abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68947443
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denkt niet dat sommige fans daar boos over zijn. Zo erg is dat niet.
Noot noot.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:00:59 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68947498
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Denkt niet dat sommige fans daar boos over zijn. Zo erg is dat niet.
Leek mij ook al, maar het lijkt er dik in te zitten . Of we zijn gewoon even op het verkeerde been gezet .
Niet meer actief op Fok!
pi_68948300
Misschien is de 'oude bekende' die terugkeert wel iemand die dood gewaand werd...
Mrs Huber of Edie
pi_68954048
Orson die Bree doorheeft Geeft me gewoon de kriebels
Noot noot.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:18:59 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68954275
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Maartel het volgende:
Misschien is de 'oude bekende' die terugkeert wel iemand die dood gewaand werd...
Mrs Huber of Edie
Edie is te kort weg om een 'oude bekende' te kunnen zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_68961681

"Susan Mayer killed my wife and daughter. The police called it an accident, but I don't believe a person who takes 2 precious lifes should be allowed to just walk away"

Even snel vertaald.

Ik kook echt van binnen als ik eraan denk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vermoord wordt
pi_68961818
Celia is echt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Ze schudt alleen JA met d'r hoofd..

"You know, I should really get you tested" zegt ze dan tegen dr
pi_68961936
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef Raamkonijn het volgende:
Ik kook echt van binnen als ik eraan denk dat
SPOILER
vermoord wordt
Die eerste vind ik toch alleen maar irritant
SPOILER
Noot noot.
pi_68962118
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die eerste vind ik toch alleen maar irritant
SPOILER
SPOILER
pi_68962250

Hij zegt bij 0:08 sec.

"Hi! I'm Neal McDonough, and I'm playing Dave this year"

pi_68962694
Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik ga dit topic weer helemaal up to date houden..
Slaap lekker kindjes
pi_68973542
Grote spoilers over de season-final (als ze waar zijn):
SPOILER
pi_68974107
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:42 schreef Raamkonijn het volgende:
Celia is echt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!
Ze schudt alleen JA met d'r hoofd..

"You know, I should really get you tested" zegt ze dan tegen dr
Ik vind Celia er zo grappig uitzien Beter dan die zus van haar...

En die spoiler over de season final
pi_68974200
Ik geloof er geen zak van
Noot noot.
pi_68975281
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik geloof er geen zak van
SPOILER
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:59:37 #141
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_68981976
De enige spoilersite van DH die ik geloof (en die ook altijd uitkomt, op hun flauwe 1aprilgrappen na) is deze ... http://desperate-housewives.tripod.com/id3.html

Oh ja, wat ik net las:
quote:
Marc Cherry just can't get enough of the old broads!

Lily Tomlin and Kathryn Joosten, who play outrageous and meddling sisters Roberta and Karen McCluskey on Desperate Housewives, are in negotiations for their own series with ABC, according to reports.

Both actresses, both about to turn 70 this year, would star in a very Golden Girls-esque type show, and execs are hoping DH creator/exec
producer Marc will head the production.

A source says: "Cherry clearly knows how to write for these two actresses. And we would love to have him involved."

We don't know if this could match the brilliance of Golden Girls, but it still could be good. They could swap stories about being the President's bitch.

[ Bericht 64% gewijzigd door BaRdmann op 13-05-2009 17:28:18 ]
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_69149782
Dat was best een nette slotaflevering.. achteraf baal ik dat ik met m'n nieuwsgierigheid al vluchtig wat reviews had gelezen, waardoor ik nog niks van het verhaal wist, maar wel wie er wel/niet dood zouden gaan..

Netjes dat Mrs McCluskey en haar zus weer even van de partij waren, ik vond dat echt zo'n loos lijntje waar uiteindelijk niets mee gebeurd was, maar nu viel alles netjes op z'n plaats..
Edie terug Ik ben benieuwd of ze net als Mary-Alice nog af-en-toe van de partij zal zijn, of dat dit nog voor haar 'afscheid' van de serie is gefilmd.

De cliffhanger Ik word een beetje moe van Susan/Mike.. de schrijvers hebben geloof ik het gevoel dat dat het droompaar is wat alle kijkers samen wil zien eindigen, maar ik zal vast niet de enige zijn die het hele aan/uit-gebeuren tussen die twee vermoeiend begint te vinden. Het is alsof niets in hun levens er toe doet omdat je toch wel weet dat ze uiteindelijk samen zullen eindigen..
pi_69157470
Wat een CREEEEEEEEEEEEEP is die Dave!
Ik ben echt blij dat 'ie nu vast zit, en hoop dat ie nooit meer vrij komt.

Ik denk trouwens dat
SPOILER

Questions, Questions..

Wanneer begint seizoen 6 btw

[ Bericht 6% gewijzigd door Raamkonijn op 18-05-2009 22:59:07 ]
  maandag 18 mei 2009 @ 19:26:12 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69160687
Zo, dat was een spannende aflevering (ik had vanmiddag de voorlaatste afl al gezien en ontdekte net pas dat er nog 1 was! ). Ik ben blij dat het plan van Dave mislukt is en dat we nu van Dave af zijn.
M.J. is echt een schattig knulletje .
Wel dat Lynette weer zwanger is (ook als ze weer kanker had gehad btw) en met wie zou Mike nu getrouwd zijn? .
Niet meer actief op Fok!
pi_69167412
Spannend

Weet iemand al met wie Mike gaat trouwen?
Noot noot.
pi_69167444
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
en met wie zou Mike nu getrouwd zijn? .
Straks is het Bree
Noot noot.
  maandag 18 mei 2009 @ 21:55:47 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69168124
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Straks is het Bree
Nee, het was iemand met donker haar. Ik gok dat het gewoon Susan is, zeker na die kus.
Ik vond het wel heel zielig voor Katherine. Die dacht natuurlijk dat hij tegen haar gelogen had en ineens besloot om toch voor Susan te gaan (zeker omdat die vrouw zei: "Hij zei dat het hem speet")
Niet meer actief op Fok!
pi_69168298
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, het was iemand met donker haar. Ik gok dat het gewoon Susan is, zeker na die kus.
Ik vond het wel heel zielig voor Katherine. Die dacht natuurlijk dat hij tegen haar gelogen had en ineens besloot om toch voor Susan te gaan (zeker omdat die vrouw zei: "Hij zei dat het hem speet")
Was maar grapje

Lijkt me ook dat het Susan is But you never know. Hopen dat ze nu wel bij elkaar blijven.
En Lynette die weer zwanger is Van weer een tweeling notabene! Geweldig!!
Noot noot.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:14:29 #149
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_69169068
Ik vond het een kutaflevering. De slechtste seizoensfinale ooit. Susan en Mike zoooooooooo beu. Gelukkig gaat seizoen 6 mysterie rond Gaby's nichtje.

Seizoen 6 begint in September, laatste weekend.

Oh ja:
quote:
THE "Desperate House wives" spinoff starring Lily Tomlin and Kathryn Joosten may be the hottest show that ABC won't announce at its upfront presentation this week.

News of the proposed series prompted a terrific response from the public that has overwhelmed the actresses. Sources report that Joosten received so many supportive emails at her personal Web site that the site was shut down.

"Desperate" co-star Neal McDonough, in an appearance on "The View" last Thursday, asked the studio audience if they would be interested in seeing the spinoff. When they all raised their hands, it was clear to producers of the project that it had a built-in audience, which may put the series on the fast-track.

"Housewives" creator Marc Cherry is expected to move forward with the project in June after he meets with his staff writers and squares away the sixth season of his Sunday night hit.

In the spinoff, which is not yet titled, Tomlin and Joosten are expected to reprise their roles as Roberta and Karen McCluskey. But they won't be living on Wisteria Lane. They will play modern-day Snoop Sisters who investigate lightweight crimes in a place that has the same unreal suburban feel of the Cherry series.

"Cherry loves the idea of a mystery series," said a source close to the project.

There are no plans yet to have any of the other characters from "Desperate Housewives" drop in on an episode of the spinoff, but the cross-pollination between ABC's "Grey's Anatomy" and "Private Practice" drew such strong ratings this spring, that it seems like a programming no-brainer.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:38:42 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69170382
Oooooooeh ik vond het toch wel spannend hoor, was toch wel een beetje bang voor MJ's dood ! Toegegeven, niet de beste finale ever, maar toch wel geslaagd. Heb erg veel zin in volgend seizoen !.

Lynette weer een tweeling, omg !!

Bree en Orson toch nog samen. Brrrr!!

Ik denk dat de bruid Catherine is of een heel ander persoon. Susan heeft een heel ander figuur, tenzij ze zwanger zou zijn ofzo .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')