quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef Almere-Dude het volgende:
Het valt me wel op dat keepers vaak gewoon wegkomen met de meest grove overtrediingen.
Ik heb het moment nog niet gezien, maar aangezien je dit wekelijks roept bij elke Ajacied die een lichte overtreding maakt zal het wel weer niks voorstellen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez bij de keeper van az, was toch gewoon god schandalig, en gewoon rood
+ 10 wedstrijden schorsen?
Didulica zwaar geblesseerdquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik heb het moment nog niet gezien, maar aangezien je dit wekelijks roept bij elke Ajacied die een lichte overtreding maakt zal het wel weer niks voorstellen.
Dat maakt het niet automatisch 10 wedstrijden schorsing. Ik zeg alleen dat Jorien z'n reputatie een beetje tegen heeft, want hij roept dit wekelijks om de meest onschuldige overtredingen.quote:
Blabla. Zo schandalig was die overtreding niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Das waar.quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat maakt het niet automatisch 10 wedstrijden schorsing. Ik zeg alleen dat Jorien z'n reputatie een beetje tegen heeft, want hij roept dit wekelijks om de meest onschuldige overtredingen.
Ik zie het vanavond wel.
Kan niet toch? Hij heeft al geel gehad voor die overtreding.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat en dan nog was dit geen 10 wedstrijden schorsing waard.quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan niet toch? Hij heeft al geel gehad voor die overtreding.
dat stond er toen nog nietquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Jorien maakt zelfs melding van de mogelijke 'dood' van Didulica op basis van de justin.tv chat
Wat een stemmingmaker ben je toch ook.
T was wel eng hoor net als Frank Schleck vorige week in de Amstel Gold race, Frank Heeft vandaag weer gefietst(broertje Andy wonquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Jorien maakt zelfs melding van de mogelijke 'dood' van Didulica op basis van de justin.tv chat
Wat een stemmingmaker ben je toch ook.
Topics openen met de titel 'keeper AZ overleden?' vind ik nogal onsmakelijk. Vooral als de bron een chatvenstertje is van een website met livestreams. Dit zijn geen dingen om zonder enige feitelijke onderbouwing rond te bazuinen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef maril het volgende:
[..]
T was wel eng hoor net als Frank Schleck vorige week in de Amstel Gold race, Frank Heeft vandaag weer gefietst(broertje Andy won), dat zou ik ook niet hebben gedacht vorige week. t was eng gewoon met Dudulica, zelfs de AJAX suporters en ook wel Suarez waren er beduusd van.
Ik dacht eerder aan een zwaar letsel aan het hoofd als dood, dat was overdreven reactie inderdaad.
Gadver dat gaat inderdaad erg ver.quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Topics openen met de titel 'keeper AZ overleden?'
Zet eens een bril op en kijk het nog eens. Hij schopt niet eens door, laat staan dat ie uithaalt. Hou op zegquote:Op zondag 26 april 2009 17:38 schreef maril het volgende:
Ik vind Suarez een lompe voetballer, heeeft ook altijd wel een streek in de wedstrijd, De arrogantie hoe hij die strafschop nam, om vervolgens gevaarlijk op de keeper af te stormen in een poging de bal alsnog in doel te krijgen, en daarbij jammerlijk de keeper te raken. Zal niet wellens en wetens gebeuren, maar toch het gebeurd en het verdiende rood. Doorlopen op de keeper, hij kreeg er slechts geel voor, dus in de ogen van de scheids (al was die onwijs slecht vandaag, en misschien geen goed voorbeeld)toch een overtreding, en dat was het ook. Rood dus.
Dat zeg ik ook, het was wel lomp.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Reddiablo het volgende:
Was niet eens een ovetreding van Suarez wat mij betreft... in elk geval was het niet opzettelijk.
Flikker toch een end op! Alles wat die vuile hond doet is opzettelijk! Vandaag weer 2 schwalbes en een schandalige overtreding. Als hij maar aangekeken wordt gaat ie al liggen huilen en bij de scheids mekkeren.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Reddiablo het volgende:
Was niet eens een ovetreding van Suarez wat mij betreft... in elk geval was het niet opzettelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |