quote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:Als je zeker bent van je eerste zin, moet die even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, weer een tweeling voor Lynette vind ik maar stom, een kind had ik leuker/geloofwaardiger gevonden. Wel een leuke onverwachte verhaallijn verder.
En verder, Orson en Bree nog bij elkaar?!
Komt Dave nu terug of niet?
Noot noot.
Ja, dat viel mij ook op idd. Ik dacht: "Nou, zeg dan iets over abortus? Dat ligt zo voor de hand in jullie situatie!", maar nee hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed einde. Word wel een beeje gestoord van die extreme Pro-lifehouding in deze serie, die trouwens in zo'n beetje elke serie heerst. Abortus is kennelijk nooit een optie.
We weten natuurlijk nog niet waar het heen gaat met de verhaallijn.. áls ze toch voor abortus zouden gaan kan ik me voorstellen dat ze dit pas volgend seizoen ter sprake brengen.. als ze dat nu al hadden gedaan zat er weinig spanning meer in die verhaallijn..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed einde. Word wel een beeje gestoord van die extreme Pro-lifehouding in deze serie, die trouwens in zo'n beetje elke serie heerst. Abortus is kennelijk nooit een optie.
Hahaha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens...
Als een vrouw wordt achterna gezeten in het bos valt ze ALTIJD. Had ook wel verwacht dat Susan zou vallen. Zo irritant
So truequote:Op woensdag 20 mei 2009 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Ja maar Susan móest vallen. Het is Susan hè!.
gelukkig duurde het moment niet zo lang..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Appelsientjee het volgende:
Volgens mij hebben dat zwangergedoe van Lynette afgekeken van the O.C...want daar gebeurt het ook opeens in het eind van seizoen 4 dat een middelbare vrouw met tienerkinderen zwanger lijkt te zijn terwijl ze eerst denkt dat ze ziek is....
Nee inderdaad, maar grote kans dat ze daar weer heel erg op gaan inhaken in het volgende seizoen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:55 schreef Michellee het volgende:
[..]
gelukkig duurde het moment niet zo lang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ik dacht die tante gewoon doelde op het feit dat Ana een gore slet isquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef Aventura het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat die Ana 'heeft'.
Ja en dat ze nog een heleboel ellende met haar gaan beleven!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht die tante gewoon doelde op het feit dat Ana een gore slet is
Iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit nu aflevering 22 te kijken en dat stukje met 'Bruce' is echt TE grappig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |