Die ja, hier in gouda werden ze ook verkocht, maar weet de naam van die zaak niet meer. Denk nog wel te weten waar ze zittenquote:
Zaterdagochtend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
WB, morgenavond tijd om mijn motor te verhuizen naar Delfgauw?
zaterdagochtend en middag heb ik college. helaasquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaterdagochtend.![]()
Dinnetje gaat straks uit eten en naar de film.
En ik ben.![]()
![]()
Best wel rot.
College.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zaterdagochtend en middag heb ik college. helaas
Van mij is dus nog niet zeker... Zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we eens een lijstje maken?![]()
Meet 22 Maart: de komersCP Cageon OPM WB BazzieK Stinkie Roderick Geerd
vrij aan te passen natuurlijk
optimistisch lijstjequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef Roderick2085 het volgende:
Van mij is dus nog niet zeker... Zoals het er nu naar uit ziet heb ik geen tijd
True!quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als jij je dorp uit rijd ben je de weg al kwijt volgens mij
Nooit gebeurd.quote:
En ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
optimistisch lijstjevoor zover bevestigd volgens mij:
CP
Cageon
Bazziek
Den Haag
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooit gebeurd.Alleen wanneer het echt moet...met de MFMM bijvoorbeeld..
Anders vertik ik dat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nooit gebeurd.Alleen wanneer het echt moet...met de MFMM bijvoorbeeld..
Anders vertik ik dat.
Goed bezig. Zat er geen derdehands accu bij die andere.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:24 schreef stinkie het volgende:
Wiel verwisseld. Wat cosmetisch werk, nu accu laden (of morgen nieuwe kopen).
Straks foto's
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef -XX- het volgende:
Nouja...ik moet wat verzinnen om 2 minuten tijd wat leuks in motortrand te doen op het podium.
Je word er toch gewoon bang van. Misschien dat ik maar vermomd ga.
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nummer Born to be wild, en iets met een kleine roze paraplu.![]()
Pff posten met iets op schoot wat ook knopjes wil indrukken is knap vermoeiend. [ afbeelding ]
Zo snel naar bed ermee.
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald. Gelukkig had ik alleen de zaken nodig die met stoppen te maken hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed bezig. Zat er geen derdehands accu bij die andere.![]()
![]()
Ik heb trouwens nog wel een goede 16 Ahdacht ik staan.![]()
Meld ik zondagquote:
Echte klassiekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. bedenk iets voor de doelgroep daar aanwezig.
En een plu'tje is wel zo toepasselijk als 'grid dame'.
Neeej vriendin is anti.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is de motor ook al als babystoel gebruikt?je kan er niet vroeg genoeg bij zijn hé WB
![]()
Ik zag later inderdaad de pics van dat geraamte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef stinkie het volgende:
nee, alles wat ook maar enigszins met aandrijving te maken heeft, was er al afgehaald.
Op de aanhangwagen.![]()
Hier ook.quote:
Dat zou niks uit moeten maken kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorlopig is ze al twee avonden weg, en aanstaande zaterdag en zondag+nacht het hele weekend.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef stinkie het volgende:
Eerst een kleine investering van 49 euro bij http://www.buitelaar.nl/ [ afbeelding ]
Alles omhoog [ afbeelding ] en dat lilleke geval eraf [ afbeelding ]
Mijn dappere donor [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Met hendig sjiek rood kuipje[sub]nu gaat ie weer wat sneller[sub]
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe schijfjes en een BT020 voor
Plak is een groot woord.quote:
Tuurlijk schatjequote:
Of ik dat doe is een tweede hèquote:Jij moet dan weer rekening houden met je moeder.
quote:Niet in de tuin sleutelen!!![]()
Ze is mod, wat dacht jij danquote:
Die watquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn die dogbones op de achterveer/hyperlink net zo kort als op je eigen motor?![]()
[ afbeelding ]
Als je iets kortere laat maken (1-2 cm) win je zo 3-4 cm rijhoogte achter. Stuurt' ie ook een stuk beter.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 18-03-2009 21:34:01 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
De SZR wil ook graag een ZX12R zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.quote:
Neeej niks technisch, die smalle strippen waar je achterschokbreker met 1 boutje aan vast zit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef stinkie het volgende:
Die wat
Klinkt allemaal veul te technisch![]()
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef bvvt het volgende:
Hmm, merk het al - ik tel al niet meer mee...![]()
![]()
Die rijdt Casey Stoner al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, jij wil gewoon een SZR met het vermogen van een ZX12R.
Oh, hoi.quote:
Euh, niet echtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was gewoon een lulsmoes bij de SZR.![]()
Gelukkig maarquote:Binnenkort weg.. het wordt nooit meer zoals vroeger he.![]()
![]()
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
motor verplaatst
mijn olie is wat zwarter WB
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met zo'n lieve en zorgzame moeder kan je er beter zuinig op zijn.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.![]()
Ja we gaan ruilen.quote:
Even stemmen? Zaterdag kan ik nog even verder kijken.quote:De route start en eindigt in het zuiden van Nieuwegein.
Deze tocht gaat langs de lek en door Loosdrecht.
De lengte van de tocht is 143 km.
Nee hoor. Mijn zooi staat in hun garage en mijn mamse heeft vanmiddag zelfs nog een boterham met kaas gemaakt omdat ik honger hadquote:
http://gpstracks.nl/ov-motor-nederland.phpquote:Deze route is bedoeld als motor route, maar ook met de auto prima te rijden.
Start in Kaasstad Woerden via Lopik langs Hollandse dijken naar Culemborg nog meer dijken in de Betuwe (Heel veel bochtenwerk dus) via Gorinchem door écht Nederlands poldergebied terug naar de Lek en via prachtige wegen in het midden van Holland terug naar Woerden.
Deze rit heeft alles smalle polderwegen, bochtige dijken kleine dorpjes en stadjes maar ook een stukje snelweg.
Tip rijd deze route ook eens als het hoog water in de rivieren is of als in de Betuwe alle fruitbomen in bloei staan.
even ver weg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.Nog meer in de buurt van je huis?
Zwart is ook normaal.![]()
![]()
goed plan. bij mooi weer iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef stinkie het volgende:
Hoe laat trouwens zondag? Als het goed weer is uiteraard
Den_Haag, kunnen evt weer bij de Shell pre-meeten?
Welke voeding en waar gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
Net alvast even de ZX gestript om de voeding aan te leggen voor de Garmin.![]()
[ afbeelding ]
De gisteren pas bestelde spulletjes zullen alleen vast wel veul te laat binnenkomen.![]()
Maar kan wel iets voor nood aanleggen anders.![]()
En dit is wat we willen.![]()
[ afbeelding ]
Zo helder en fris na twee ritjes.![]()
![]()
En dat terwijl ze koud ververst is.![]()
damn, 't is ook nooit goed ook ;`)quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit over rock, alleen maar salsa muziek.
quote:Piaggio MP3 250 i.e.
Een unieke motorscooter, die door zijn dubbele voorwielen geschikt is voor rijbewijs B! Zeer geschikt om mee te forensen, er mag namelijk tussen de file door gereden worden. Ook ideaal voor personen die geen motorrijbewijs hebben, maar toch eens willen proeven van het motorrijden. We weten inmiddels dat het erg makkelijk rijdt, je hoeft er geen cursus voor te volgen. Met CVT automaat.
Gaan we hurenquote:Prijzen:
Dag
¤ 55,00
150 km vrij
Weekend
¤ 120,00
300 km vrij
Midweek
¤ 165,00
500 km vrij
Week
¤ 275,00
1000 km vrij
Meerprijs per km ¤ 0,15
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:48 schreef rib-1 het volgende:
Nu hoef je nooit meer je kenteken af te schermen
Nope.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:06 schreef stinkie het volgende:
Tegen beter weten in de accu aan de lader gehangen vannacht. En ik vergeet steeds dat er een motorzaak op loopafstand zit hier. Nog even aan het idee wennen van lopen en dan kan ik er morgen even langs.
Vandaag zowaar werken
Niks doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zeg! Lui varken! Het mag wel weer eens, na een week of 3 niks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |