hehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb ook nogal last van het gevoel dat ik als ik met de motor rechtop er naast hang al plat ga zegmaar en het absurd plat lijkt bij ook maar een beetje sturen. Oftewel ik ben een p00berd.
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bandenmaat en compound wil ik graag weten.![]()
WAnt is wel cheap!
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemtquote:
Pirelli Diablo Supercorsa's setje 120/190 voor 100 euro, never nooit niet nieuw.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaan
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehrechtop is rechtop he
njah ik dacht dat ik er als een aap naast hing, terwijl dat erg meeviel.
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
halve bil ernaast + lange-darm-benen moet voldoende zijn
niet te vroeg verzitten lijkt mij danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.
Bedankt voor deze kwaliteitsbijdrage.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenin ieder geval wel ronder
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
goed voorbeeld van het moment van verzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
hier moet ik tegen met je over discusieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
http://www.bennaakt.nl/index2.htmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen worden
beter is om t zien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.
Mja die bocht kon ik niet genoeg vaart maken, is toch een foto met zon beetje 120 kmpuquote:
zal even kijken of ik daar voor kan zorgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen worden
Zaterdag gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedankt voor deze kwaliteitsbijdrage.Kom je zaterdag nou WB's TLR van een dijkje afslibben?
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overigens, die dag reed ik met men vriendin achterop, en ik hield een passerende Street Triple gewoon goed bij. Dit weekend met een MF rit reed ik er zelfs 1tje uit. Je zou bijna denken dat elke Triumphrijder nog in zijn "inrijdperiode" zit
nee uiteraardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
hier moet ik tegen met je over discusieren.
Het is belangrijk rust in de motor te hebben in de bocht. Voor die tijd wil je dus al klaar zitten voor de bocht.
maw. met knieeen nog aan de tank mbv je benen verzitten bij t aanremmen.
bij het insturen lichaam vloeiend naast de motor bewegen en naar voren/onder zodat je je hoofd naar je spiegel toe beweegt.
Tijdens de bocht wil je niet
- Sturen
- Verzitten
- abrupt remmen
- van het gas af
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mja die bocht kon ik niet genoeg vaart maken, is toch een foto met zon beetje 120 kmpuOverigens hang ik er niet zo heel veel meer naast als ik een KD maak volgens mij
enige filmpje waarbij ik fatsoenlijk knieschrapert doe:
t was toch zondag?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat het niet worden
Heb een feestje
[ afbeelding ]
Met kornuiten van Geerd
Zondag is het trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat het niet worden
Heb een feestje
[ afbeelding ]
Met kornuiten van Geerd
Twijfelachtig weer? Gewoon zon man, azijnpisser.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
zal even kijken of ik daar voor kan zorgen.
Maar liever regel ik t niet ivm mee moeten nemen van camera van Cageon Sr. met nogal twijfelachtig weer enz.
Vraag het Monaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?![]()
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overigens, die dag reed ik met men vriendin achterop, en ik hield een passerende Street Triple gewoon goed bij. Dit weekend met een MF rit reed ik er zelfs 1tje uit. Je zou bijna denken dat elke Triumphrijder nog in zijn "inrijdperiode" zit
MF ritquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil wel eens live zien of dat ook lukt bij een toer motor
Wannuhkutjanusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het knieschrapen gebeurt toevallig aan de andere kant van de rotonde. Daar waar Rossi je stond toe te juichen alvorens weg te vliegen op zijn pratende ezel naar neverland?![]()
quote:
Kunnen we er weer eentje uit de polder trekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zien
Ik ga zo hard als de GS kanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb al vaker gelezen dat je supersports etc. goed kan bijhouden op je GS..wil het wel eens live zien
Ben trouwens regelmatig in Tillieburg de laatste tijd, werk je nog zo veel of ben je ook wel eens vrij voor een bakje koffie?quote:
ah, ke, dacht dat die op mf ook gebruikt waren. Nieuw is niet duur nee. Wat MM voor nieuw vraagt weet ik niet, ik doe niet aan nieuwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Pirelli Diablo Supercorsa's setje 120/190 voor 100 euro, never nooit niet nieuw.
zoals verwacht, zijn dat gebruikte.
Ik wil nieuweeeeee om flink t gas er op te gooien![]()
Met Geerd is het toch ook goed gekomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kunnen we er weer eentje uit de polder trekken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.quote:
komt wel een keer, weet niet of ik er wel bij ben...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga zo hard als de GS kanwil het je wel eens live laten zien
hoop dat et zondag goed weer is
Waar gaan we nou meeten btw?
Gefeliciteerd, u wint een enkeltje MF.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.
Weet wel wie je tegenstanders zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga zo hard als de GS kanwil het je wel eens live laten zien
hoop dat et zondag goed weer is
Waar gaan we nou meeten btw?
Dome?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is het plan dan zondag? waar meeten, wie gaat er voorrijden etc.
dat laatste zou wel heel knap zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
weet je eigenlijk kan het me geen fuck schelen, zolang ik lekker gereden heb boeit het me niet of ik nou als eerst de dijk af vlieg koffie haal.
uiteindelijk zijn we allemaal testosteron bommetjes als we er eenmaal op zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
WB moet je nooit onderschatten, zeker niet als je zelf een lichte motor rijdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Weet wel wie je tegenstanders zijn
[ afbeelding ]
En waar ze mee rijden
[ afbeelding ]
Kan ook, CP gaat ook meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Damn, iedereen racen zondag? Ik wil gewoon nichterig mee toeren hoor
Moet je belluh, 's avonds of overdag in je werkkloffiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben trouwens regelmatig in Tillieburg de laatste tijd, werk je nog zo veel of ben je ook wel eens vrij voor een bakje koffie?
Is enigsinds te doen qua afstand. Weet alleen niet wat de westerlijke broeders er van vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar gaat iig gemeet worden ws
die (b)rookies snappen het maar niet hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Weet wel wie je tegenstanders zijn
[ afbeelding ]
En waar ze mee rijden
[ afbeelding ]
OPM ging je nou wel of niet mee zondag? Cageon? Meer liefhebbers voor iig verzamelen @ Dome?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar gaat iig gemeet worden ws
Meestal overdag in motorpakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Moet je belluh, 's avonds of overdag in je werkkloffie
Ik werk achter het kantoor waar je pa weleens moet zijn en diagonaal aan de overkant van het politieburo
Als ik meega is het ook nichterig achteraan de polonaise aansluitenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
Damn, iedereen racen zondag? Ik wil gewoon nichterig mee toeren hoor
hangt der vanaf, het is nogal moeilijk wat regelen hiero blijkt uit het verledenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
OPM ging je nou wel of niet mee zondag? Cageon? Meer liefhebbers voor iig verzamelen @ Dome?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef stinkie het volgende:
En wat gebeurt er in het beschaafde deel van het land?
Dat dusquote:
Oude ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef rib-1 het volgende:
Ik weet het nog niet... Zaterdag op podium = zondag brak
Tilburg voor Rib-I's huis dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
t maakt mij geen ruk uit waar we meeten
Weet iemand waar je woont? Ik zou het al niet meer kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Koffie + eventueel vlaai staan klaar![]()
En voor OPM lekkere bapau met hete saus of chili
Tjek het politieburoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet iemand waar je woont? Ik zou het al niet meer kunnen vinden.
doe maar sambal bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Koffie + eventueel vlaai staan klaar![]()
En voor OPM lekkere bapau met hete saus of chili
Moet morgen dan net weer betaald ME'ers slaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:53 schreef rib-1 het volgende:
Hey BazzieK, ik ben morgenmiddag trouwens vrij
Na de middag @ my house
Kèn ik je tripple ff keuren [ afbeelding ]
Volgens BazzieK Drive-inn @ MC Ribquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe maar sambal bij![]()
ik zie het wel weer wat het wordt![]()
Oh, ik mag niet komen dus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:39 schreef BazzieK het volgende:
Of oude vertrouwde Mac Nieuwegein als WB en Rib willen aansluiten?
sta je toch gek te kijken als er in eens een bende herrieschoppers voor je deur staatquote:
Have funquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik kom wel naar et gelredome, zie wel waar we eindigen
Wist niet dat je wel eens boven water kwamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet komen dus?
You bastard
Ahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* om Ca/OPM achterna te tuffen
Ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort weer eens stappen.Discotheek Skopje in Beilen, wie kent het niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nick ophalen is niet hetzelfde als stappen he.
Behalve dat ik niet zo goed kan rijden, kan ik ook geen goede foto's makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Stinkie rijd meer mijn tempoquote:
"CelmetdiegekkenegerdiealseenautochtoonklinktengeengrappenmaaktoverdebelastingsdienstofinvoerrechteninhetbijzijnvanTataK"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Observatiecel 3 oftewel "Celmetdiegekkenegerdieonderdedeurdoorpist"?
Rib-I's buurt kennende zijn alle motoren binnen 5 minuten gestript en kijkt hij er niet eens van op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
sta je toch gek te kijken als er in eens een bende herrieschoppers voor je deur staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |