Zo brak ik dus mijn scheenbeen een maand of 4 geleden, alleen dan net onder mijn knie, net boven mijn scheenbeschermer (kwam glijdend over de grond uit als keeper, tegenstander kwam er met zo'n tackle aangevlogen). Hoop rond de aankomende winterstop weer te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Lijkt me niet met opzet, maar ik kan het verkeerd zien.
Het is gewoon knap, die timing, ik vind het zekers verdient!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef TJDoornbos het volgende:
de nominatie voor de gouden elleboog van 08-09 gaat naar? Jawel!
Kokmeijertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Lijkt me niet met opzet, maar ik kan het verkeerd zien.
haha dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat een perfecte elleboog van Van Bommel. Wat een vakman.
Boeiend, hij was toch al besneden.quote:
En nu gecastreerd denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeiend, hij was toch al besneden.
Ja man, die was zo smerigquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jjstyle333 het volgende:
Van Bronckhorst bij Perez afgelopen zaterdagavond.
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.quote:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.
Trouwens een vrij letterlijk geval van eerst de man, dan de bal.
Hier doelde ik dus op:quote:Op woensdag 22 april 2009 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meer
Suarez kan zijn borst nat maken met het gescheld over de moeders van de verdedigers.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)e-resta-de-liga.html
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)e-resta-de-liga.html
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |