Kijk de beelden eens terug...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
toch vraag ik me af of het opzettelijk was.... maar ik zeg wel.. AU!
Ik denk niet dat clubs hem nu van hun lijstjes afhalen hoor. Hij is niet de eerste die een schandalige overtreding maakt met gevolgen en hij zal niet de laatste zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Nooit van die Witsel gehoord, maar lees nu dit:
[..]
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?
Och Gilles de Bilde kon ook nog gewoon naar PSV nadat hij iemand tot bloedens toe knockout sloegquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Nooit van die Witsel gehoord, maar lees nu dit:
[..]
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?
Witsel komt er zijwaarts met gestrekte been in en die die pool maakt een sliding, zoals Wirtsel inkwam was niet correct.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja, ik praat de actie van Witsel niet goed maar Wasilewski komt ook behoorlijk in en is net wat eerder.
n
Ik vraag me dat ook serieus af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
Deed die Witsel dat wel expres?
Niet correct of bewust deze overtreding maken zijn mijns inziens 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef maril het volgende:
[..]
Witsel komt er zijwaarts met gestrekte been in en die die pool maakt een sliding, zoals Wirtsel inkwam was niet correct.
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat clubs hem nu van hun lijstjes afhalen hoor. Hij is niet de eerste die een schandalige overtreding maakt met gevolgen en hij zal niet de laatste zijn.
Een flying tackle is opzettelijk. een zijwaartsequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet correct of bewust deze overtreding maken zijn mijns inziens 2 verschillende dingen.
Dat is hij, en elke andere mongool die zo'n overtreding probeert te maken ook. Of hij nu lukt of niet. Stelletje teringlijers. Goede voorbeeldfunctie voor de jonge voetballertjes hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.
Het ziet er erg slecht uit en Witsel verdient een lange schorsing, maar dat verandert niets aan het feit dat er genoeg van dit soort aanslagen zijn waarbij het slachtoffer gewoon omhoog springt en "zachtjes" op zijn rug landt.
Dan zegt iedereen even "Nou, nou, niet netjes" en voetbalt verder, Witsel is nu plots de grootste klootzak die je op een voetbalveld kan vinden.
Beetje laatquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Sporza-radio zegt hij nu excuses...
Dat vind ik ook, maar dat is met alles over een paar weken praten ze ook niet meer over Hoek van Holland totdat het weer gebeurd, en dan wordt gezegd dat het een kleine groep is en zo modderen we met zn alle door.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit soort achterlijke acties zie je wel vaker, ze hebben gewoon pech dat alle factoren tegen zaten en dat Wasilewski z'n been geblokkeerd raakte tijdens de tackle en dus in stukken werd getrapt.
Het ziet er erg slecht uit en Witsel verdient een lange schorsing, maar dat verandert niets aan het feit dat er genoeg van dit soort aanslagen zijn waarbij het slachtoffer gewoon omhoog springt en "zachtjes" op zijn rug landt.
Dan zegt iedereen even "Nou, nou, niet netjes" en voetbalt verder, Witsel is nu plots de grootste klootzak die je op een voetbalveld kan vinden.
Zeker laat. Vooral omdat hij na die rode kaart nog verbaasd was dat hij rood kreeg. Hij had vlak na die tackle al zijn excuses moeten aanbieden en Wasyl bij moeten staan.quote:
Er wordt al jaren niet goed opgetreden tegen dergelijke overtredingen. Ik vind dit ook gewoon de schuld van de trainers anno 2009. Domme overtredingen stamp je toch wel even uit hun hersenloze koppies?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:32 schreef maril het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dat is met alles over een paar weken praten ze ook niet meer over Hoek van Holland totdat het weer gebeurd, en dan wordt gezegd dat het een kleine groep is en zo modderen we met zn alle door.
Volgens mij wilde hij dat ook wel, maar die ploegenoten vonden dat op zijn zachts gezegd niet goed, zie foto een paar scrolbewegingen terug.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker laat. Vooral omdat hij na die rode kaart nog verbaasd was dat hij rood kreeg. Hij had vlak na die tackle al zijn excuses moeten aanbieden en Wasyl bij moeten staan.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Mr_DG het volgende:
Affellay komt de laatste tijd ook vaak zo in als Witsel. Hopen dat ie z'n leven ook een keer betert.
Dan heeft Wasilewski alvast zijn les geleerd, want laat ons eerlijk wezen, als Witsel iets sneller is en zijn been daar eerst staat, dan wordt hij gewoon door Wasyl in twee getrapt, ze kwamen allebei als gekken in.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er wordt al jaren niet goed opgetreden tegen dergelijke overtredingen. Ik vind dit ook gewoon de schuld van de trainers anno 2009. Domme overtredingen stamp je toch wel even uit hun hersenloze koppies?
Ik vind het gewoon grappig dat je Afellay noemt.quote:
Mwah, ondanks dat ik symphatie voor Standard heb is dit wel een overtreding in het rijtje Keane-Haaland, Dani-Lodewijks etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook serieus af.
Ik vind het een leuke speler om naar te kijken, maar de laatste tijd reageert ie frustraties af op tegenstanders en scheidsrechters.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat je Afellay noemt.
Een beetje hardheid moet altijd kunnen, maar vandaag had ik ook weer een scheidsrechter die teveel toeliet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Als ik zoiets zie heb ik de neiging om 't lidmaatschap van mijn voetbalclub op te zeggen. Als profs al tot dit soort dingen in staat zijn loop je tegen een bierbuikenamateurteam al helemaal kans voor de rest van je leven kruipel geschopt te worden.
Geen voetbalmagazine, maar gewoon de samenvattingen van vanavond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:04 schreef maril het volgende:
Vanavond om 23.15 komt op de belg1 een voetbalmagazine,.
Zie zijn gezicht en het opgetrokken been...... hij voelt de pijn lijkt het welquote:
Op mijn tv noemen ze het magazinequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen voetbalmagazine, maar gewoon de samenvattingen van vanavond.
Hier hetzelfde... Ging samen met tegenstander neer, vond 'ie het nodig om al liggend nog ff zijn voet in mijn zij te planten. Resultaat: één grote wond, door het shirt heen. En nog een grote mond toe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een beetje hardheid moet altijd kunnen, maar vandaag had ik ook weer een scheidsrechter die teveel toeliet.
Tegenstanders maakten gewoon slidings van achter zonder ook de bal te raken.
Scheidsrechter floot niet altijd en greep niet in.
Dan vraag je gewoon om problemen.
Dan gaat de wedstrijd 1 grote na trapperij worden
Dus een dergelijke beenbreuk, waardoor hij nog maar moet afwachten of hij uberhaupt weer fatsoenlijk kan lopen, is een koekje van eigen deeg??quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Wisilewski kreeg een koekje van eigen deeg. Maakte in de tweede barragewedstrijd om het kampioenschap vorig seizoen ook een paar zeer smerige wedstrijden. Dat zullen ze bij Standard nog niet vergeten zijn.
Dit zeg je niet als het zo is afgelopenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Wisilewski kreeg een koekje van eigen deeg. Maakte in de tweede barragewedstrijd om het kampioenschap vorig seizoen ook een paar zeer smerige wedstrijden. Dat zullen ze bij Standard nog niet vergeten zijn.
Gastquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
NIEMAND verdient dit..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |