Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Edie kwam nogal shocking aan haar eind
Het leek wel een scene uit Final Destination IV ofzo
Verder saaie aflevering.
Nope:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Nope:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, ja da's een goeie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef Maartel het volgende:Ik kom er net pas achter dat ze met hun kredietcrisis-lijntjes heel actueel proberen te zijn terwijl het seizoen zich eigen pas over 5 jaar afspeelt..
Krijgen we in 2014 nog een crisis?
Mwah, niet echt, maar ze hebben pas een tijdssprong van 5 jaar gemaakt.. het zou natuurlijk kunnen dat de eerdere seizoenen 5 jaar voor uitzending plaatsvondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Tegan het volgende:
Wordt er ergens in de serie een jaartal genoemd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Waar heb je dat vandaan?
![]()
Er is maar 1 goeie spoilersite van DH op het net, en das die op Tripod.quote:
Er staat ook een mega spoiler op voor de seasonfinale (introductie naar Mysterie Seizoen 6), maar die post ik nietDie is té juicy.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof echt niets van deze spoilers, alleen de laatste zou nog kunnen (en is wel grappig)... het zal me echt verbazen als ze waar zijn!!![]()
![]()
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.
Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
omg die spoilersik ga ook nog even die extra juicy checken. Het belooft iig veel goeds (als in vermakelijks, shockings)
![]()
![]()
Nou als dat zo is mag hij/ zij wel beter spellen, het is namelijk geen devestated maar devastated.. Kortom, ik geloof er nog geen ruk vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BaRdmann het volgende:
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.
Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.. Ook Ausiello, Kristin etc hebben daar nog geen woord over gerept.
Shine bright like a diamond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me sterk dat zequote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Natuurlijk zijn deze spoilers niet waar. Véél te voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat zePrecies. Daarom zijn deze spoilers met 100% zekerheid niet waar, dit soort dingen zijn nogal ongepast in een prime time cablenetworkserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please![]()
Gister even de laatste 3 afleveringen gezien, wist niet dat ik zover achter liep! Maar Edie dus dood... hmm.. ik hoop wel dat Dave snel gesnapt wordt anders gaat het wel erg langdradig worden.
Susan en Gaby zijn echt briljant, moet erg om hun lachen!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: