ook al ineens een gigantische toename van de advertenties op MP.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef stinkie het volgende:
Eindelijk
5 FZR's in omderdelen op marktplaats. Remschijven moeen haalbaar zijn nu. Anders word het als nog de sloop![]()
Dat had ik nou ook!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Net visite gehad voor de SZR. Ik verwachte toch wel het gebruikelijke kopersgezeur.![]()
Maar die blik van haar .. en na vijftien seconden alleen de voorkant gezien te hebben.. ... ja ze is mooi..
[ afbeelding ]
was zij ook mooi?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Net visite gehad voor de SZR. Ik verwachte toch wel het gebruikelijke kopersgezeur.![]()
Maar die blik van haar .. en na vijftien seconden alleen de voorkant gezien te hebben.. ... ja ze is mooi..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die roze toch niet echt lelijk, zowel in de R als SP uitvoering.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
hockey dus geen rijden. volgende week
en ik heb geen SP maar een R
Ik heb heerlijk geredenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vandaag zeker geen "cadeautje" gehad van papa.
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
weer wat gemist Geerd
[..]lachen man
mijn 1e volgeling heeft aardig weten te schoppen tot nu..circuitmotor, binnenkort licentie halen en dan wedstrijden rijden![]()
Geen regen gehad dus?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPM heeft al volgelingen
mocht geen naam hebben, lekker kunnen rijden op de dijkenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen regen gehad dus?
Lekker hoor temp was ook goed alleen beetje wind
ik vond het _PRACHTIG_ dat die duccie (die ik een beetje een hoge dunk van zichzelf vond hebben, maar kan t mis hebben) echt constant aan t spiegelen was of we nog bij m op zijn achterwiel zaten.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij de een gaat het een wat sneller, bij de ander iets anders[/leermeester weisheid
gheghequote:Op zondag 15 maart 2009 18:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik vond het _PRACHTIG_ dat die duccie (die ik een beetje een hoge dunk van zichzelf vond hebben, maar kan t mis hebben) echt constant aan t spiegelen was of we nog bij m op zijn achterwiel zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |