Wanneer een keeper de bal met één hand vast heeft in het doelgebied mag je als aanvaller NOOIT doorgaan op de keeper, kom op mensen, dit zijn regels die in de F al gehanteerd worden....quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Hij mag toch gewoon voor de bal gaan. Dat moet hij ook gewoon doen. Dat Didulica zich er dan voorgooit en op zijn hoofd wordt geraakt is pech. Andersom hadden ze allebei hetzelfde gedaan (niet specifiek deze situatie, maar bal diep en keeper en speler rennen op de bal af) en had Didulica als keeper waarschijnlijk nog harder ingekomen.
Als je een hand op de bal hebt heb je de bal nog niet vast.quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wanneer een keeper de bal met één hand vast heeft in het doelgebied mag je als aanvaller NOOIT doorgaan op de keeper, kom op mensen, dit zijn regels die in de F al gehanteerd worden....
Voetbal is een contact sport. Als je je kop ervoor gooit wat moedig is kan je op die hoogte wel een sliding verwachten van een speler die ook voor de bal wil gaan net als jij!quote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh ja, het is inderdaad zijn eigen schuld.
Beetje jammer dat het totaal niet in verhouding is met straffen eerder dit seizoen aan andere spelers uitgedeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Kopbal het volgende:
Sankoh heeft vijf wedstrijden gekregen, waarvan 1 voorwaardelijk.
Dat is waar. Maar ik vind het wel positief dat ze dat soort overtredingen nu eindelijk eens een keer zwaar bestraffen. Is Sankoh al eerder geschorst voor dit soort overtredingen?quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het totaal niet in verhouding is met straffen eerder dit seizoen aan andere spelers uitgedeeld.
Dan is het wel vreemd inderdaad. Misschien dat hij toch iets van een strafblad had, anders ga je er toch niet zomaar mee akkoord?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
Neen, Sankoh is nog nooit voor dit soort zaken geschorst. Daarom vind ik het alleen al schandalig.
Dus omdat hij nog niet eerder voor zo'n soort overtreding geschorst is moet hij nu maar niet te zwaar geschorst worden?quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
Daarom vind ik het alleen al schandalig.
Ik vind het gewoon belachelijk. Nieveld vliegende tackle op het onderbeen van van der Laak, 3 wedstrijden. Denneboom grijpt El Akchaoui bij de keel, geen schorsing, El Hamdaoui slaat naar tegenstander, 2 wedstrijden, Lurling stompt out of the blue een speler van Twente vol in de maag, 4 wedstrijden.quote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus omdat hij nog niet eerder voor zo'n soort overtreding geschorst is moet hij nu maar niet te zwaar geschorst worden?
Ik vind deze schorsing niet meer dan terecht, en ben het met Kopbal eens dat er eindelijk eens zwaardere straffen gegeven worden voor dit soort overtredingen.
Daar heb je wel gelijk in. Verhoudingen zijn een beetje zoek. Doet echter niks af aan het feit dat deze schorsing voor deze overtreding niet meer dan terecht is.quote:Op maandag 27 april 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
Ik ben het niet oneens met het zwaar straffen, maar wel met de verhoudingen. Waarom ineens nu wel?
Ja, maar in vergelijking met de andere veel zwaardere overtredingen is de schorsing te lang. Dan moet je gewoon aan het begin van het seizoen een precedent scheppen, niet nu pas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doet echter niks af aan het feit dat deze schorsing voor deze overtreding niet meer dan terecht is.
Toivonen 23 wedstrijden.quote:Op maandag 27 april 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk. Nieveld vliegende tackle op het onderbeen van van der Laak, 3 wedstrijden. Denneboom grijpt El Akchaoui bij de keel, geen schorsing, El Hamdaoui slaat naar tegenstander, 2 wedstrijden, Lurling stompt out of the blue een speler van Twente vol in de maag, 4 wedstrijden.
Dat is wat ik bedoel met belachelijk.
Ik ben het niet oneens met het zwaar straffen, maar wel met de verhoudingen. Waarom ineens nu wel?
Oh my fucking godquote:
wat een overtreding zegquote:
Wow. Echt een misselijke actiequote:
Eduardo zag er veel minder ranzig uitquote:
Godallemachtig.quote:
Dat beeld raak ik ook nooit meer kwijt, dat been is ook weer niet zo spectaculair.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef Rikketik het volgende:
Misselijkmakend.En dan heb ik het nog niet eens over het kapsel van die ene néger gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |