24.. alleen zijn de laatste 2 in één avond uitgezonden, dus of het nu een dubbelaflevering is of 2 losse weet ik eigenlijk niet..quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn er eigenlijk 23 of 24 afleveringen in totaal?
Twee lossequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
24.. alleen zijn de laatste 2 in één avond uitgezonden, dus of het nu een dubbelaflevering is of 2 losse weet ik eigenlijk niet..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok. Ik ga nu 23 kijken, ik hoop dat MJ vermoord wordt
irritantste personage ever
Stuur me dan even een pb met een linkje, wil je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n kind krijg zet ik 'm op Marktplaats
Ik zou eerder dat kind van Gabriella op Marktplaats zetten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik ooit zo'n kind krijg zet ik 'm op Marktplaats
Ik heb ook wel eens dromen over jou en dave. Nasty.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik droomde vannacht dat Dave me achterna zat met een pistool! Eerst gingen we door de bossen en toen verstopte ik me in een huis, iemand zei dat ik me in een kast moest verstoppen. En toen vond Dave me, maar een politieman schoot hem neer
! Volgens mij had ik al eens een nachtmerrie over Dave gehad, die vent heeft rare uitwerkingen op me
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dromen over jou en dave. Nasty.
Ik vond de ontknoping van dat mysterie eigenlijk wel prima, als Orson 'gewoon' de bad guy was was het een veel minder spannende 'Dave'-lijn geworden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ik weet niet of dat een foutje was, wat ik wel weet is dat de schrijvers eigenlijk Orson als bad guy wilden, maar alle kijkers hielden van hem, en toen hebben ze zijn moeder maar de schuld gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: perezhilton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Lynette en de tweeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk weten we dus nog helemaal niks.
En Bree vind ik eigenlijk wel erg leuk met Karl! Hij past ook beter bij haar vind ik. Orson is echt zo'n pannenkoek.Shine bright like a diamond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |