quote:Op maandag 16 maart 2009 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik denk het, net gekeken. Ik snap niet dat Edie niet verder ging snuffelen om nog meer over Dave te ontdekken. En wat is dat ouderwetse gedoe met krantenartikelen opzoeken, hebben ze daar geen Internet?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef June. het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog wel meer te zien krijgen van Edie en het uitpluizen van Dave's verleden. En als je goed keek zag je wel dat Edie eerst op internet keek volgens mij, maar misschien kon ze het niet vinden ofzo?
Sommige scènes waren weer echt hilarisch. Die vrouw die Susan kustte en dat vervolgens besprak met Lee, Lynette en Gaby''Congratulations, you're now dating a lesbian. See you at te parade.''
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:43 schreef June. het volgende:
En dat Susan eerst niet wilde dat Lucy bij Carlos ging werken, totdat ze haar zag''Force of nature''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:36 schreef June. het volgende:
Volgende aflevering, 22 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Edie zag 't niet zo zitten (wat Dave volgens mij alleen maar goed uitkwam)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:27 schreef Purky het volgende:
Ik moet even melden dat ik die kleurtjes in dat lokaal echt schattig vond
Maar.. Edie zou toch meegaan met die campingtrip? Of ben ik vergeten waarom ze dat nu niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: sorrrrrrry
[ Bericht 29% gewijzigd door ChristianAudigier op 18-03-2009 14:39:10 ]It's Christian Audigier, bitchesz!!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:19 schreef ChristianAudigier het volgende:
Edie is een city-girl, ze houdt meer van luxe tripjes, haha.Volgens mij leest bijna iedereen hier de spoilers, maar voor degenen die nog niet willen weten wat er gebeurd zou ik je laatste zin even in een spoilertag zetten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar dat ik de aflevering voor volgende week ook even in een spoiler heb gezet..Shine bright like a diamond.
Volgens mij zoek jij dit topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:31 schreef Aarti het volgende:
"He will do anything that breathes and has hair on his face"
of iets dergelijks![]()
En dan die lach van Gaby, ik vond hem erg grappig!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij dit topic![]()
[NL/BE] Desperate Housewives #13
Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Edie kwam nogal shocking aan haar eind
Het leek wel een scene uit Final Destination IV ofzo
Verder saaie aflevering.
Nope:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Nope:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, ja da's een goeie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef Maartel het volgende:Ik kom er net pas achter dat ze met hun kredietcrisis-lijntjes heel actueel proberen te zijn terwijl het seizoen zich eigen pas over 5 jaar afspeelt..
Krijgen we in 2014 nog een crisis?
Mwah, niet echt, maar ze hebben pas een tijdssprong van 5 jaar gemaakt.. het zou natuurlijk kunnen dat de eerdere seizoenen 5 jaar voor uitzending plaatsvondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Tegan het volgende:
Wordt er ergens in de serie een jaartal genoemd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Waar heb je dat vandaan?
![]()
Er is maar 1 goeie spoilersite van DH op het net, en das die op Tripod.quote:
Er staat ook een mega spoiler op voor de seasonfinale (introductie naar Mysterie Seizoen 6), maar die post ik nietDie is té juicy.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof echt niets van deze spoilers, alleen de laatste zou nog kunnen (en is wel grappig)... het zal me echt verbazen als ze waar zijn!!![]()
![]()
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.
Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
omg die spoilersik ga ook nog even die extra juicy checken. Het belooft iig veel goeds (als in vermakelijks, shockings)
![]()
![]()
Nou als dat zo is mag hij/ zij wel beter spellen, het is namelijk geen devestated maar devastated.. Kortom, ik geloof er nog geen ruk vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BaRdmann het volgende:
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.
Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.. Ook Ausiello, Kristin etc hebben daar nog geen woord over gerept.
Shine bright like a diamond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me sterk dat zequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Natuurlijk zijn deze spoilers niet waar. Véél te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat zePrecies. Daarom zijn deze spoilers met 100% zekerheid niet waar, dit soort dingen zijn nogal ongepast in een prime time cablenetworkserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please![]()
Gister even de laatste 3 afleveringen gezien, wist niet dat ik zover achter liep! Maar Edie dus dood... hmm.. ik hoop wel dat Dave snel gesnapt wordt anders gaat het wel erg langdradig worden.
Susan en Gaby zijn echt briljant, moet erg om hun lachen!!![]()
Arme Edie. Alhoewel ik had haar dood veel erger verwacht. Onthoofd en elektrocuteert door een elektriciteitskabel ofzo.
![]()
![]()
![]()
Een Engelse vriendin van me moest echt zo hard lachen toen ze er achter kwam dat die suiker bij ons basterd heet. Ik had er nooit over nagedachtquote:
Spoilers!![]()
Ja whehe. Ik vind Lynette ook een grappig character, dat hoofd van haar als ze supersnel handelt zodra ze ontdekt wat het meest in haar eigenbelang isquote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef marientje het volgende:
Lynette : "Don't forget your little animals"![]()
![]()
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar waren het (haha) vroegtijdige Aprilgrappen van de site. Mea Culpa!
MAAR: eentje ervan zou wel eens waar kunnen zijn (of toch bijna):En nog wat afleveringtitels:quote:We're hearing that one of our April Fools spoilers was actually correct (or in the neighborhood of being correct, anyway). We'll report back with more specifics when we hear more.
5-20 (107) "Rose's Turn" 26 april 2009
5-21 (108) "Bargaining" 3 mei 2009
5-22 (109) "Marry Me a Little" 10 mei 2009
5-23 (110) "Bitterness" 17 mei 2009
5-24 (111) "The Worst Pies in London" 17 mei 2009#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik heb sinds gisteravond alle afleveringen sinds aflevering 13 gezien. Leuk hoor
.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 18:10 schreef BaRdmann het volgende:
5-24 (111) "The Worst Pies in London" 17 mei 2009![]()
Ja alle titels komen uit liedjesteksten van Steven Sondheim musical's he. Marc Cherry is een grote fan.quote:#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik wist wel dat het liedjes waren, alleen was dit een van de weinigen die ik tof vind (of herkende).
![]()
Droevige ep maar toch weer mooi in elkaar gezetGoodbye Edie.
Wel leuk hoe zij de voice-over deed!
"When you jump up and down the room moves more than your boobs!"
Het stukje van Edie & Gabi vond ik wel 't leukste
En deze moest ik ook erg om lachen:
"Hi! I'm the whore that lives down the street. Can I borrow a cup of condoms?"
- "A cup? Are you sure that will be enough?"![]()
![]()
Gaby was idd te lekker in de flashback. Voor de rest vond ik het niet echt een goede aflevering ofzo. Edie hoorde er toch nooit echt bij en zal zeker weer terugkomen als een evil twin ofzo.quote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef Purky het volgende:
Droevige ep maar toch weer mooi in elkaar gezetGoodbye Edie.
Wel leuk hoe zij de voice-over deed!
"When you jump up and down the room moves more than your boobs!"
Het stukje van Edie & Gabi vond ik wel 't leukste
En deze moest ik ook erg om lachen:
"Hi! I'm the whore that lives down the street. Can I borrow a cup of condoms?"
- "A cup? Are you sure that will be enough?"
A little bit hateful![]()
quote:
Season 5, Episode 19: Look Into Their Eyes and You See What They Know
Original Air Date—19 April 2009
Noot noot.![]()
Gezien 't feit dat er net iemand dood is gegaan liet de aflevering me behoorlijk koud![]()
't einde was mooi, maar met name de autorit + terugblikjes onderweg voelden héél geforceerd.. "oja, weet je nog toen Edie en ik".."ja, ik had dat nooit verteld omdat..." Té veel benoemen en uitleggen maakte het alleen maar ongeloofwaardiger..
't blijft wel fraai hoe ze iedereen weer er weer als vanouds uit laten zien voor flashbacks..
Er zijn zat series die ook af-en-toe een flashback-aflevering doen, maar dan goedkoop bestaande fragmenten gebruiken... in die zin is hier nog best werk van gemaakt.. maar terugblikken op de Edie die wij ons herinnerden (carwash, FIY..) zouden ws effectiever zijn geweest..![]()
Het was idd wel erg voorspelbaar. Ik hoop niet dat dit een trend wordt: Mensen gaan dood en dan een aflevering eraan wijden. Ze hadden net zo goed een samenvattingsaflevering ervan kunnen maken met Edie's kijk op afgelopen afleveringen. Ik hoopte stiekem wel op een carwash-scene. Nu zitten die dames dus in een auto en doen ze net alsof ze een zachte kant heeft, maar dat wil de kijker (ik dan) niet zien.![]()
Ik vond m ook niet zo geweldig. Ik wil door met de verhaallijn van haar man. Ik zit nou al zo lang te wachten of dat nog boeiend wordt!Spoilers!![]()
RIP EdieMijn favoriete personage
![]()
![]()
Ik hoopte in het begin nog dat het allemaal een alternatieve "life flashing before your eyes" was en dat ze stiekem gewoon nog leefde. Maar helaas
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Zuchtje.
Ok, ok, de aflevering was een doorslagje van de 'Elie Scruggs' episode, maar ik vond het wel een afscheid waardig. And I so love this show: de manier van vertellen, in beeldbrengen en storyline.
Best show on TV. Period.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Gaat Edie nu trouwens alle voiceovers doen?!
Ik vind haar stem daar niet echt prettig voor namelijk. Te gare/afgeragde klank.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Was een budgetkwestie.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het ook raar/jammer dat ze haar eruit schreven.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ik hoop het niet. Ze klonk veel te gemaakt, alsof ze Mary Alice probeerde na te doen. Ze klonk helemaal niet als Edie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Gaat Edie nu trouwens alle voiceovers doen?!
Ik vind haar stem daar niet echt prettig voor namelijk. Te gare/afgeragde klank.
Spoilers!![]()
Dat vond ik dus ook, erg slecht geacteerd, heel erg alsof ze het op zat te lezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze klonk veel te gemaakt, alsof ze Mary Alice probeerde na te doen. Ze klonk helemaal niet als Edie.
Wel een aardige aflevering verder, maar eigenlijk ben ik niet zo'n fan van die terugblikafleveringen.![]()
Dat zei ik net ook tegen m'n huisgenoot.quote:
Mooie laatste woorden:
"It's not hard to die when you know you have lived"Niet meer actief op Fok!![]()
Seizoen 6 Spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind wel dat Edie nu opeens werd neergezet als een heilige. Gerurende de vorige seizoenen hebben we die kant nooit gezien verder..![]()
Dat was al bekend. Marc Cherry heeft gezegd dat hij na 7 seizoen er een einde aan maakt.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef BaRdmann het volgende:
It's official: er komt een zesde seizoen!
http://uk.eonline.com/ube(...)x_reality_shows.htmlShine bright like a diamond.![]()
9 seizoenen wil ie doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:24 schreef June. het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Marc Cherry heeft gezegd dat hij na 7 seizoen er een einde aan maakt.
En stel nu dat de kijkcijfers van seizoen 6 sucken, dan zou ABC het alsnog afvoeren hoor. Don't worry, it's all about ratings. Kijk maar eens hoeveel er van CBS, ABC, NBC en FOX gecancelled is/zal gecanceld worden: Pushing Daisies, Dirty Sexy Money, Eli Stone, In the Motherhood, Life on Mars, Terminator, Dollhouse, Prison Break, Samantha Who?, en vergeet ik er vast nog veel. Nu ja, da geeft volgend jaar een nieuwe oogst.quote:Maar op het feestje ter gelegenheid van de 100ste aflevering, kondigde hij aan dat hij daar nog graag 2 seizoenen zou bijdoen, wat het totaal dan op 9 zou brengen.
Lijstje bestellingen van Pilots voor volgend seizoen:
[2009-2010 season pilots]
ABC: comedy pilots (14) drama pilots (12)
CBS: comedy pilots (8) drama pilots (11)
FOX: comedy pilots (6) drama pilots (5)
NBC: comedy pilots (5) drama pilots (6)
CW: comedy pilots (0) drama pilots (6)
[ Bericht 18% gewijzigd door BaRdmann op 25-04-2009 20:46:13 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Even totaal off topic maar komt Prison Break volgend jaar niet terug? We zijn de afleveringen aan het opsparen zodat we ze achter elkaar kunnen kijken dus ik hou er niets over in de gaten ivm spoilers...Spoilers!![]()
Ik volg het niet, maar Wikipedia zegt:quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even totaal off topic maar komt Prison Break volgend jaar niet terug? We zijn de afleveringen aan het opsparen zodat we ze achter elkaar kunnen kijken dus ik hou er niets over in de gaten ivm spoilers...quote:Original run: August 29, 2005 – present (will end May 15, 2009)![]()
Die kans bestaat ja. Nog niet gecancelled, maar kijkcijfers zijn gezakt tot onder de 5mln kijkers. En normaal was het afgelopen donderdag Samantha Who, maar er werd een herhaling van Grey's Anatomy getoond en volgende week komt (een week vroeger dan gepland) Ugly Betty terug.
Misschien dat ABC het nog op een ander tijdslot steekt, maar als die cijfers laag blijven vrees ik er wel voor. Maar er is een waterkansje: het staat 1 plaats hoger dan Ugly Betty in de Renew/Cancel Index en die show is wel vernieuwd ( http://tvbythenumbers.com(...)ikely-canceled/17156 )
[ Bericht 3% gewijzigd door BaRdmann op 27-04-2009 01:28:17 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Updated episode lijst voor rest van seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (excuses)
[ Bericht 1% gewijzigd door BaRdmann op 27-04-2009 22:42:47 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Even in spoilertags please BaRdmann! Gok dat je quote-tags hebt aangeklikt ipv spoilertags
Spoilers!![]()
Prima aflevering![]()
Etentje Lynette/Tom/Gaby/Carlos was érg netjes geschreven![]()
Alleen moeten ze 't echt niet wagen om wéér Susan en Mike naar elkaar toe te schrijven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Maartel het volgende:
Alleen moeten ze 't echt niet wagen om wéér Susan en Mike naar elkaar toe te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dat hele Davegedoe ook zo zat heHeb er geen zin meer in. Laat hem aub die MJ vermoorden ofzo
() en laat hem aub ook gewoon de cel in gaan.
Oh ben hem zo zat
Noot noot.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:06 schreef Maartel het volgende:
Seizoen 6 Spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een inteelt daar zeg...kunnen ze niemand buiten die straat krijgen![]()
![]()
Ik heb het helemaal gemist maandag! Ik dacht dat het volgende week pas weer zou komen. Stom... en ik moet Heroes en House ook nog kijken (oh en Caprica).![]()
Je komt gewoon tijd tekort joh!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb het helemaal gemist maandag! Ik dacht dat het volgende week pas weer zou komen. Stom... en ik moet Heroes en House ook nog kijken (oh en Caprica).
Noot noot.![]()
Ik kijk 's avonds verder niet zovee tv, dus ik kan makkelijk twee afleveringen per avond kijken. Behalve vrijdag, want dan is XFAquote:![]()
![]()
Ik ook, dit duurt echt te lang!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben dat hele Davegedoe ook zo zat heHeb er geen zin meer in. Laat hem aub die MJ vermoorden ofzo
() en laat hem aub ook gewoon de cel in gaan.
Oh ben hem zo zat
![]()
Don't worry, normaal gezien zijn we van Dave af over 3 afleveringen.
Maar ik heb ook wel ergens gelezen dat Marc Cherry Neal McDonough heel erg leuk vindt en dat hij toch terugkeert in het najaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik moet ook wel zeggen dat het verhaaltje me te lang duurt, maar Neal is wel een fantastische acteur, speelt Dave lekker creepy!
Iemand de nieuwe ep al gezien?#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Leuke aflevering! Wel jammer dat Bree opeens zo gaat doen, want Orson kan in z'n eentje nooit overleven volgens mij. Hij zat toch weken een baan te zoeken en kon niks vinden? Ik hoop wel dat we na de scheiding nog wel blijven volgen hoe het met hem gaat, of dat hij in ieder geval nog een keer terug zal keren.-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Ik vind deze Breequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Leuke aflevering! Wel jammer dat Bree opeens zo gaat doen, want Orson kan in z'n eentje nooit overleven volgens mij. Hij zat toch weken een baan te zoeken en kon niks vinden? Ik hoop wel dat we na de scheiding nog wel blijven volgen hoe het met hem gaat, of dat hij in ieder geval nog een keer terug zal keren., misschien omdat ik Orson gewoon een beetje een dork vind.
Dat stukje dat Carlos tegen Gabriella zegt dat ze geen make up op mag naar het gala en dat ze dan zegt,
"But if she needs a kidney..!" en dan met dat vingertje naar Carlos...![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihi inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind deze Bree, misschien omdat ik Orson gewoon een beetje een dork vind.
Dat stukje dat Carlos tegen Gabriella zegt dat ze geen make up op mag naar het gala en dat ze dan zegt,
![]()
.
Ik vind Gaby sowieso geweldig.
Leuke aflevering![]()
Dat 'instorten' van Susan was misschien een beetje abrupt, maar verder had ik er weer echt een ouderwets DH-gevoel bij.. ik hou van deze serie![]()
Nieuwe promo..
Brarl![]()
![]()
Ik las net dat in de laatste 4 minuten van dit seizoen er een plottwist komt waar 'bepaalde fans heel boos over zullen zijn, maar andere het juist superleuk gaan vinden'.
Nu ben ik wel benieuwd, ik hoop dat ik in groep 2 zit.
Bron: dit artikeltje uit TV Guide: http://spoilertv.iimmgg.c(...)642ffc4ace0330739c7c
[ Bericht 14% gewijzigd door BaRdmann op 09-05-2009 17:42:56 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik vond haar opmerking dat, als er een epidemie zou uitbreken, zij zou worden aangewezen als patient zero (vanwege geen make-up = ziek uiterlijk) anders ook hilarisch!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind deze Bree, misschien omdat ik Orson gewoon een beetje een dork vind.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:37 schreef BaRdmann het volgende:
Ik las net dat in de laatste 4 minuten van dit seizoen er een plottwist komt waar 'bepaalde fans heel boos over zullen zijn, maar andere het juist superleuk gaan vinden'.
Nu ben ik wel benieuwd, ik hoop dat ik in groep 2 zit.
Bron: dit artikeltje uit TV Guide: http://spoilertv.iimmgg.c(...)642ffc4ace0330739c7c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Denkt niet dat sommige fans daar boos over zijn. Zo erg is dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.![]()
Leek mij ook al, maar het lijkt er dik in te zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denkt niet dat sommige fans daar boos over zijn. Zo erg is dat niet.
. Of we zijn gewoon even op het verkeerde been gezet
.
Edie is te kort weg om een 'oude bekende' te kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Maartel het volgende:
Misschien is de 'oude bekende' die terugkeert wel iemand die dood gewaand werd...
Mrs Huber of Edie
.
![]()
"Susan Mayer killed my wife and daughter. The police called it an accident, but I don't believe a person who takes 2 precious lifes should be allowed to just walk away"
Even snel vertaald.![]()
Ik kook echt van binnen als ik eraan denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vermoord wordt![]()
Celia is echt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Ze schudt alleen JA met d'r hoofd..
"You know, I should really get you tested" zegt ze dan tegen dr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Raamkonijn het volgende:
Ik kook echt van binnen als ik eraan denk datDie eerste vind ik toch alleen maar irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vermoord wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die eerste vind ik toch alleen maar irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik ga dit topic weer helemaal up to date houden..
Slaap lekker kindjes![]()
![]()
Grote spoilers over de season-final (als ze waar zijn):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Celia er zo grappig uitzienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef Raamkonijn het volgende:
Celia is echt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Ze schudt alleen JA met d'r hoofd..
"You know, I should really get you tested" zegt ze dan tegen drBeter dan die zus van haar...
En die spoiler over de season final![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De enige spoilersite van DH die ik geloof (en die ook altijd uitkomt, op hun flauwe 1aprilgrappen na) is deze ... http://desperate-housewives.tripod.com/id3.html
Oh ja, wat ik net las:quote:Marc Cherry just can't get enough of the old broads!
Lily Tomlin and Kathryn Joosten, who play outrageous and meddling sisters Roberta and Karen McCluskey on Desperate Housewives, are in negotiations for their own series with ABC, according to reports.
Both actresses, both about to turn 70 this year, would star in a very Golden Girls-esque type show, and execs are hoping DH creator/exec
producer Marc will head the production.
A source says: "Cherry clearly knows how to write for these two actresses. And we would love to have him involved."
We don't know if this could match the brilliance of Golden Girls, but it still could be good. They could swap stories about being the President's bitch.
[ Bericht 64% gewijzigd door BaRdmann op 13-05-2009 17:28:18 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Dat was best een nette slotaflevering.. achteraf baal ik dat ik met m'n nieuwsgierigheid al vluchtig wat reviews had gelezen, waardoor ik nog niks van het verhaal wist, maar wel wie er wel/niet dood zouden gaan..
Netjes dat Mrs McCluskey en haar zus weer even van de partij waren, ik vond dat echt zo'n loos lijntje waar uiteindelijk niets mee gebeurd was, maar nu viel alles netjes op z'n plaats..
Edie terugIk ben benieuwd of ze net als Mary-Alice nog af-en-toe van de partij zal zijn, of dat dit nog voor haar 'afscheid' van de serie is gefilmd.
De cliffhangerIk word een beetje moe van Susan/Mike.. de schrijvers hebben geloof ik het gevoel dat dat het droompaar is wat alle kijkers samen wil zien eindigen, maar ik zal vast niet de enige zijn die het hele aan/uit-gebeuren tussen die twee vermoeiend begint te vinden. Het is alsof niets in hun levens er toe doet omdat je toch wel weet dat ze uiteindelijk samen zullen eindigen..
![]()
Wat een CREEEEEEEEEEEEEP is die Dave!
Ik ben echt blij dat 'ie nu vast zit, en hoop dat ie nooit meer vrij komt.
Ik denk trouwens datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Questions, Questions..
Wanneer begint seizoen 6 btw
[ Bericht 6% gewijzigd door Raamkonijn op 18-05-2009 22:59:07 ]![]()
Zo, dat was een spannende aflevering (ik had vanmiddag de voorlaatste afl al gezien en ontdekte net pas dat er nog 1 was!). Ik ben blij dat het plan van Dave mislukt is en dat we nu van Dave af zijn.
M.J. is echt een schattig knulletje.
Weldat Lynette weer zwanger is (ook
als ze weer kanker had gehad btw) en met wie zou Mike nu getrouwd zijn?
.
Nee, het was iemand met donker haar. Ik gok dat het gewoon Susan is, zeker na die kus.quote:
Ik vond het wel heel zielig voor Katherine. Die dacht natuurlijk dat hij tegen haar gelogen had en ineens besloot om toch voor Susan te gaan (zeker omdat die vrouw zei: "Hij zei dat het hem speet")Niet meer actief op Fok!![]()
Was maar grapjequote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het was iemand met donker haar. Ik gok dat het gewoon Susan is, zeker na die kus.
Ik vond het wel heel zielig voor Katherine. Die dacht natuurlijk dat hij tegen haar gelogen had en ineens besloot om toch voor Susan te gaan (zeker omdat die vrouw zei: "Hij zei dat het hem speet")
Lijkt me ook dat het Susan isBut you never know. Hopen dat ze nu wel bij elkaar blijven.
![]()
En Lynette die weer zwanger isVan weer een tweeling notabene!
Geweldig!!
Noot noot.![]()
Ik vond het een kutaflevering. De slechtste seizoensfinale ooit. Susan en Mike zoooooooooo beu. Gelukkig gaat seizoen 6 mysterie rond Gaby's nichtje.
Seizoen 6 begint in September, laatste weekend.
Oh ja:quote:THE "Desperate House wives" spinoff starring Lily Tomlin and Kathryn Joosten may be the hottest show that ABC won't announce at its upfront presentation this week.
News of the proposed series prompted a terrific response from the public that has overwhelmed the actresses. Sources report that Joosten received so many supportive emails at her personal Web site that the site was shut down.
"Desperate" co-star Neal McDonough, in an appearance on "The View" last Thursday, asked the studio audience if they would be interested in seeing the spinoff. When they all raised their hands, it was clear to producers of the project that it had a built-in audience, which may put the series on the fast-track.
"Housewives" creator Marc Cherry is expected to move forward with the project in June after he meets with his staff writers and squares away the sixth season of his Sunday night hit.
In the spinoff, which is not yet titled, Tomlin and Joosten are expected to reprise their roles as Roberta and Karen McCluskey. But they won't be living on Wisteria Lane. They will play modern-day Snoop Sisters who investigate lightweight crimes in a place that has the same unreal suburban feel of the Cherry series.
"Cherry loves the idea of a mystery series," said a source close to the project.
There are no plans yet to have any of the other characters from "Desperate Housewives" drop in on an episode of the spinoff, but the cross-pollination between ABC's "Grey's Anatomy" and "Private Practice" drew such strong ratings this spring, that it seems like a programming no-brainer.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Oooooooeh ik vond het toch wel spannend hoor, was toch wel een beetje bang voor MJ's dood! Toegegeven, niet de beste finale ever, maar toch wel geslaagd. Heb erg veel zin in volgend seizoen
!.
Lynette weer een tweeling, omg!!
Bree en Orson toch nog samen. Brrrr!!
Ik denk dat de bruid Catherine is of een heel ander persoon. Susan heeft een heel ander figuur, tenzij ze zwanger zou zijn ofzo.
Whatever I want.![]()
Wat betreft Lynette: opzich hebben we al de nodige zwangerschappen gezien, maar lijkt me opzich toch nog best aardig om te zien hoe Lynette er mee om zou gaan.. daarnaast kunnen ze natuurlijk ook nog nieuwe wegen inslaan, zoals een abortus of dat één van de kinderen gehandicapt blijkt..
Wat betreft Mike lijkt het me na slecht 2 maanden héél sterk dat het een andere vrouw zal zijn.. hij zou hooguit met Jackson kunnen trouwen om hem in het land te houden, maar ik betwijfel dat die zo´n jurk aan zou trekken![]()
![]()
Het is zo Susan die gaat trouwen met Mike.
En, weer een tweeling voor Lynette vind ik maar stom, een kind had ik leuker/geloofwaardiger gevonden. Wel een leuke onverwachte verhaallijn verder.
En verder, Orson en Bree nog bij elkaar?!
Komt Dave nu terug of niet?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:Als je zeker bent van je eerste zin, moet die even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, weer een tweeling voor Lynette vind ik maar stom, een kind had ik leuker/geloofwaardiger gevonden. Wel een leuke onverwachte verhaallijn verder.
En verder, Orson en Bree nog bij elkaar?!
Komt Dave nu terug of niet?
Noot noot.![]()
Mooi einde, maarja het is natuurlijk wel weer echt iets voor mij om alleen de 2e aflevering te kijkenWist ik veel dat er 2 afleveringen waren
![]()
![]()
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Goed einde. Word wel een beeje gestoord van die extreme Pro-lifehouding in deze serie, die trouwens in zo'n beetje elke serie heerst. Abortus is kennelijk nooit een optie.![]()
Ja, dat viel mij ook op idd. Ik dacht: "Nou, zeg dan iets over abortus? Dat ligt zo voor de hand in jullie situatie!", maar nee hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed einde. Word wel een beeje gestoord van die extreme Pro-lifehouding in deze serie, die trouwens in zo'n beetje elke serie heerst. Abortus is kennelijk nooit een optie.
En stiekem ben ik daar wel blij om ook. Tom en Lynette zouden flink in m'n achting dalen als ze abortus zouden laten plegen. En dan gaat het niet eens om 1 kind, maar om 2 kinderen!Niet meer actief op Fok!![]()
We weten natuurlijk nog niet waar het heen gaat met de verhaallijn.. áls ze toch voor abortus zouden gaan kan ik me voorstellen dat ze dit pas volgend seizoen ter sprake brengen.. als ze dat nu al hadden gedaan zat er weinig spanning meer in die verhaallijn..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed einde. Word wel een beeje gestoord van die extreme Pro-lifehouding in deze serie, die trouwens in zo'n beetje elke serie heerst. Abortus is kennelijk nooit een optie.
![]()
Ik was bang dat de eerdere spoiler toch zou gebeuren, dat Dave er met MJ vandoor gaat, en dat Susan in het gekkenhuis kwam.
Wel goed eind, al had ik nog een eind verwacht wat alles een andere spin zou geven, zoals toen ze opeens 5 jaar vooruit gingen!![]()
Volgens mij hebben dat zwangergedoe van Lynette afgekeken van the O.C...want daar gebeurt het ook opeens in het eind van seizoen 4 dat een middelbare vrouw met tienerkinderen zwanger lijkt te zijn terwijl ze eerst denkt dat ze ziek is....![]()
Trouwens...
Als een vrouw wordt achterna gezeten in het bos valt ze ALTIJD. Had ook wel verwacht dat Susan zou vallen. Zo irritant
Noot noot.![]()
Hahaha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens...
Als een vrouw wordt achterna gezeten in het bos valt ze ALTIJD. Had ook wel verwacht dat Susan zou vallen. Zo irritant
Ja maar Susan móest vallen. Het is Susan hè!.
So truequote:Op woensdag 20 mei 2009 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja maar Susan móest vallen. Het is Susan hè!.
Noot noot.![]()
gelukkig duurde het moment niet zo lang..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Appelsientjee het volgende:
Volgens mij hebben dat zwangergedoe van Lynette afgekeken van the O.C...want daar gebeurt het ook opeens in het eind van seizoen 4 dat een middelbare vrouw met tienerkinderen zwanger lijkt te zijn terwijl ze eerst denkt dat ze ziek is....![]()
Nee inderdaad, maar grote kans dat ze daar weer heel erg op gaan inhaken in het volgende seizoen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:55 schreef Michellee het volgende:
[..]
gelukkig duurde het moment niet zo lang..
Ook met die Tom haha, die had ook steeds van die rare ingevingen waarmee ze dan mooi een aflevering konden vullen
Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat met die geadopteerde tienerdochter van Gabby en Carlos....ik vond dr eng![]()
![]()
Nog wat spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik dacht die tante gewoon doelde op het feit dat Ana een gore slet isquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat die Ana 'heeft'.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ja en dat ze nog een heleboel ellende met haar gaan beleven!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht die tante gewoon doelde op het feit dat Ana een gore slet is
Iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit nu aflevering 22 te kijken en dat stukje met 'Bruce' is echt TE grappig![]()
![]()
. Dat die Bruce zelf niet door heeft dat z'n operatie faliekant mislukt is
.
24.. alleen zijn de laatste 2 in één avond uitgezonden, dus of het nu een dubbelaflevering is of 2 losse weet ik eigenlijk niet..quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn er eigenlijk 23 of 24 afleveringen in totaal?
![]()
Twee lossequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
24.. alleen zijn de laatste 2 in één avond uitgezonden, dus of het nu een dubbelaflevering is of 2 losse weet ik eigenlijk niet..
.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok. Ik ga nu 23 kijken, ik hoop dat MJ vermoord wordt
irritantste personage ever
! Ik vind hem een schatje
.
Stuur me dan even een pb met een linkje, wil je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n kind krijg zet ik 'm op Marktplaats
.
Oehhh alles gezien! Was echt spannend. Ik hoop dat het Susan is die met Mike trouwt
. Het zou wel raar zijn, na twee maanden, maargoed. Karl zat ook tussen de gasten en die heeft verder toch niets met Mike en Katherine te maken? Dus het zal Susan idd wel zijn. Dave niet dood
. Ik vond hem wel een spooky character, dus wat mij betreft mag hij zo terugkomen
. Dat nichtje vind ik raar, die zal nog wel voor wat problemen gaan zorgen. En Susan deed me qua uiterlijk denken aan Michael Jackson
.
![]()
Ik zou eerder dat kind van Gabriella op Marktplaats zetten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n kind krijg zet ik 'm op Marktplaats![]()
OMG ik droomde vannacht dat Dave me achterna zat met een pistool! Eerst gingen we door de bossen en toen verstopte ik me in een huis, iemand zei dat ik me in een kast moest verstoppen. En toen vond Dave me, maar een politieman schoot hem neer
! Volgens mij had ik al eens een nachtmerrie over Dave gehad, die vent heeft rare uitwerkingen op me
![]()
![]()
Ha, ik ben dus niet de enige die weirde dromen heeft over televisieseries! Over DH heb ik nog nooit gedroomd bij mijn weten, maar Lost komt 's nachts vaak terug als ik net heb gekeken.Spoilers!![]()
Ik heb ook wel eens dromen over jou en dave. Nasty.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik droomde vannacht dat Dave me achterna zat met een pistool! Eerst gingen we door de bossen en toen verstopte ik me in een huis, iemand zei dat ik me in een kast moest verstoppen. En toen vond Dave me, maar een politieman schoot hem neer
! Volgens mij had ik al eens een nachtmerrie over Dave gehad, die vent heeft rare uitwerkingen op me
A little bit hateful![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dromen over jou en dave. Nasty.
Spoilers!![]()
Hele random vraag hoor, maar ik zit nu seizoen 2 weer te kijken, en daar ontmoeten Mike en Orson elkaar al voordat Orson Mike aanreed, en lijkt Mike Orson niet te herkennen (terwijl hij zijn geheugenverlies daar nog niet heeft). Was dat gewoon slordigheid van de schrijvers (die toen nog niet precies wisten wat ze met seizoen 3 wilden) of is dat ooit verklaard?![]()
Ik weet niet of dat een foutje was, wat ik wel weet is dat de schrijvers eigenlijk Orson als bad guy wilden, maar alle kijkers hielden van hem, en toen hebben ze zijn moeder maar de schuld gegeven.![]()
Ik vond de ontknoping van dat mysterie eigenlijk wel prima, als Orson 'gewoon' de bad guy was was het een veel minder spannende 'Dave'-lijn geworden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of dat een foutje was, wat ik wel weet is dat de schrijvers eigenlijk Orson als bad guy wilden, maar alle kijkers hielden van hem, en toen hebben ze zijn moeder maar de schuld gegeven.
Wat zeker een 'foutje' was was dat Orson in die kliniek op bezoek was bij een vrouw die hij volgens iemand 4 keer per week bezocht.. een beetje sterk dat je die daarna nooit meer ziet.![]()
Het wordt weer drukker in Wisteria Lane:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: perezhilton.![]()
Leuk! Vond haar supergoed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een kleine kick, had de laatste 2 afleveringen gewoon nog niet gezien! Wanneer begint seizoen 6 weer?
Effies 8 posts naar boven scrollen
Nu eindelijk alles gezien!
Ben wel benieuwd wie nu met Mike trouwde.. Spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Lynette en de tweeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk weten we dus nog helemaal niks.
En Bree vind ik eigenlijk wel erg leuk met Karl! Hij past ook beter bij haar vind ik. Orson is echt zo'n pannenkoek.Shine bright like a diamond.![]()
Toch in een spoilertag, maar eigenlijk is het gewoon een grappig verhaal over een komende scene...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There we go again!
Ze is toch niet deaud?
Leuke aflevering. Moest een paar keer heel hard lachen, vooral Bree was op dreef. Ana vind ik niet zo interessant. De nieuwe familie lijkt me tot dusver niet vervelend, noch heel spannend - moet zich nog wat verder ontwikkelen. En McCluskey met een vriendje
. Oh Katherine
.
Oh en ligt het aan mij of is Karl best wel![]()
?
![]()
Je weet niet of ze dood is toch (misschien wel) en wie haar een klap gaf, ik denk die vader? De vrouw van die nieuwe familie is toch Adriana (weet de spelling niet meer) uit The Sopranos?quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is toch niet deaud?
Leuke aflevering. Moest een paar keer heel hard lachen, vooral Bree was op dreef. Ana vind ik niet zo interessant. De nieuwe familie lijkt me tot dusver niet vervelend, noch heel spannend - moet zich nog wat verder ontwikkelen. En McCluskey met een vriendje
. Oh Katherine
.
Katherine wordt denk ik een soort evil stalker. Lynette met haar tweeling vind ik eigenlijk niet zo boeiend.![]()
Net de aflevering gezien. Ben blij dat het weer is begonnen! Die mensen in dat nieuwe gezin komen mij zo bekend voor!
Katherine![]()
![]()
Leuke premiere. De nieuwe familie is leuk, alleen dat joch kan niet acteren
. Wie weet verbeterd dat nog. Go Katherine
![]()
![]()
Ik zat helemaal als een dolle op de bank toen ik zag dat Mike met Susan bij het altaar stond. Ik was echt blij! Maar nu Julie aangevallen is.. dat is wel een beetje naar
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ow I loved bitchy Katherine! En Marc Cherry gaat haar dit seizoen nog wat meer de dieperik insturen, cause she's gonna get craaaaaaaaaaaaaaaazy!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Nee, Katherine is leuk.. Susan en Mike combineren veel beter, Mike en Katherine was net Mike en z'n omaquote:Op woensdag 30 september 2009 23:33 schreef Skeletor het volgende:
Ik ben dus echt team Katherine hè!!
Rot Susan. En voor MJ is het natuurlijk ook veel leuker!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ondertussen nog wat inhouden voor afleveringen die gaan komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Ik vond het ook een leuke aflevering! Bree en Karl samen vind ik echt zo leukOrson is maar stom. Het verhaal van Lynette vind ik een beetje lame, maar dat moet zich nog een beetje opbouwen denk ik.
Die nieuwe buren zijn wel oke, maar hoe zit het met de littekens van die vrouw op de rug? Misschien zijn ze wel huurmoordenaars ofzo en heeft dat kind Julie wel gewurgd haha. Lijkt me trouwens sterk dat ze nog leeft eigenlijk, maar in een serie kan alles natuurlijk.
En ik ben ook voor Katherine! Hoewel ze nu wel een beetje begint door te draaien en ik neig over te stappen naar Susan.
Oh yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Maartel het volgende:
't zou een leuke twist wezen als het Katherine was
![]()
![]()
Ik vind haar zo evil he, die Katherine... Ze moeten haar eigenlijk rode lenzen in doen ofzo.Noot noot.![]()
Natuurlijk heeft hij het niet gedaan, dat ligt veel te veel voor de handquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk niet dat de zoon van de buren Julie heeft gewurgd, die is daar te klein voor.
.
Ik heb vandaag de eerste twee eps gezien. Vond die Katherine nogal sneu. Snap haar op zich wel,.maar je snapt toch wel dat je alleen maar jezelf voor lul zet als je de bruiloft van je ex gaat lopen versjtieren?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik denk dat zijn vader het gedaan heeft! Of... Katherine, om Suzan ook iets dierbaars af te nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk niet dat de zoon van de buren Julie heeft gewurgd, die is daar te klein voor.![]()
Katherine doet dat soort dingen niet.![]()
En als blijkt dat ze het wel gedaan heeft, hebben de schrijvers haar karakter wel heel erg verneukt
I approve this message![]()
Ik denk eigenlijk ook dat Katherine het gedaan heeft, op een of andere zieke manier denkt ze op die manier Mike terug te krijgen.![]()
Kan het niet die zoon van Mike zijn? Hoe heet hij ook alweer... dat creepy ventje die ook de zoon van Mary Alice was. Hm, nu ik dat zo zeg, krijg ik opeens het idee dat ik verhalen door elkaar haal. Mike en Mary Alice hadden toch geen zoon samen?!Wat slecht, ik weet dat hele verhaal niet meer
![]()
Anyway, dat ventje zou best eens jaloers kunnen zijn op het leven dat Julie heeft met Mike & Susan, terwijl hij eigenlijk dat leven zou moeten hebben. Ofzo...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Je bedoeld Zach. Hij was de zoon van Mike en een of andere chick, die drugsverslaafd was. Hij is "geadopteerd" door Mary Alice en Paul.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet die zoon van Mike zijn? Hoe heet hij ook alweer... dat creepy ventje die ook de zoon van Mary Alice was. Hm, nu ik dat zo zeg, krijg ik opeens het idee dat ik verhalen door elkaar haal. Mike en Mary Alice hadden toch geen zoon samen?!Wat slecht, ik weet dat hele verhaal niet meer
![]()
Anyway, dat ventje zou best eens jaloers kunnen zijn op het leven dat Julie heeft met Mike & Susan, terwijl hij eigenlijk dat leven zou moeten hebben. Ofzo...Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Mjah, het zou wel een boeiende verhaallijn toevoegen, en liegen kan ze ook goed.. maar is ze sterk genoeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ben ik de enige die het nichtje van Carlos verdenkt van dat ze Julie gewurgd heeft?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nee, zeker niet. Alleen blijft de vraag ... hoe is ze uit het huis gesneakt, zonder betrapt te worden? Dat hekwerk was iig niet sterk genoeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ben ik de enige die het nichtje van Carlos verdenkt van dat ze Julie gewurgd heeft?
Ik houd het daarom voorlopig bij Nick, hij is creepy. Maar nu Danny onschuldig blijkt te zijn, ligt dat misschien ook weer wat te veel voor de hand. Maar de Bolens hebben iig een hoop te verbergen, dat is duidelijk. Ben benieuwd, deze verhaallijn is een stuk beter dan het mysterie van vorig jaar.
![]()
Ik moet eerst weten wat het geheim is voordat ik daar iets van kan zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Alleen blijft de vraag ... hoe is ze uit het huis gesneakt, zonder betrapt te worden? Dat hekwerk was iig niet sterk genoeg.Ik houd het daarom voorlopig bij Nick, hij is creepy. Maar nu Danny onschuldig blijkt te zijn, ligt dat misschien ook weer wat te veel voor de hand. Maar de Bolens hebben iig een hoop te verbergen, dat is duidelijk. Ben benieuwd, deze verhaallijn is een stuk beter dan het mysterie van vorig jaar.
![]()
De Bolens hebben inderdaad veel te verbergen.. Misschien heeft een bekende van de Bolens Julie wel gewurgd, om wraak te nemen wat ze eventueel hebben gedaan?Shine bright like a diamond.![]()
De nieuwe families hebben altijd van alles te verbergenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef June. het volgende:
De Bolens hebben inderdaad veel te verbergen.. Misschien heeft een bekende van de Bolens Julie wel gewurgd, om wraak te nemen wat ze eventueel hebben gedaan?.
Ik vind overigens Mcluscky zo grappig, zij heeft altijd alles door. Maar ik hoop dat ze er niet op wordt afgerekend!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
kan iemand mij vertellen wat er vorige week is gebeurd? Ik kon niet kijken en heb geen geluid op mijn computer dus terugkijken op internet is geen optie![]()
Alvast bedankt!
Anonimity is a bliss![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er vorige week is gebeurd? Ik kon niet kijken en heb geen geluid op mijn computer dus terugkijken op internet is geen optie![]()
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss![]()
Het viel me deze aflevering wel op dat Bree (Marcia Cross) zo engig dun is. En dan haar bovenarmen zo overdreven gespierd, best lelijk eigenlijk.Shine bright like a diamond.![]()
Dat zou heel goed kunnen. Maar je kunt natuurlijk ook prima zelf dingen hebben misdaan, getuigen tegen je medecriminelen en dan in witness protection terecht komen. Dat is mijn gok voorlopigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zitten de Bolan's in een "witness protection program" en hebben ze zelf niets gedaan.
Spoilers!![]()
Maar die Bolen chick had ook nog brandwonden op haar rug toch? Dat heeft er dan ook wel mee te maken...I approve this message![]()
Ik blijf erbij dat vader Nick het gedaan heeft. En ik heb een goede reden daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook dit jaar is er weer een 'rampaflevering'... dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zitten de Bolan's in een "witness protection program" en hebben ze zelf niets gedaan.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Dat was mijn eerste gedachte nu ook, maar aan de andere kant willen de schrijvers misschien juist dat we dat denken, dat het wellicht te obvious is. Ik weet het ff niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:05 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu denk ik niet dat het Nick is, dat is te duidelijk.
Ik denk niet dat de Bolens in Witness Protection zitten. Ik denk dat pa en ma Bolen een hoop geld hebben gestolen en dat de maffia (of iets dergelijks) achter ze aan zit. Waarom veranderen ze immers van naam en hebben ze zoveel geld? Heb ze nog niet over werk gehoord, ze hebben iig geen diploma.
Die scene met Kathrine, Bree en de bruidstaart was hylarisch.![]()
![]()
Ik denk dat Nick niet eens de vader is van Danny.. mams heeft ook veel meer invloed op dat kind!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte nu ook, maar aan de andere kant willen de schrijvers misschien juist dat we dat denken, dat het wellicht te obvious is. Ik weet het ff niet meer.
Ik denk niet dat de Bolens in Witness Protection zitten. Ik denk dat pa en ma Bolen een hoop geld hebben gestolen en dat de maffia (of iets dergelijks) achter ze aan zit. Waarom veranderen ze immers van naam en hebben ze zoveel geld? Heb ze nog niet over werk gehoord, ze hebben iig geen diploma.
Die scene met Kathrine, Bree en de bruidstaart was hylarisch.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik had hem wel van ver zien komen, maar hij bleef inderdaad wel hilarischquote:Die scene met Kathrine, Bree en de bruidstaart was hylarisch.
Volgens mij zijn zoon en mama Bolen niet eens familie! Het lijkt wel een stelletje....
Foto's van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door emss op 22-10-2009 12:03:52 ]![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met die ene tweelingzoon van Lynette is gebeurd? Woont hij niet meer thuis?![]()
Die zit in Europa toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:11 schreef emss het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met die ene tweelingzoon van Lynette is gebeurd? Woont hij niet meer thuis?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hm, denk ik niet. Waarom zou ze Julie willen wurgen? Dan zou ze eerder Susan willen vermoorden, zodat Mike weer vrij isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Karina het volgende:
Ik denk nu nog meer dat Kathryn de wurger is. Ze is geflipt!
Toffe aflevering! De 'twins'scene met Lynette en Carlos, te leuk
. Wel erg vreemd dat je zo'n sexy truitje aantrekt als je niet wilt dat je volle boobies opvallen, maar ok
Moest ook lachen om de taartenscene.
Susan is trouwens vervelend geworden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vies mannetje, die Dominic.
![]()
Susan vermoorden is too obvious. Ze heeft een joekel van een motief...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:42 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, denk ik niet. Waarom zou ze Julie willen wurgen? Dan zou ze eerder Susan willen vermoorden, zodat Mike weer vrij is
Het zou best kunnen dat ze Susan via Julie wil raken, en zo het huwelijk tussen haar en Mike stuk wil maken.
Susan is immers een impulsief moederdier, die niet zal rusten voordat ze de dader vindt, wat een enorme druk op haar kersverse huwelijk zal leggen. Mike zal niet meer aan zijn trekken komen en dan is Katherine er uiteraard wél voor hem!![]()
Nope. Marc Cherry heeft gezegd in een interview dat ie Susan en Mike niet meer uit elkaar gaat halen- en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Al genoeg drama gehad daar ook, me dunkt, zo'n knipperlichtrelatie. En vergeet ook niet dat Susan, Lynette, Bree en Gabrielle nooit uit de reeks geschreven zullen worden, enfin, minstens tot eind seizoen 7 doen ze alle 4 zeker mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Susan vermoorden is too obvious. Ze heeft een joekel van een motief...
Het zou best kunnen dat ze Susan via Julie wil raken, en zo het huwelijk tussen haar en Mike stuk wil maken.
Susan is immers een impulsief moederdier, die niet zal rusten voordat ze de dader vindt, wat een enorme druk op haar kersverse huwelijk zal leggen. Mike zal niet meer aan zijn trekken komen en dan is Katherine er uiteraard wél voor hem!
Oh, maar ik denk ook niet dat het Katherine zal lúkken, hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Nope. Marc Cherry heeft gezegd in een interview dat ie Susan en Mike niet meer uit elkaar gaat halen- en daar ben ik persoonlijk niet rouwig om. Al genoeg drama daar. En vergeet ook niet dat Susan, Lynette, Bree en Gabrielle nooit uit de reeks geschreven zullen worden, enfin, minstens tot eind seizoen 7 doen ze alle 4 zeker mee.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah, ik vind Katherine steeds irritanter!
Vond het wel een hele mooie scene tussen Gabrielle en Carlos zo op het bed.![]()
![]()
Ik vond het een beetje een matige tussenaflevering. Het vermaakte me wel, maar niet meer dan dat.Spoilers!![]()
En euh ... over Katherine ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef BaRdmann het volgende:
En euh ... over Katherine ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef Maartel het volgende:
[..]Nou dat lijkt me sterk, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
De dader zou natuurlijk ook zomaar nog eens iemand kunnen zien die nog niet in beeld is geweest dit seizoen... Dave?![]()
Die wordt voorlopig nog in het gekkenhuis gehouden door Marc Cherry ... een van de volgende seizoenen misschien!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 13:54 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me sterk, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huu Katherine idd. Maar die slaapkamer/badkamer-scène was wel hilarisch
. Heb hardop gelachen
.
Gaby: Well, i know someone who's not getting blank-ed tonight!
Carlos: That's ok 'cause I already blank-ed off!
Die was goed jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:19 schreef BaRdmann het volgende:
Gaby: Well, i know someone who's not getting blank-ed tonight!
Carlos: That's ok 'cause I already blank-ed off!
.
Voor de rest beetje saai, vooral dat homeschooling-gedoe van Juanita (die echt onvoorstelbaar lelijk is) Cheating-gedrag van Tom kan me ook niet zo boeien.
![]()
Nou, ik vond de homeschool wel leuktoen ze op juanita lag bvb
of de opmerking "I don't think ironing is counted as a sport"
Kijk net de laatste aflevering.
''What is this, Shawshank elementory?''![]()
''BLANK, BLANK, BLANK!''
Bree & Karl, schattig![]()
Orson moet echt oprotten, hij voegt toch niets meer toe en leuk was hij toch al niet
KatherineWel goed geacteerd, ik haat haar echt
.
En even iets over Katherine en de midseason cliffhanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is de vraag: wie dan wel?#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Matige aflevering, vond het wel grappig dat Gabrielle bij Lynette stond en vroeg waarom ze de parka aanhad en toen zei Lynette "Fur is murder?"
Ik denk trouwens dat die vrouw van Nick (ben even haar naam vergeten) iedereen loopt te wurgen..![]()
Ik twijfel tussen 2 personen. Angie en dat vriendje van Danny, die blijkbaar ook in die coffee winkel werkt. Ben blij dat het mysterie rond de Bolen's voorzet. Wat zouden ze nou gedaan hebben?![]()
Angie zou goed kunnen als dader. Beste moment van de aflevering vond ik Gabrielle's eerste scene:
Gaby: Forgive me father, for I have sinned.
Priester: What did u do, my child?
Gaby: I bribed a catholic priest to get my child into catholic school (*opent het raampje en werpt een rolletje bankbiljetten naar binnen*)
![]()
Toch Nick?
Of....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet de laatste nog kijken! Volgens mij is de volgende aflevering heul spannend, namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, is nog 1 aflevering voor de aflevering met datgene dat tussen de spoilertags staat
Waar had die Nick het over in dat telefoongesprek? Begreep er niks van
En het leek er op alsof hij de dader was.. hm.![]()
Nick wou zich overgeven, op voorwaarde dat zijn vrouw en zoon veilig zouden zijn.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Die gaat Mike de schuld geven, gok ik. Hij had dat mes toch aangeraakt...?
Ik ben er nog steeds niet uit wie Julie nou gewurgd heeft.. Zowel sr als jr Bolen (?) vind ik verdacht, maar dat ligt er haast te dik bovenop. En Nick kwam geloofwaardig over toen hij met Angie praatte... Lastig lastig...![]()
Op die foto lijkt de neus toch wel héél erg op Nick.. (al kan t ook best dat ze daarmee valsspelen en nog helemaal niet de werkelijke dader voor dergelijks scenes gebruiken)![]()
Ik blijf bij Angie. Julie + Nick = gewurgd door onbekende. Emily + Nick = gewurgd door onbekende. En in beide gevallen wist Angie dat Nick er achter aanzat. Te toevallig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:13 schreef Pyttpytt het volgende:
Die gaat Mike de schuld geven, gok ik. Hij had dat mes toch aangeraakt...?
Ik ben er nog steeds niet uit wie Julie nou gewurgd heeft.. Zowel sr als jr Bolen (?) vind ik verdacht, maar dat ligt er haast te dik bovenop. En Nick kwam geloofwaardig over toen hij met Angie praatte... Lastig lastig...
En Angie heeft iemand vermoord blijkbaar 18 jaar geleden (toch weer geen kindstelende ouders op Wisteria Lane) en Nick is net 18 geworden.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: