abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 21:53:34 #26
243889 ChristianAudigier
It's Christian, bitchesz!
pi_67339354
Weeeeeer een lange break!
19 april
It's Christian Audigier, bitchesz!!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:12:53 #27
64792 Mryc
play me one more song
pi_67368882
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Edie kwam nogal shocking aan haar eind

Het leek wel een scene uit Final Destination IV ofzo

Verder saaie aflevering.
Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:44:00 #28
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_67370042
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Mryc het volgende:

[..]

Ze bewoog nog even (of het moet een naschok zijn geweest), dus wellicht leeft ze nog?
Nope:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_67370882
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Nope:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_67401203
Ik kom er net pas achter dat ze met hun kredietcrisis-lijntjes heel actueel proberen te zijn terwijl het seizoen zich eigen pas over 5 jaar afspeelt..
Krijgen we in 2014 nog een crisis?
pi_67401805
Nou zeg, weer geen echte actie van Dave, wat een anticlimax zeg. Ik kijk ook alleen nog maar omdat ik het leuke karakters vind en niet voor het mysterie. Elke keer lijkt er iets te gaan gebeuren en dan gaat dat weer niet door

Goeie van jou over die crisis Maartel, daarhad ik nog niet over nagedacht!
Spoilers!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:59:45 #32
46613 BaRdmann
pi_67402933
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef Maartel het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ze met hun kredietcrisis-lijntjes heel actueel proberen te zijn terwijl het seizoen zich eigen pas over 5 jaar afspeelt..
Krijgen we in 2014 nog een crisis?
LOL, ja da's een goeie!
pi_67403546
Wordt er ergens in de serie een jaartal genoemd dan?
pi_67403601
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Tegan het volgende:
Wordt er ergens in de serie een jaartal genoemd dan?
Mwah, niet echt, maar ze hebben pas een tijdssprong van 5 jaar gemaakt.. het zou natuurlijk kunnen dat de eerdere seizoenen 5 jaar voor uitzending plaatsvonden
pi_67405707
Geweldig oneliners weer, in episode 17.
Carlos: "Okay, so you're not gonna see her on a runway." Gaby: "Well, maybe at an airport..."

"You're obviously worried about the lesbian inside trying to get out," Jessie tells her. "I'm more worried about the lesbian outside me trying to get in," Susan nervously responds.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:21:59 #36
46613 BaRdmann
pi_67462528
Ik heb nog wat spoilertjes. En geen kleintjes!
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_67463923
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
.Waar heb je dat vandaan?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:13:47 #38
46613 BaRdmann
pi_67464173
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

.Waar heb je dat vandaan?
Er is maar 1 goeie spoilersite van DH op het net, en das die op Tripod.

Er staat ook een mega spoiler op voor de seasonfinale (introductie naar Mysterie Seizoen 6), maar die post ik niet Die is té juicy.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:30:59 #39
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67464701
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef BaRdmann het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER

Ik geloof echt niets van deze spoilers, alleen de laatste zou nog kunnen (en is wel grappig)... het zal me echt verbazen als ze waar zijn!!
pi_67464782
Mja, daarom vroeg ik ook waar hij ze vandaan had...
pi_67465757
Natuurlijk zijn deze spoilers niet waar. Véél te voorspelbaar
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:51:38 #42
46613 BaRdmann
pi_67467521
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.

Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.
pi_67470057
omg die spoilers ik ga ook nog even die extra juicy checken. Het belooft iig veel goeds (als in vermakelijks, shockings)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:21:07 #44
208890 June.
Seriously?
pi_67489030
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef BaRdmann het volgende:
Nou daar ben ik zo zeker nog niet van. Elke spoiler van die site is tot nu toe al uitgekomen + wordt onderhouden door iemand die zeer dicht bij de schrijvers staat.

Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn.
Nou als dat zo is mag hij/ zij wel beter spellen, het is namelijk geen devestated maar devastated.. Kortom, ik geloof er nog geen ruk van . Ook Ausiello, Kristin etc hebben daar nog geen woord over gerept.
Shine bright like a diamond.
pi_67489301
SPOILER
  zondag 29 maart 2009 @ 03:37:17 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_67511565
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 16:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Natuurlijk zijn deze spoilers niet waar. Véél te voorspelbaar
Het lijkt me sterk dat ze
SPOILER
Please
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_67513467
quote:
Op zondag 29 maart 2009 03:37 schreef Pek het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ze
SPOILER
Please
Precies. Daarom zijn deze spoilers met 100% zekerheid niet waar, dit soort dingen zijn nogal ongepast in een prime time cablenetworkserie.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:27:08 #48
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67538343
Gister even de laatste 3 afleveringen gezien, wist niet dat ik zover achter liep! Maar Edie dus dood... hmm.. ik hoop wel dat Dave snel gesnapt wordt anders gaat het wel erg langdradig worden.

Susan en Gaby zijn echt briljant, moet erg om hun lachen!!
pi_67550483
Als dat waar is, wordt het veel te veel The Bold and the Beautiful geouwehoer
Noot noot.
pi_67553607
Arme Edie . Alhoewel ik had haar dood veel erger verwacht. Onthoofd en elektrocuteert door een elektriciteitskabel ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')