Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef -XX- het volgende:
Nouja...ik moet wat verzinnen om 2 minuten tijd wat leuks in motortrand te doen op het podium.
Je word er toch gewoon bang van. Misschien dat ik maar vermomd ga.
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald. Gelukkig had ik alleen de zaken nodig die met stoppen te maken hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed bezig. Zat er geen derdehands accu bij die andere.![]()
![]()
Ik heb trouwens nog wel een goede 16 Ahdacht ik staan.![]()
Meld ik zondagquote:
Echte klassiekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. bedenk iets voor de doelgroep daar aanwezig.
En een plu'tje is wel zo toepasselijk als 'grid dame'.
Neeej vriendin is anti.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hé WB
![]()
Ik zag later inderdaad de pics van dat geraamte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald.
Op de aanhangwagen.![]()
Hier ook.quote:
Dat zou niks uit moeten maken kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorlopig is ze al twee avonden weg, en aanstaande zaterdag en zondag+nacht het hele weekend.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef stinkie het volgende:
Eerst een kleine investering van 49 euro bij http://www.buitelaar.nl/ [ afbeelding ]
Alles omhoog [ afbeelding ] en dat lilleke geval eraf [ afbeelding ]
Mijn dappere donor [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Met hendig sjiek rood kuipje[sub]nu gaat ie weer wat sneller[sub]
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe schijfjes en een BT020 voor
Plak is een groot woord.quote:
Tuurlijk schatjequote:
Of ik dat doe is een tweede hèquote:Jij moet dan weer rekening houden met je moeder.
quote:Niet in de tuin sleutelen!!![]()
Ze is mod, wat dacht jij danquote:
Die watquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn die dogbones op de achterveer/hyperlink net zo kort als op je eigen motor?![]()
[ afbeelding ]
Als je iets kortere laat maken (1-2 cm) win je zo 3-4 cm rijhoogte achter. Stuurt' ie ook een stuk beter.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 18-03-2009 21:34:01 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
De SZR wil ook graag een ZX12R zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.quote:
Neeej niks technisch, die smalle strippen waar je achterschokbreker met 1 boutje aan vast zit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef stinkie het volgende:
Die wat
Klinkt allemaal veul te technisch![]()
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
Die rijdt Casey Stoner al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |