Wat een enorme overdaad aan herhalingenquote:
Die moeten ze nooit meer laten voetballen, da's gewoon een moordaanslagquote:
Ehhhh wat was er zo erg aan dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zie die Balotelli kijken hé, alsof ie niks gedaan heeft, klootzak.
Dat soort zaken zie je echt wel terug bij amateurs hoor..... zelfs in hoofdklassen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet dat er zo slecht wordt opgetreden tegen al die overtredingen. Al dat vliegen met 2 gestrekte benen, slaan bij corners, etc. zul je echt niet zomaar zien in een amateurwedstrijd. Waarschijnlijk ook gewoon omdat de persoon in kwestie dan meteen een paar hoeken krijgt, maar toch.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif
Da's 'n Kokmeijertje ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef Blawh het volgende:
Gadverdamme zeg, de smerigste van 09/10 is al bekend.
Voel ook een rechtzaakje aankomen.
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....quote:
Ow, ik wist niet eens dat het in dit topic was aangepast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....
Ik vond dat de TT van het topic zelfs dit nog niet dekt eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet als gifje gespeeld worden maar moet dit als link (zie edit van Prozac op de 1e keer dat het gepost werd)? Lijkt me dat dit soort beelden zijn wat je kunt verwachten in zo'n topic.....
Die foto die DIGGER postquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit serieus net als Boussafa met mijn handen voor mijn mond achter de pc, allejezus.
Hmm, dat was sneller dan ik had verwacht. Wat ontzettend smerig..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet dat er zo slecht wordt opgetreden tegen al die overtredingen. Al dat vliegen met 2 gestrekte benen, slaan bij corners, etc. zul je echt niet zomaar zien in een amateurwedstrijd. Waarschijnlijk ook gewoon omdat de persoon in kwestie dan meteen een paar hoeken krijgt, maar toch.
Dienen profs zich niet te profileren als voorbeelden voor jonge voetballertjes? Stelletje mongolen dat het zijn. Pas wanneer er eenmaal iets gebeurt met drastische gevolgen gaan ze pas zeggen dat het absoluut niet kan en dat de profs het zelf nooit zouden doen. De laatste weken me dood geërgerd aan spelers als Affelay. Wat bezielt deze trieste idioten? Willen ze nou echt zo graag een speler blesseren op een nutteloze wijze en tevens een hoop kaarten verzamelen? Het is gewoon wachten op een nieuw Kokmeijer verhaal.
Mensen in het astridpark vrezen ook het ergste, maar je moet maar naar die arsenal speler kijken die voetbalt nu ook Tenminsten dat dacht ik wel. De wedstrijd Anderlecht - standard luik speelt op dit moment nog steeds, In onrustige sfeerquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef TheArt het volgende:
Het onderbeen van Wasyl lijkt echt wel helemaal door te zijn. Ik ben geen chirurg, maar dit lijkt me echt wel heel ernstig. Die gaat echt nooit meer kunnen voetballen lijkt me.
Hoe had je zo snel dat gifje paraat? Wedstrijd live gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet eens dat het in dit topic was aangepast.
-edit, verkeerde smileygebruik-
Witsel bij Wasilewskiquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ik durf niet te kijken. Wie doet het bij wie, ik zie namelijk geen namen?
Je dacht dat hij voor de bal ging?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
toch vraag ik me af of het opzettelijk was.... maar ik zeg wel.. AU!
Als ik 't goed begrijp Witsel dit de overtreding maakt op Wasilewski?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ik durf niet te kijken. Wie doet het bij wie, ik zie namelijk geen namen?
Jep, klopt. Witsel op Wasilewski.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp Witsel dit de overtreding maakt op Wasyl?
Mja, ik praat de actie van Witsel niet goed maar Wasilewski komt ook behoorlijk in en is net wat eerder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dacht dat hij voor de bal ging?
Ben het met je eens nu moet je nog klikken en kies je ervoor, als je hier komt doe je dat toch wel, maar dit beeld was zo doordringend. en zo dichtbij Brrrquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond dat de TT van het topic zelfs dit nog niet dekt eigenlijk.
Tja. En dan dit. Wie wil zo'n speler nog hebben überhaupt?quote:In het seizoen 2006-2007 maakte hij zijn debuut in de Jupiler League bij Standard Luik. Hij werd al vlug een vast onderdeel van het middenveld dat bestond uit jong Belgisch talent als Steven Defour en Marouane Fellaini. In seizoen 2007-2008 was hij onderdeel van de ploeg dat landskampioen werd. In dit seizoen werd Witsel ook verkozen tot Jonge Profvoetballer van het Jaar 2008 en op 21 januari 2009 won hij de Belgische Gouden Schoen als beloning voor zijn prestaties uit 2008.
Momenteel zou de Luikse middenvelder in belangstelling staan van clubs als Marseille, Arsenal, Bolton, Middlesbrough, Chelsea, Manchester City, Manchester United, Real Madrid, Atletico Madrid, Galatasaray en het Italiaanse Inter.
Zie er ook niet zo snel een opzettelijke overtreding in. Beiden lijken toch echt voor de bal te gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Reddiablo het volgende:
toch vraag ik me af of het opzettelijk was.... maar ik zeg wel.. AU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |