Was een budgetkwestie.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het ook raar/jammer dat ze haar eruit schreven.
Ik hoop het niet. Ze klonk veel te gemaakt, alsof ze Mary Alice probeerde na te doen. Ze klonk helemaal niet als Edie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Gaat Edie nu trouwens alle voiceovers doen?!
Ik vind haar stem daar niet echt prettig voor namelijk. Te gare/afgeragde klank.
Dat vond ik dus ook, erg slecht geacteerd, heel erg alsof ze het op zat te lezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze klonk veel te gemaakt, alsof ze Mary Alice probeerde na te doen. Ze klonk helemaal niet als Edie.
Dat zei ik net ook tegen m'n huisgenoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was al bekend. Marc Cherry heeft gezegd dat hij na 7 seizoen er een einde aan maakt.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef BaRdmann het volgende:
It's official: er komt een zesde seizoen!
http://uk.eonline.com/ube(...)x_reality_shows.html
9 seizoenen wil ie doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:24 schreef June. het volgende:
[..]
Dat was al bekend. Marc Cherry heeft gezegd dat hij na 7 seizoen er een einde aan maakt.
En stel nu dat de kijkcijfers van seizoen 6 sucken, dan zou ABC het alsnog afvoeren hoor. Don't worry, it's all about ratings. Kijk maar eens hoeveel er van CBS, ABC, NBC en FOX gecancelled is/zal gecanceld worden: Pushing Daisies, Dirty Sexy Money, Eli Stone, In the Motherhood, Life on Mars, Terminator, Dollhouse, Prison Break, Samantha Who?, en vergeet ik er vast nog veel. Nu ja, da geeft volgend jaar een nieuwe oogst.quote:Maar op het feestje ter gelegenheid van de 100ste aflevering, kondigde hij aan dat hij daar nog graag 2 seizoenen zou bijdoen, wat het totaal dan op 9 zou brengen.
Ik volg het niet, maar Wikipedia zegt:quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even totaal off topic maar komt Prison Break volgend jaar niet terug? We zijn de afleveringen aan het opsparen zodat we ze achter elkaar kunnen kijken dus ik hou er niets over in de gaten ivm spoilers...
quote:Original run: August 29, 2005 – present (will end May 15, 2009)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (excuses)
[ Bericht 1% gewijzigd door BaRdmann op 27-04-2009 22:42:47 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Maartel het volgende:
Alleen moeten ze 't echt niet wagen om wéér Susan en Mike naar elkaar toe te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |