Die was echt schandalig ja, mag niet ontbreken hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef sjimz het volgende:
Ik mis de overtreding van Suarez op Taiwo in de OP.
Wat een aanslag zeg
Idemquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef BertMaalderink het volgende:
Die van Lurling kan ik gewoon tien keer achter elkaar bekijken. Wat een josti
Die was meer dan terechtquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef Niox het volgende:
Boulahrouz kan natuurlijk niet ontbreken in dit topic:
[ afbeelding ]
geel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg ie niet eens rood voor?
jorien natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja en?
Noem mij één niet-hypocriete VBL bezoeker.![]()
Inderdaad. En die van Ziani ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:51 schreef Breach het volgende:
Die van Silva, gister, was wel een beetje gemeen
De assistent heeft echt stront in z'n ogen gehad, kan niet anders ..quote:
quote:
nog zo'n leuke keeper:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
Battiston mag natuurlijk ook niet ontbreken
Dat is echt de ergste overtreding ooitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef gitaarsnaar het volgende:
Battiston mag natuurlijk ook niet ontbreken
Auwquote:
Aauhaaauw. Ik klikte hem direct weg. Holy fuckquote:
[jorien]quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die van Silva komt hier echt niet hoor, dat stelde dus helemaal niets voor.
Nr. 3 en 1quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Lijkt me niet met opzet, maar ik kan het verkeerd zien.
Deze blijft echt ernstig.quote:
quote:
9 wedstrijden schorsing gekregenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Die scheidsquote:
Da's wel erg fors. Hier lijkt me in tegenstelling tot sommige andere moordaanslagen juist geen sprake van opzet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
9 wedstrijden schorsing gekregen.
Moiquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja en?
Noem mij één niet-hypocriete VBL bezoeker.![]()
Zo brak ik dus mijn scheenbeen een maand of 4 geleden, alleen dan net onder mijn knie, net boven mijn scheenbeschermer (kwam glijdend over de grond uit als keeper, tegenstander kwam er met zo'n tackle aangevlogen). Hoop rond de aankomende winterstop weer te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Het is gewoon knap, die timing, ik vind het zekers verdient!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef TJDoornbos het volgende:
de nominatie voor de gouden elleboog van 08-09 gaat naar? Jawel!
Kokmeijertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
haha dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat een perfecte elleboog van Van Bommel. Wat een vakman.
Boeiend, hij was toch al besneden.quote:
En nu gecastreerd denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeiend, hij was toch al besneden.
Ja man, die was zo smerigquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jjstyle333 het volgende:
Van Bronckhorst bij Perez afgelopen zaterdagavond.
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.quote:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.
Trouwens een vrij letterlijk geval van eerst de man, dan de bal.
Hier doelde ik dus op:quote:Op woensdag 22 april 2009 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meer
Suarez kan zijn borst nat maken met het gescheld over de moeders van de verdedigers.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)e-resta-de-liga.html
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
Pepequote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
zieke gozer, hoe heet tie eigenlijk
quote:
Wat een debiel.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat een debiel.Al vind ik de beelden nog wel meevallen trouwens, ik dacht dat hij hem uit stilstand vol in de noten had getrapt. Nu lijkt hij hem meer te schampen, al voel je dat natuurlijk ook wel.
Bij deze ziet het er wel wat erger uit dan bij het gifje.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Pepe na schandalig gedrag: "Ik raakte buiten zinnen"
Real Madrid-verdediger Pepe kan waarschijnlijk een fikse schorsing tegemoet zien nadat hij dinsdag in de competitiewedstrijd tegen Getafe zijn zelfbeheersing verloor.
De international van Portugal maakte in de slotfase van het duel in zijn eigen strafschopgebied een overtreding op tegenstander Gasquero, waarna bij hem de stoppen volledig doorsloegen. Nadat Gasquero op de grond was gevallen, schopte Pepe hem tot twee keer toe op schandalige wijze.
Na afloop haastte de verdediger zich om zijn excuses te maken. "Mensen weten dat dit niet mijn stijl is", luidden de verontschuldigingen van Pepe, die voor zijn actie de rode kaart kreeg. "De scheidsrechter gaf geen penalty toen er een overtreding op Gonzalo Higuain werd gemaakt. Toen even later Gasquero helemaal vrij stond in het strafschopgebied en ik te laat arriveerde, gebeurde het allemaal heel snel. Ik gaf een penalty weg en raakte vervolgens buiten zinnen. Ik kan het verder echt niet uitleggen."
Ondanks alle commotie besloot Gasquero de strafschop zelf te nemen. Zijn penalty à la Panenka werd echter gekeerd door doelman Iker Casillas, waarna Higuain even later Real Madrid alsnog de zege bezorgde.
quote:Vernietigend rapport arbiter over Pepe
Real Madrid-verdediger Pepe kan rekenen op een lange schorsing na zijn wangedrag in de wedstrijd tegen Getafe afgelopen dinsdag. In het rapport van de scheidsrechter van dienst wordt de international van Portugal allesbehalve gespaard.
Pepe beging in de slotfase van de wedstrijd in La Liga een overtreding op Getafe-speler Francisco Casquero, waardoor de bezoekers een strafschop kregen. Toen Casquero op de grond lag, verloor de Real-verdediger compleet zijn zelfbeheersing en schopte hij het slachtoffer tot twee keer toe.
In het tumult sloeg Pepe vervolgens Casquero's ploeggenoot Juan Albin in het gezicht en zei hij tegen de vierde official: "Jullie zijn allemaal hoerenzonen." Bovendien kwam hij even later tegen de regels terug op het veld om de 3-2 zege van Real te vieren.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Mr_DG het volgende:
Wat een debiel, een schorsing van 12 duels zou hem goed doen.
quote:Pepe overweegt te stoppen
AMSTERDAM - Na zijn idiote optreden tegen Getafe overweegt Pepe te stoppen met voetballen. De Portugees van Real Madrid liet zich volledig gaan. "Ik heb de beelden teruggezien en ik herkende mezelf niet. Dit is een drama, misschien stop ik wel met voetballen", sipte de robuuste verdediger in het Spaanse dagblad Marca.
"Ik was buiten zinnen. Ik werd haast gek.", vervolgt de verdediger voor wie een extreem zware schorsing dreigt. "Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen."
Nadat Pepe een penalty had veroorzaakt schopte hij tot twee keer toe tegenstander Javier Casquero, om vervolgens ook nog een klap uit te delen. Als klap op de vuurpijl schold hij de vierde official de huid vol.
Telegraaf
Doen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
In Marca roept ie dat hij zo in de put zit door die overtreding dat hij overweegt te stoppen.
Ik zou er in ieder geval geen nacht wakker van liggen.quote:
Tot twee keer toe?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
In Marca roept ie dat hij zo in de put zit door die overtreding dat hij overweegt te stoppen.
[..]
Dat is ook nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tot twee keer toe?
Bij die eerste trap lijkt hij toch echt de bal te willen wegtrappen. Maar voor die tweede alleen al mag ie een paar weken afkoelen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Het valt me wel op dat keepers vaak gewoon wegkomen met de meest grove overtrediingen.
Ik heb het moment nog niet gezien, maar aangezien je dit wekelijks roept bij elke Ajacied die een lichte overtreding maakt zal het wel weer niks voorstellen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez bij de keeper van az, was toch gewoon god schandalig, en gewoon rood
+ 10 wedstrijden schorsen?
Didulica zwaar geblesseerdquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb het moment nog niet gezien, maar aangezien je dit wekelijks roept bij elke Ajacied die een lichte overtreding maakt zal het wel weer niks voorstellen.
Dat maakt het niet automatisch 10 wedstrijden schorsing. Ik zeg alleen dat Jorien z'n reputatie een beetje tegen heeft, want hij roept dit wekelijks om de meest onschuldige overtredingen.quote:
Blabla. Zo schandalig was die overtreding niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Das waar.quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat maakt het niet automatisch 10 wedstrijden schorsing. Ik zeg alleen dat Jorien z'n reputatie een beetje tegen heeft, want hij roept dit wekelijks om de meest onschuldige overtredingen.
Ik zie het vanavond wel.
Kan niet toch? Hij heeft al geel gehad voor die overtreding.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat en dan nog was dit geen 10 wedstrijden schorsing waard.quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan niet toch? Hij heeft al geel gehad voor die overtreding.
dat stond er toen nog nietquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Jorien maakt zelfs melding van de mogelijke 'dood' van Didulica op basis van de justin.tv chat
Wat een stemmingmaker ben je toch ook.
T was wel eng hoor net als Frank Schleck vorige week in de Amstel Gold race, Frank Heeft vandaag weer gefietst(broertje Andy wonquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Jorien maakt zelfs melding van de mogelijke 'dood' van Didulica op basis van de justin.tv chat
Wat een stemmingmaker ben je toch ook.
Topics openen met de titel 'keeper AZ overleden?' vind ik nogal onsmakelijk. Vooral als de bron een chatvenstertje is van een website met livestreams. Dit zijn geen dingen om zonder enige feitelijke onderbouwing rond te bazuinen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef maril het volgende:
[..]
T was wel eng hoor net als Frank Schleck vorige week in de Amstel Gold race, Frank Heeft vandaag weer gefietst(broertje Andy won), dat zou ik ook niet hebben gedacht vorige week. t was eng gewoon met Dudulica, zelfs de AJAX suporters en ook wel Suarez waren er beduusd van.
Ik dacht eerder aan een zwaar letsel aan het hoofd als dood, dat was overdreven reactie inderdaad.
Gadver dat gaat inderdaad erg ver.quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Topics openen met de titel 'keeper AZ overleden?'
Zet eens een bril op en kijk het nog eens. Hij schopt niet eens door, laat staan dat ie uithaalt. Hou op zegquote:Op zondag 26 april 2009 17:38 schreef maril het volgende:
Ik vind Suarez een lompe voetballer, heeeft ook altijd wel een streek in de wedstrijd, De arrogantie hoe hij die strafschop nam, om vervolgens gevaarlijk op de keeper af te stormen in een poging de bal alsnog in doel te krijgen, en daarbij jammerlijk de keeper te raken. Zal niet wellens en wetens gebeuren, maar toch het gebeurd en het verdiende rood. Doorlopen op de keeper, hij kreeg er slechts geel voor, dus in de ogen van de scheids (al was die onwijs slecht vandaag, en misschien geen goed voorbeeld)toch een overtreding, en dat was het ook. Rood dus.
Dat zeg ik ook, het was wel lomp.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Reddiablo het volgende:
Was niet eens een ovetreding van Suarez wat mij betreft... in elk geval was het niet opzettelijk.
Flikker toch een end op! Alles wat die vuile hond doet is opzettelijk! Vandaag weer 2 schwalbes en een schandalige overtreding. Als hij maar aangekeken wordt gaat ie al liggen huilen en bij de scheids mekkeren.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Reddiablo het volgende:
Was niet eens een ovetreding van Suarez wat mij betreft... in elk geval was het niet opzettelijk.
Iets verder kijken dan je haat lang isquote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Flikker toch een end op! Alles wat die vuile hond doet is opzettelijk! Vandaag weer 2 schwalbes en een schandalige overtreding. Als hij maar aangekeken wordt gaat ie al liggen huilen en bij de scheids mekkeren.
-dat doen we hier dus niet-
Tuurlijk heeft hij niet de intentie hem te raken, maar WTF gaat ie sowieso door op de keeper in het doelgebied? Al had ie 'm helemaal niet geraakt, dán was het geel. Nu gewoon rood.quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Nee Suarez vind ik een hond, maar dit leek mij niet met intentie om hem te raken.
Eerste pingel werd gegeven voor vasthouden van Cvitanich, niet voor een eventuele schwalbe van Suarezquote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat en dan nog was dit geen 10 wedstrijden schorsing waard.
Die schwalbe waarmee hij de pingel versierde was wel een wedstrijd waard.
dat vond ik ook zo zwak , stelde niets voor, maar goed. Vink was gewoon slecht vandaag, hij liet de wedstrijd bij tijd en wijle uit de hand lopen, voor rust waren bv de benen ven Schaars echt niet veilig zoveel " professionele overtredingen"quote:Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Eerste pingel werd gegeven voor vasthouden van Cvitanich, niet voor een eventuele schwalbe van Suarez
Dit doet hij meerdere keren per wedstrijd. Been hoog en dan voor de inkomende speler stappen om de bal af te schermen. Dit keer is de speler eerder dan verwacht, dus vol op de knie.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
De tackle van Sankoh vandaag mocht er ook wezen
-normaal doen- Dit was niet opzettelijk.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Flikker toch een end op! Alles wat die vuile hond doet is opzettelijk! Vandaag weer 2 schwalbes en een schandalige overtreding. Als hij maar aangekeken wordt gaat ie al liggen huilen en bij de scheids mekkeren.
-dat doen we hier dus niet-
Wat dacht je van AZ-Ajax toen het 1-1 werd doordat De Zeeuw echt hard in Stekelenburg kwam, en dat die scheids hem nog goedkeurde ook, het kostte het kampioenschap voor Ajax, maar die overtreding was gewoon vies vuil rood..quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat hij normaal dit op juiste wijze doet en hij gewoon een goede verdediger is die weinig overtredingen nodig heeft. Maar gezien deze zin zie je weinig voetbal van FC Groningen en baseer je je mening op deze ene overtreding.quote:Op zondag 26 april 2009 22:48 schreef Mr_DG het volgende:
Verbaast me dat ie niet meer kaarten pakt.
Iets met oude koeien en sloten...quote:Op zondag 26 april 2009 22:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat dacht je van AZ-Ajax toen het 1-1 werd doordat De Zeeuw echt hard in Stekelenburg kwam, en dat die scheids hem nog goedkeurde ook, het kostte het kampioenschap voor Ajax, maar die overtreding was gewoon vies vuil rood..
De Ajacieden mochten zich nog duidelijker beklagen over de wijze waarop de Alkmaarse gelijkmaker werd ingeleid. Doelman Maarten Stekelenburg werd tien minuten voor tijd getorpedeerd door Demy de Zeeuw. De Alkmaarder gleed duidelijk met gestrekt been in op de Ajax-keeper. Omdat Stekelenburg geblesseerd bleef liggen, was het voor Maarten Martens een koud kunstje om de gelijkmaker in het lege doel te werken: 1-1. Stekelenburg werd vervolgens minutenlang behandeld door de Amsterdamse verzorger.
quote:Update: Slechts hersenschudding voor Didulica
Uit onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat de eerste diagnose die de medische staf van AZ stelde juist was. Didulica blijkt geen ernstige verwondingen te hebben opgelopen en heeft slechts een lichte hersenschudding. De Australiër, die inmiddels alweer ontslagen is uit het ziekenhuis, zou mogelijk volgende week alweer kunnen spelen.
Ik baseer mijn mening op de samenvattingen van de wedstrijden die de NOS uitzend en incidenteel een hele wedstrijd. Maar ik vind Sankoh een goede verdediger, maar hij hakt af en toe wel in het rond.quote:Op zondag 26 april 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat hij normaal dit op juiste wijze doet en hij gewoon een goede verdediger is die weinig overtredingen nodig heeft. Maar gezien deze zin zie je weinig voetbal van FC Groningen en baseer je je mening op deze ene overtreding.
Aangezien Bergkamp ook wel eens rood pakte, vind je dat vast ook een lompe boer.
Maakt toch wel veel fouten voor een potentiële topper. Laat hem eerst maar eens constant presteren bij Groningen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat het voor Sankoh goed is om eens wat hogerop te kijken. In potentie een topper.
Dit seizoen heel erg constant.quote:Op maandag 27 april 2009 00:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maakt toch wel veel fouten voor een potentiële topper. Laat hem eerst maar eens constant presteren bij Groningen.
Dus? Hij mag toch gewoon voor de bal gaan. Dat moet hij ook gewoon doen. Dat Didulica zich er dan voorgooit en op zijn hoofd wordt geraakt is pech. Andersom hadden ze allebei hetzelfde gedaan (niet specifiek deze situatie, maar bal diep en keeper en speler rennen op de bal af) en had Didulica als keeper waarschijnlijk nog harder ingekomen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij niet de intentie hem te raken, maar WTF gaat ie sowieso door op de keeper in het doelgebied? Al had ie 'm helemaal niet geraakt, dán was het geel. Nu gewoon rood.
Dat dus, moet ie hem maar klemvast hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Hij mag toch gewoon voor de bal gaan. Dat moet hij ook gewoon doen. Dat Didulica zich er dan voorgooit en op zijn hoofd wordt geraakt is pech. Andersom hadden ze allebei hetzelfde gedaan (niet specifiek deze situatie, maar bal diep en keeper en speler rennen op de bal af) en had Didulica als keeper waarschijnlijk nog harder ingekomen.
Oh ja, het is inderdaad zijn eigen schuld.quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus, moet ie hem maar klemvast hebben.
En nog janken over de kaart ook hè. Hij springt echt 3 meter om bij die bal te komen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:26 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat die tackle van bodor er nog niet in staat.
[ afbeelding ]
Wanneer een keeper de bal met één hand vast heeft in het doelgebied mag je als aanvaller NOOIT doorgaan op de keeper, kom op mensen, dit zijn regels die in de F al gehanteerd worden....quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Hij mag toch gewoon voor de bal gaan. Dat moet hij ook gewoon doen. Dat Didulica zich er dan voorgooit en op zijn hoofd wordt geraakt is pech. Andersom hadden ze allebei hetzelfde gedaan (niet specifiek deze situatie, maar bal diep en keeper en speler rennen op de bal af) en had Didulica als keeper waarschijnlijk nog harder ingekomen.
Als je een hand op de bal hebt heb je de bal nog niet vast.quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wanneer een keeper de bal met één hand vast heeft in het doelgebied mag je als aanvaller NOOIT doorgaan op de keeper, kom op mensen, dit zijn regels die in de F al gehanteerd worden....
Voetbal is een contact sport. Als je je kop ervoor gooit wat moedig is kan je op die hoogte wel een sliding verwachten van een speler die ook voor de bal wil gaan net als jij!quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh ja, het is inderdaad zijn eigen schuld.
Beetje jammer dat het totaal niet in verhouding is met straffen eerder dit seizoen aan andere spelers uitgedeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Kopbal het volgende:
Sankoh heeft vijf wedstrijden gekregen, waarvan 1 voorwaardelijk.
Dat is waar. Maar ik vind het wel positief dat ze dat soort overtredingen nu eindelijk eens een keer zwaar bestraffen. Is Sankoh al eerder geschorst voor dit soort overtredingen?quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het totaal niet in verhouding is met straffen eerder dit seizoen aan andere spelers uitgedeeld.
Dan is het wel vreemd inderdaad. Misschien dat hij toch iets van een strafblad had, anders ga je er toch niet zomaar mee akkoord?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
Neen, Sankoh is nog nooit voor dit soort zaken geschorst. Daarom vind ik het alleen al schandalig.
Dus omdat hij nog niet eerder voor zo'n soort overtreding geschorst is moet hij nu maar niet te zwaar geschorst worden?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
Daarom vind ik het alleen al schandalig.
Ik vind het gewoon belachelijk. Nieveld vliegende tackle op het onderbeen van van der Laak, 3 wedstrijden. Denneboom grijpt El Akchaoui bij de keel, geen schorsing, El Hamdaoui slaat naar tegenstander, 2 wedstrijden, Lurling stompt out of the blue een speler van Twente vol in de maag, 4 wedstrijden.quote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus omdat hij nog niet eerder voor zo'n soort overtreding geschorst is moet hij nu maar niet te zwaar geschorst worden?
Ik vind deze schorsing niet meer dan terecht, en ben het met Kopbal eens dat er eindelijk eens zwaardere straffen gegeven worden voor dit soort overtredingen.
Daar heb je wel gelijk in. Verhoudingen zijn een beetje zoek. Doet echter niks af aan het feit dat deze schorsing voor deze overtreding niet meer dan terecht is.quote:Op maandag 27 april 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
Ik ben het niet oneens met het zwaar straffen, maar wel met de verhoudingen. Waarom ineens nu wel?
Ja, maar in vergelijking met de andere veel zwaardere overtredingen is de schorsing te lang. Dan moet je gewoon aan het begin van het seizoen een precedent scheppen, niet nu pas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doet echter niks af aan het feit dat deze schorsing voor deze overtreding niet meer dan terecht is.
Toivonen 23 wedstrijden.quote:Op maandag 27 april 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk. Nieveld vliegende tackle op het onderbeen van van der Laak, 3 wedstrijden. Denneboom grijpt El Akchaoui bij de keel, geen schorsing, El Hamdaoui slaat naar tegenstander, 2 wedstrijden, Lurling stompt out of the blue een speler van Twente vol in de maag, 4 wedstrijden.
Dat is wat ik bedoel met belachelijk.
Ik ben het niet oneens met het zwaar straffen, maar wel met de verhoudingen. Waarom ineens nu wel?
Oh my fucking godquote:
wat een overtreding zegquote:
Wow. Echt een misselijke actiequote:
Eduardo zag er veel minder ranzig uitquote:
Godallemachtig.quote:
Dat beeld raak ik ook nooit meer kwijt, dat been is ook weer niet zo spectaculair.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef Rikketik het volgende:
Misselijkmakend.En dan heb ik het nog niet eens over het kapsel van die ene néger gehad.
Opknopen aan de hoogste boomquote:Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan d'r weer pissig om worden. Weggegooid toernooi door dat briljante idee van Van Basten om Sneijder in de punt naar achter op het middenveld te zetten, waardoor zelfs een Cocu niet kon functioneren op het middenveldquote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef Klopkoek het volgende:
Als je aan gore overtredingen denkt dan denk je hieraan. Dat kan niet anders.
jezusquote:
Wat een enorme overdaad aan herhalingenquote:
Die moeten ze nooit meer laten voetballen, da's gewoon een moordaanslagquote:
Ehhhh wat was er zo erg aan dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zie die Balotelli kijken hé, alsof ie niks gedaan heeft, klootzak.
Dat soort zaken zie je echt wel terug bij amateurs hoor..... zelfs in hoofdklassen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet dat er zo slecht wordt opgetreden tegen al die overtredingen. Al dat vliegen met 2 gestrekte benen, slaan bij corners, etc. zul je echt niet zomaar zien in een amateurwedstrijd. Waarschijnlijk ook gewoon omdat de persoon in kwestie dan meteen een paar hoeken krijgt, maar toch.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif
Da's 'n Kokmeijertje ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef Blawh het volgende:
Gadverdamme zeg, de smerigste van 09/10 is al bekend.
Voel ook een rechtzaakje aankomen.
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....quote:
Ow, ik wist niet eens dat het in dit topic was aangepast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....
Ik vond dat de TT van het topic zelfs dit nog niet dekt eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....
Die foto die DIGGER postquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit serieus net als Boussafa met mijn handen voor mijn mond achter de pc, allejezus.
Hmm, dat was sneller dan ik had verwacht. Wat ontzettend smerig..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet dat er zo slecht wordt opgetreden tegen al die overtredingen. Al dat vliegen met 2 gestrekte benen, slaan bij corners, etc. zul je echt niet zomaar zien in een amateurwedstrijd. Waarschijnlijk ook gewoon omdat de persoon in kwestie dan meteen een paar hoeken krijgt, maar toch.
Dienen profs zich niet te profileren als voorbeelden voor jonge voetballertjes? Stelletje mongolen dat het zijn. Pas wanneer er eenmaal iets gebeurt met drastische gevolgen gaan ze pas zeggen dat het absoluut niet kan en dat de profs het zelf nooit zouden doen. De laatste weken me dood geërgerd aan spelers als Affelay. Wat bezielt deze trieste idioten? Willen ze nou echt zo graag een speler blesseren op een nutteloze wijze en tevens een hoop kaarten verzamelen? Het is gewoon wachten op een nieuw Kokmeijer verhaal.
Mensen in het astridpark vrezen ook het ergste, maar je moet maar naar die arsenal speler kijken die voetbalt nu ook Tenminsten dat dacht ik wel. De wedstrijd Anderlecht - standard luik speelt op dit moment nog steeds, In onrustige sfeerquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef TheArt het volgende:
Het onderbeen van Wasyl lijkt echt wel helemaal door te zijn. Ik ben geen chirurg, maar dit lijkt me echt wel heel ernstig. Die gaat echt nooit meer kunnen voetballen lijkt me.
Hoe had je zo snel dat gifje paraat? Wedstrijd live gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet eens dat het in dit topic was aangepast.
-edit, verkeerde smileygebruik-
Witsel bij Wasilewskiquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ik durf niet te kijken. Wie doet het bij wie, ik zie namelijk geen namen?
Je dacht dat hij voor de bal ging?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
toch vraag ik me af of het opzettelijk was.... maar ik zeg wel.. AU!
Als ik 't goed begrijp Witsel dit de overtreding maakt op Wasilewski?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ik durf niet te kijken. Wie doet het bij wie, ik zie namelijk geen namen?
Jep, klopt. Witsel op Wasilewski.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp Witsel dit de overtreding maakt op Wasyl?
Mja, ik praat de actie van Witsel niet goed maar Wasilewski komt ook behoorlijk in en is net wat eerder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dacht dat hij voor de bal ging?
Ben het met je eens nu moet je nog klikken en kies je ervoor, als je hier komt doe je dat toch wel, maar dit beeld was zo doordringend. en zo dichtbij Brrrquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond dat de TT van het topic zelfs dit nog niet dekt eigenlijk.
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?quote:In het seizoen 2006-2007 maakte hij zijn debuut in de Jupiler League bij Standard Luik. Hij werd al vlug een vast onderdeel van het middenveld dat bestond uit jong Belgisch talent als Steven Defour en Marouane Fellaini. In seizoen 2007-2008 was hij onderdeel van de ploeg dat landskampioen werd. In dit seizoen werd Witsel ook verkozen tot Jonge Profvoetballer van het Jaar 2008 en op 21 januari 2009 won hij de Belgische Gouden Schoen als beloning voor zijn prestaties uit 2008.
Momenteel zou de Luikse middenvelder in belangstelling staan van clubs als Marseille, Arsenal, Bolton, Middlesbrough, Chelsea, Manchester City, Manchester United, Real Madrid, Atletico Madrid, Galatasaray en het Italiaanse Inter.
Zie er ook niet zo snel een opzettelijke overtreding in. Beiden lijken toch echt voor de bal te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
Kijk de beelden eens terug...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
Ik denk niet dat clubs hem nu van hun lijstjes afhalen hoor. Hij is niet de eerste die een schandalige overtreding maakt met gevolgen en hij zal niet de laatste zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Nooit van die Witsel gehoord, maar lees nu dit:
[..]
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?
Och Gilles de Bilde kon ook nog gewoon naar PSV nadat hij iemand tot bloedens toe knockout sloegquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Nooit van die Witsel gehoord, maar lees nu dit:
[..]
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?
Witsel komt er zijwaarts met gestrekte been in en die die pool maakt een sliding, zoals Wirtsel inkwam was niet correct.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja, ik praat de actie van Witsel niet goed maar Wasilewski komt ook behoorlijk in en is net wat eerder.
n
Ik vraag me dat ook serieus af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
Deed die Witsel dat wel expres?
Niet correct of bewust deze overtreding maken zijn mijns inziens 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef maril het volgende:
[..]
Witsel komt er zijwaarts met gestrekte been in en die die pool maakt een sliding, zoals Wirtsel inkwam was niet correct.
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat clubs hem nu van hun lijstjes afhalen hoor. Hij is niet de eerste die een schandalige overtreding maakt met gevolgen en hij zal niet de laatste zijn.
Een flying tackle is opzettelijk. een zijwaartsequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet correct of bewust deze overtreding maken zijn mijns inziens 2 verschillende dingen.
Dat is hij, en elke andere mongool die zo'n overtreding probeert te maken ook. Of hij nu lukt of niet. Stelletje teringlijers. Goede voorbeeldfunctie voor de jonge voetballertjes hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.
Het ziet er erg slecht uit en Witsel verdient een lange schorsing, maar dat verandert niets aan het feit dat er genoeg van dit soort aanslagen zijn waarbij het slachtoffer gewoon omhoog springt en "zachtjes" op zijn rug landt.
Dan zegt iedereen even "Nou, nou, niet netjes" en voetbalt verder, Witsel is nu plots de grootste klootzak die je op een voetbalveld kan vinden.
Beetje laatquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Sporza-radio zegt hij nu excuses...
Dat vind ik ook, maar dat is met alles over een paar weken praten ze ook niet meer over Hoek van Holland totdat het weer gebeurd, en dan wordt gezegd dat het een kleine groep is en zo modderen we met zn alle door.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.
Het ziet er erg slecht uit en Witsel verdient een lange schorsing, maar dat verandert niets aan het feit dat er genoeg van dit soort aanslagen zijn waarbij het slachtoffer gewoon omhoog springt en "zachtjes" op zijn rug landt.
Dan zegt iedereen even "Nou, nou, niet netjes" en voetbalt verder, Witsel is nu plots de grootste klootzak die je op een voetbalveld kan vinden.
Zeker laat. Vooral omdat hij na die rode kaart nog verbaasd was dat hij rood kreeg. Hij had vlak na die tackle al zijn excuses moeten aanbieden en Wasyl bij moeten staan.quote:
Er wordt al jaren niet goed opgetreden tegen dergelijke overtredingen. Ik vind dit ook gewoon de schuld van de trainers anno 2009. Domme overtredingen stamp je toch wel even uit hun hersenloze koppies?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dat is met alles over een paar weken praten ze ook niet meer over Hoek van Holland totdat het weer gebeurd, en dan wordt gezegd dat het een kleine groep is en zo modderen we met zn alle door.
Volgens mij wilde hij dat ook wel, maar die ploegenoten vonden dat op zijn zachts gezegd niet goed, zie foto een paar scrolbewegingen terug.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker laat. Vooral omdat hij na die rode kaart nog verbaasd was dat hij rood kreeg. Hij had vlak na die tackle al zijn excuses moeten aanbieden en Wasyl bij moeten staan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Mr_DG het volgende:
Affellay komt de laatste tijd ook vaak zo in als Witsel. Hopen dat ie z'n leven ook een keer betert.
Dan heeft Wasilewski alvast zijn les geleerd, want laat ons eerlijk wezen, als Witsel iets sneller is en zijn been daar eerst staat, dan wordt hij gewoon door Wasyl in twee getrapt, ze kwamen allebei als gekken in.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er wordt al jaren niet goed opgetreden tegen dergelijke overtredingen. Ik vind dit ook gewoon de schuld van de trainers anno 2009. Domme overtredingen stamp je toch wel even uit hun hersenloze koppies?
Ik vind het gewoon grappig dat je Afellay noemt.quote:
Mwah, ondanks dat ik symphatie voor Standard heb is dit wel een overtreding in het rijtje Keane-Haaland, Dani-Lodewijks etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook serieus af.
Ik vind het een leuke speler om naar te kijken, maar de laatste tijd reageert ie frustraties af op tegenstanders en scheidsrechters.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat je Afellay noemt.
Een beetje hardheid moet altijd kunnen, maar vandaag had ik ook weer een scheidsrechter die teveel toeliet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Als ik zoiets zie heb ik de neiging om 't lidmaatschap van mijn voetbalclub op te zeggen. Als profs al tot dit soort dingen in staat zijn loop je tegen een bierbuikenamateurteam al helemaal kans voor de rest van je leven kruipel geschopt te worden.
Geen voetbalmagazine, maar gewoon de samenvattingen van vanavond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef maril het volgende:
Vanavond om 23.15 komt op de belg1 een voetbalmagazine,.
Zie zijn gezicht en het opgetrokken been...... hij voelt de pijn lijkt het welquote:
Op mijn tv noemen ze het magazinequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen voetbalmagazine, maar gewoon de samenvattingen van vanavond.
Hier hetzelfde... Ging samen met tegenstander neer, vond 'ie het nodig om al liggend nog ff zijn voet in mijn zij te planten. Resultaat: één grote wond, door het shirt heen. En nog een grote mond toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een beetje hardheid moet altijd kunnen, maar vandaag had ik ook weer een scheidsrechter die teveel toeliet.
Tegenstanders maakten gewoon slidings van achter zonder ook de bal te raken.
Scheidsrechter floot niet altijd en greep niet in.
Dan vraag je gewoon om problemen.
Dan gaat de wedstrijd 1 grote na trapperij worden
Dus een dergelijke beenbreuk, waardoor hij nog maar moet afwachten of hij uberhaupt weer fatsoenlijk kan lopen, is een koekje van eigen deeg??quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Wisilewski kreeg een koekje van eigen deeg. Maakte in de tweede barragewedstrijd om het kampioenschap vorig seizoen ook een paar zeer smerige wedstrijden. Dat zullen ze bij Standard nog niet vergeten zijn.
Dit zeg je niet als het zo is afgelopenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Wisilewski kreeg een koekje van eigen deeg. Maakte in de tweede barragewedstrijd om het kampioenschap vorig seizoen ook een paar zeer smerige wedstrijden. Dat zullen ze bij Standard nog niet vergeten zijn.
Gastquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
NIEMAND verdient dit..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |