Zo brak ik dus mijn scheenbeen een maand of 4 geleden, alleen dan net onder mijn knie, net boven mijn scheenbeschermer (kwam glijdend over de grond uit als keeper, tegenstander kwam er met zo'n tackle aangevlogen). Hoop rond de aankomende winterstop weer te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Lijkt me niet met opzet, maar ik kan het verkeerd zien.
Het is gewoon knap, die timing, ik vind het zekers verdient!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef TJDoornbos het volgende:
de nominatie voor de gouden elleboog van 08-09 gaat naar? Jawel!
Kokmeijertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:47 schreef Rejected het volgende:
9 maanden out.
Lijkt me niet met opzet, maar ik kan het verkeerd zien.
haha dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat een perfecte elleboog van Van Bommel. Wat een vakman.
Boeiend, hij was toch al besneden.quote:
En nu gecastreerd denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeiend, hij was toch al besneden.
Ja man, die was zo smerigquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef jjstyle333 het volgende:
Van Bronckhorst bij Perez afgelopen zaterdagavond.
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.quote:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 01:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het opstootje dat volgt, slaat hij ook nog eens een andere tegenstander in het gezicht.
Trouwens een vrij letterlijk geval van eerst de man, dan de bal.
Hier doelde ik dus op:quote:Op woensdag 22 april 2009 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hehe even opzoeken. Wat een droogkloot. Die speelt dit jaar niet meer
Suarez kan zijn borst nat maken met het gescheld over de moeders van de verdedigers.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.elmundodeporti(...)e-resta-de-liga.html
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Daar wel. Die schop, of nouja, volgens mij schrapende noppen over die rug van die diver, pfffff... dat wil ik niet meemaken, denk ik.
Pepequote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
zieke gozer, hoe heet tie eigenlijk
quote:
Wat een debiel.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat een debiel.Al vind ik de beelden nog wel meevallen trouwens, ik dacht dat hij hem uit stilstand vol in de noten had getrapt. Nu lijkt hij hem meer te schampen, al voel je dat natuurlijk ook wel.
Bij deze ziet het er wel wat erger uit dan bij het gifje.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Pepe na schandalig gedrag: "Ik raakte buiten zinnen"
Real Madrid-verdediger Pepe kan waarschijnlijk een fikse schorsing tegemoet zien nadat hij dinsdag in de competitiewedstrijd tegen Getafe zijn zelfbeheersing verloor.
De international van Portugal maakte in de slotfase van het duel in zijn eigen strafschopgebied een overtreding op tegenstander Gasquero, waarna bij hem de stoppen volledig doorsloegen. Nadat Gasquero op de grond was gevallen, schopte Pepe hem tot twee keer toe op schandalige wijze.
Na afloop haastte de verdediger zich om zijn excuses te maken. "Mensen weten dat dit niet mijn stijl is", luidden de verontschuldigingen van Pepe, die voor zijn actie de rode kaart kreeg. "De scheidsrechter gaf geen penalty toen er een overtreding op Gonzalo Higuain werd gemaakt. Toen even later Gasquero helemaal vrij stond in het strafschopgebied en ik te laat arriveerde, gebeurde het allemaal heel snel. Ik gaf een penalty weg en raakte vervolgens buiten zinnen. Ik kan het verder echt niet uitleggen."
Ondanks alle commotie besloot Gasquero de strafschop zelf te nemen. Zijn penalty à la Panenka werd echter gekeerd door doelman Iker Casillas, waarna Higuain even later Real Madrid alsnog de zege bezorgde.
quote:Vernietigend rapport arbiter over Pepe
Real Madrid-verdediger Pepe kan rekenen op een lange schorsing na zijn wangedrag in de wedstrijd tegen Getafe afgelopen dinsdag. In het rapport van de scheidsrechter van dienst wordt de international van Portugal allesbehalve gespaard.
Pepe beging in de slotfase van de wedstrijd in La Liga een overtreding op Getafe-speler Francisco Casquero, waardoor de bezoekers een strafschop kregen. Toen Casquero op de grond lag, verloor de Real-verdediger compleet zijn zelfbeheersing en schopte hij het slachtoffer tot twee keer toe.
In het tumult sloeg Pepe vervolgens Casquero's ploeggenoot Juan Albin in het gezicht en zei hij tegen de vierde official: "Jullie zijn allemaal hoerenzonen." Bovendien kwam hij even later tegen de regels terug op het veld om de 3-2 zege van Real te vieren.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Mr_DG het volgende:
Wat een debiel, een schorsing van 12 duels zou hem goed doen.
quote:Pepe overweegt te stoppen
AMSTERDAM - Na zijn idiote optreden tegen Getafe overweegt Pepe te stoppen met voetballen. De Portugees van Real Madrid liet zich volledig gaan. "Ik heb de beelden teruggezien en ik herkende mezelf niet. Dit is een drama, misschien stop ik wel met voetballen", sipte de robuuste verdediger in het Spaanse dagblad Marca.
"Ik was buiten zinnen. Ik werd haast gek.", vervolgt de verdediger voor wie een extreem zware schorsing dreigt. "Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen."
Nadat Pepe een penalty had veroorzaakt schopte hij tot twee keer toe tegenstander Javier Casquero, om vervolgens ook nog een klap uit te delen. Als klap op de vuurpijl schold hij de vierde official de huid vol.
Telegraaf
Doen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
In Marca roept ie dat hij zo in de put zit door die overtreding dat hij overweegt te stoppen.
Ik zou er in ieder geval geen nacht wakker van liggen.quote:
Tot twee keer toe?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef venomsnake het volgende:
In Marca roept ie dat hij zo in de put zit door die overtreding dat hij overweegt te stoppen.
[..]
Dat is ook nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tot twee keer toe?
Bij die eerste trap lijkt hij toch echt de bal te willen wegtrappen. Maar voor die tweede alleen al mag ie een paar weken afkoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |