Oh yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Maartel het volgende:
't zou een leuke twist wezen als het Katherine was
Natuurlijk heeft hij het niet gedaan, dat ligt veel te veel voor de handquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk niet dat de zoon van de buren Julie heeft gewurgd, die is daar te klein voor.
Ik denk dat zijn vader het gedaan heeft! Of... Katherine, om Suzan ook iets dierbaars af te nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk niet dat de zoon van de buren Julie heeft gewurgd, die is daar te klein voor.
Je bedoeld Zach. Hij was de zoon van Mike en een of andere chick, die drugsverslaafd was. Hij is "geadopteerd" door Mary Alice en Paul.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan het niet die zoon van Mike zijn? Hoe heet hij ook alweer... dat creepy ventje die ook de zoon van Mary Alice was. Hm, nu ik dat zo zeg, krijg ik opeens het idee dat ik verhalen door elkaar haal. Mike en Mary Alice hadden toch geen zoon samen?!Wat slecht, ik weet dat hele verhaal niet meer
![]()
Anyway, dat ventje zou best eens jaloers kunnen zijn op het leven dat Julie heeft met Mike & Susan, terwijl hij eigenlijk dat leven zou moeten hebben. Ofzo...
Mjah, het zou wel een boeiende verhaallijn toevoegen, en liegen kan ze ook goed.. maar is ze sterk genoeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ben ik de enige die het nichtje van Carlos verdenkt van dat ze Julie gewurgd heeft?
Nee, zeker niet. Alleen blijft de vraag ... hoe is ze uit het huis gesneakt, zonder betrapt te worden? Dat hekwerk was iig niet sterk genoeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ben ik de enige die het nichtje van Carlos verdenkt van dat ze Julie gewurgd heeft?
Ik moet eerst weten wat het geheim is voordat ik daar iets van kan zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Alleen blijft de vraag ... hoe is ze uit het huis gesneakt, zonder betrapt te worden? Dat hekwerk was iig niet sterk genoeg.Ik houd het daarom voorlopig bij Nick, hij is creepy. Maar nu Danny onschuldig blijkt te zijn, ligt dat misschien ook weer wat te veel voor de hand. Maar de Bolens hebben iig een hoop te verbergen, dat is duidelijk. Ben benieuwd, deze verhaallijn is een stuk beter dan het mysterie van vorig jaar.
De nieuwe families hebben altijd van alles te verbergenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef June. het volgende:
De Bolens hebben inderdaad veel te verbergen.. Misschien heeft een bekende van de Bolens Julie wel gewurgd, om wraak te nemen wat ze eventueel hebben gedaan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er vorige week is gebeurd? Ik kon niet kijken en heb geen geluid op mijn computer dus terugkijken op internet is geen optie![]()
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Dat zou heel goed kunnen. Maar je kunt natuurlijk ook prima zelf dingen hebben misdaan, getuigen tegen je medecriminelen en dan in witness protection terecht komen. Dat is mijn gok voorlopigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zitten de Bolan's in een "witness protection program" en hebben ze zelf niets gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |