Vorig deel: [Xbox 360 #407] Bounce with me!quote:Microsoft gibt bekannt, dass der Shooter Halo 3, das Rollenspiel Mass Effect und das Rennspiel Project Gotham Racing 4 ab Freitag als preiswerte Xbox 360 Classics in Europa erhältlich sind. Preis: EUR 29,99
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Misschien dat ik toch nog ooit PGR4 ga halen, 3 heb ik immers ook als classic gekochtmaar amper gespeeld
Vooral in het verleden op iemand anders zijn xbox tegen elkaar gereden of gekeken wie de snelste tijden kon neerzetten.
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijn![]()
Vind hem zelf stukken beter dan PGR 3
Luister naar Spanky, hij heeft altijd gelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeedquote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Komkommertijd.![]()
Gelukkig zijn er nog een aantal titels die ik nog moet (uit)spelen.
Voldoende uitdaging in het spel?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenquote:
Klinkt goed op dat kanon na dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenSoms wel wat frustratie ook helaas, dat kanon was totaal ongepast qua gameplay bijvoorbeeld en er zijn stukken in een vacuum waar je het met een gelimiteerde zuurstofvoorraad moet doen. En ik haat gehaast.
Nice fallout heb ik 610 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dude, underdeed zeg. Dat mt dat kanon is zo frustrerend, dat toen ik het eindelijk haalde, ik tot op heden geen dead space meer heb gespeeld.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Mocht ik OOIT Army of Two terugkrijgen van Koei dan gaan we die bitches weer ownen met onze miniguns!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet zo goed welke games ik nog eens moet spelen, alles wat hier in de kast staat heb ik gedeeltelijk gespeeld maar geen motivatie om ze weer op te pakken :S
Alleen rockband blijf ik naar teruggrijpen
Nice. DLC's downloaden dan maar hč.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dat klinkt niet echt positief, want dat was echt hilarisch in Ao2...quote:the “bromance” tone is being reworked
Dat klinkt dan wel weer alsof de bromance weer in volle glorie terug is!!quote:You can be a royal bag of douche and run right into a group of enemies, shoot right through their hostages you could be saving, and follow it all up with a hearty round of fist-bumping and buddy-lovin’. Classy.
Jammer,... Dead Space is naar mijn idee te makkelijk op easy. Je mist een benauwde 'heb ik genoeg health en ammo voor dit stuk' gevoel. Zelf speelde ik op normal,... erg aan te raden! Je maakt het spel beter voor jezelf! Ik ben super verrast door Dead Space,.... echt een supergame!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenSoms wel wat frustratie ook helaas, dat kanon was totaal ongepast qua gameplay bijvoorbeeld en er zijn stukken in een vacuum waar je het met een gelimiteerde zuurstofvoorraad moet doen. En ik haat gehaast.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.destructoid.co(...)0th-day-125008.phtml
Army of Two preview, beetje tegenstrijdige geluiden...
[..]
Dat klinkt niet echt positief, want dat was echt hilarisch in Ao2...
[..]
Dat klinkt dan wel weer alsof de bromance weer in volle glorie terug is!!
Ik snap dr helemaal niets meer vanBehalve dat het me best een leuke game lijkt! Meer info bij de E3!
neequote:
Sommige struikelen over de checkpoints die altijd maar respawnen met bewakers en de soms lange reistijd per jeep naar een missie toe, maar ik heb me er prima mee vermaakt,... lekker groot en mooi spel. Leuk om de jungle in te trekkenquote:
Ik heb 'm ook, en tot nu toe maar één map uitgespeeld (Gisa Greens in W1). Vind het onwijs lastig, ga steeds af bij die roze mannetjes die immune zijn voor fysieke aanvallen (wave 25 ofzo)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Gisteren Crystal Defenders gekocht (Arcade game). Geweldig!
Echt een aanrader zeg. Ben er gewoon de hele avond mee zoet geweest en uiteindelijk ben ik weer te laat gaan slapen.
Er komen steeds mannetjes een pad af en daaromheen moet je dus mannetjes zetten die damage doen aan die gasten. Glippen ze er toch door, dan stelen ze uiteindelijk jouw cristallen. Er zit geen politie in het speldus je moet ze echt met je mannetje afstoppen. Er zijn natuurlijk verschillende soorten mannetjes en je moet bij elke vijand even nadenken wat je het beste kunt doen: Je bestaande mannetjes upgraden (gortere range / meer power) of een nieuw mannetje neerzetten.
Simpel maar erg tof! Vond de demo iets leuker dan Peggle, dus heb deze maar aangeschaft.
Ik nog geen een. Heb gisteravond even alle mappen van W1 gespeeld en kom bij elke map ongeveer tot wave 25. Altijd balen als je tijdens een wave erachter komt dat je het niet gaat halen en je geen geld meer hebt om er iets tegen te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, en tot nu toe maar één map uitgespeeld (Gisa Greens in W1). Vind het onwijs lastig, ga steeds af bij die roze mannetjes die immune zijn voor fysieke aanvallen (wave 25 ofzo)
Erg vervelend jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik nog geen een. Heb gisteravond even alle mappen van W1 gespeeld en kom bij elke map ongeveer tot wave 25. Altijd balen als je tijdens een wave erachter komt dat je het niet gaat halen en je geen geld meer hebt om er iets tegen te doen![]()
Maarja, tof spelletje vooralsnog
Dat is ook mijn fout denk ik. Ik zet te snel teveel poppetjes neer terwijl ze eigenlijk nog niet nodig zijn. Ik kan volgens mij beter eerder een thief neerzetten voor wat extra gils. Die devfilmpjes ook nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg vervelend jaHet helpt overigens als je die devplay filmpjes bekijkt
De eerste paar waves kun je meestal wel af met twee level 2 fighters en een thief om zo geld op te sparen voor latere rondes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hopenlijk gaan ze niet weer zelde fout maken door 2 versies uit te brengen als bij het eerste deel want dat was echt ruk voor online
Ik had me uberhaupt nog niet in de prijzen van PGR4 verdiept, het is gewoon een optie, tot ik een goedkopere optie vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef DJ_ het volgende:
volgens mij zijn al die spellen onderhand al goedkoper te krijgen
Play.com 7.6 ¤ 16.99 ¤ 0.00 ¤ 16.99quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had me uberhaupt nog niet in de prijzen van PGR4 verdiept, het is gewoon een optie, tot ik een goedkopere optie vind
Zoiets heb ik ook jaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nice fallout heb ik 610 ofzo
en met oblivion 1000
quote:BioShock 2 details confirmed News
News by Tom Bramwell
Today 15:19
2K Marin give you control of a Big Daddy roaming Rapture in the upcoming BioShock 2: Sea of Dreams for PS3, Xbox 360 and PC.
You're not just any Big Daddy though - you're the very first one, and you've somehow acquired the ability to inject plasmids, like Jack in the first game.
Unlike the first game though, you will choose between harvesting a Little Sister for ADAM and adopting her, after which you will have to protect her while she harvests ADAM from corpses strewn around Andrew Ryan's failed utopia.
As previously leaked, you're up against the Big Sister, who has been kidnapping little girls from coastal towns and bringing them to Rapture.
The game will also feature multiplayer, although there are no details on that side of the game yet.
All that's courtesy of a Game Informer preview hitting subscriber's hands in the US at the moment, but it's also courtesy of our own recent trip to see BioShock 2 in action at 2K Marin's headquarters just outside San Francisco. Due to the nature of print and online embargoes, you'll have to wait a few weeks longer to read our and other internet thoughts, but they are coming.
We can also tell you that rumours of Soviets, co-op and, er, rhinos are wide of the mark. We'll get in trouble if we spill any other beans, but hey, we like getting in trouble, so we will say this: that Bouncer drill's a bit of a riot.
Ik ga het ook op easy spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jammer,... Dead Space is naar mijn idee te makkelijk op easy. Je mist een benauwde 'heb ik genoeg health en ammo voor dit stuk' gevoel. Zelf speelde ik op normal,... erg aan te raden! Je maakt het spel beter voor jezelf! Ik ben super verrast door Dead Space,.... echt een supergame!
Gewoon Tower Defense toch? Echt geniaal zijn die spellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Gisteren Crystal Defenders gekocht (Arcade game). Geweldig!
Echt een aanrader zeg. Ben er gewoon de hele avond mee zoet geweest en uiteindelijk ben ik weer te laat gaan slapen.
Er komen steeds mannetjes een pad af en daaromheen moet je dus mannetjes zetten die damage doen aan die gasten. Glippen ze er toch door, dan stelen ze uiteindelijk jouw cristallen. Er zit geen politie in het speldus je moet ze echt met je mannetje afstoppen. Er zijn natuurlijk verschillende soorten mannetjes en je moet bij elke vijand even nadenken wat je het beste kunt doen: Je bestaande mannetjes upgraden (gortere range / meer power) of een nieuw mannetje neerzetten.
Simpel maar erg tof! Vond de demo iets leuker dan Peggle, dus heb deze maar aangeschaft.
Ik klikte iets te gehaast op de link toen bleek dat je weer die kneuzensite moest promoten (geef je ook geen ongelijk voor alle duidelijkheid, jij hebt immers ook je aandelen). Maar eenmaal ik een prachtige blondine bij een van die items zag moest ik toch even kijkje nemen. En het resultaat mag er op zeker wezen hoor, dank daarvoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
Review van '' Eat lead the return of Matt Hazard''
*fap fap fap*quote:
Godsamme, wat een saai item. Het is echt vanwege de tieten dat je ff blijft kijken (totdat ze begint te pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik klikte iets te gehaast op de link toen bleek dat je weer die kneuzensite moest promoten (geef je ook geen ongelijk voor alle duidelijkheid, jij hebt immers ook je aandelen). Maar eenmaal ik een prachtige blondine bij een van die items zag moest ik toch even kijkje nemen. En het resultaat mag er op zeker wezen hoor, dank daarvoor.
20 jaar maar wat een lekkere mokkel, de jetsers zijn erg goed zichtbaar. Hubba!
Dank voor de waarschuwing, had bijna op play gekliktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godsamme, wat een saai item. Het is echt vanwege de tieten dat je ff blijft kijken (totdat ze begint te praten)
Haha, ik wist dat d'r hyves te voorschijn zou komen maar kon 'm zo snel in de reacties daar niet terugvindenquote:
Maakt mijn browser haar hyves stuk, of is die al stukquote:
Tering,...............!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat d'r hyves te voorschijn zou komen maar kon 'm zo snel in de reacties daar niet terugvinden![]()
Internet
Cybje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ff bang dat jij dit gepost had...quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit daar maar niet over in, dat zal spoedig gebeuren. Wil eerst even een intieme onderonsje creëren.
quote:ohjo jij bent uber geil wanneer samen afspreken ?![]()
Wordt het niet snel té flauw? En hoe speelt de game? Vooralsnog zijn de reviews die ik gezien heb vooral negatief, ongeacht de 'humor' in de game. We zijn ook geen 12 meer hehquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Eat Lead is echt briljantDe game neemt niet alleen elke game en filmcliche op de hak, maar ook zichzelf. Het hoofdpersonage zeikt gewoon zijn eigen game constant af
De game speelt prima, ik denk dat het een beetje af hangt van met welk idee je de game opstart. Denk je dat je een FPS met humor gaat spelen dan snap ik dat je teleurgesteld kan zijn. Denk je dat je een satirische game opstart met wat FPS elementen dan is hij echt wel tof. Het FPS gezeelte is aardig, maar niet briljant uitgewerkt, maar daar draait de game ook helemaal niet om. (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen het eerste level nog maar heb gespeeld).quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt het niet snel té flauw? En hoe speelt de game? Vooralsnog zijn de reviews die ik gezien heb vooral negatief, ongeacht de 'humor' in de game. We zijn ook geen 12 meer heh
Nou, dan wacht ik op je reviewquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game speelt prima, ik denk dat het een beetje af hangt van met welk idee je de game opstart. Denk je dat je een FPS met humor gaat spelen dan snap ik dat je teleurgesteld kan zijn. Denk je dat je een satirische game opstart met wat FPS elementen dan is hij echt wel tof. Het FPS gezeelte is aardig, maar niet briljant uitgewerkt, maar daar draait de game ook helemaal niet om. (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen het eerste level nog maar heb gespeeld).
Dat doe ik sowieso vrijwel nooitquote:Nadeel is wel dat je hem zeker geen tweede keer gaat uitspelen, omdat je de grappen dan wel al kent.
Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik op je review
[..]
Dat doe ik sowieso vrijwel nooit
Ah, dat wordt een slechtere review dus ook meteen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisteren
Review volgt binnenkort (maar dan niet van mij, stomme PS3 versie enzo)
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Eat Lead is echt briljantDe game neemt niet alleen elke game en filmcliche op de hak, maar ook zichzelf. Het hoofdpersonage zeikt gewoon zijn eigen game constant af
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet isquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Dat heb je verkeerd begrepen. Het is een parodie op het superheldengames genre.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Morthill het volgende:
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet is
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer nieuwe game The Behemoth: http://devblog.thebehemoth.com/?p=1187
Ziet er leuk uit, op de count-down timer na dan natuurlijk.
zolang het maar een beetje te spelen is. Kijk maar naar die films tegenwoordig: alles moet kunnen onder het mom parodie. Ik wacht sowieso op de review en hopelijk ook een demo voordat ik bepaal of ik game wel/niet haal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.
Ik ben na Castle Crashers wel klaar met de games van The Behemoth. Leuke gameplay en een grappige grafische stijl. Maar ik hoef niet nog zo'n game te spelen. Eentje was zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
Nog even niet, Castle Crashers was behoorlijk bugged. Wel tof om te spelen overigens. Ik sta nu op 'in de gaten houden'quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa, ben aangekomen bij chapter 10 van Dead Space
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Hasbro spellekes die op XBLA staan zijn best leuk! Maar 800 punten per stuk is echt veel te veel geld
Yahtzee, Vier-op-een-rij, Scrabble, Battleship, en nog wat anderen. De applicatie is een gratis download en heeft de trials van de beschikbare games al in zich zitten overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?
Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef renwan het volgende:
Legends vind ik echt een drama qua besturing. Nee die komt hier niet in huis
http://www.jasper1675.com/quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was de link ook alweer voor goedkope xbox live?
Dude ik ben er ook net uit dankzij Pegglequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Komt maybe nog!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Was er al zo'n patch voor farcry2 om vervelende dingen te veranderen? Respawnende guards ofzo?
Resident Evil is idd erg leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Iemand hier misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef TC03 het volgende:
Wie wilt zijn GoW2 ruilen voor mijn Fifa 2009?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iemand hier misschien?
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spelquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Net die extra time trials gekocht voor Mirrors Edge, wat vet zeg!wel ERG lastig!
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enigequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Resident Evil is wel poepiemooi zeg.
Alleen heb ik reteveel screentearing. Weet iemand wat ik daar het beste tegen kan doen? HDMI kabel kopen of op de HD installeren?
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enige
http://tough-to-find.blog(...)earing-fix-xbox.html
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!quote:25.03.09 - Uno Rush
01.04.09 - Puzzle Quest: Galactrix
08.04.09 - The Dishwasher: Dead Samurai
08.04.09 - Flock
15.04.09 - Outrun Online Arcade
22.04.09 - Lode Runner
Ik vond Dishwasher niet tof toen die XNA hype was dus dat is vast niet beter nuquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Dishwasher lijkt mij ook wel wat, Flock nog niet van gehoord.
En Uno Rush? Uno was gaaf maar wat is Rush, gaat het nu nog sneller?
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!
You're onquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spel.
Ik wil in het volgende deel tegen je tikkertje spelen![]()
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
Ik heb het jaaaaaaaren geleden op de 286 van mijn oom veel gespeeldquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenVanavond maar ff kijken of de rest er tussenstaat
Lode Runner is tot nu toe in ieder geval bestwel grappig! Beetje puzzelen en platformen om de vijanden te ontwijken en het goud te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Galactrixquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
Cybquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Leonos het volgende:
En gister zat ie nog gezellig met mij zijn vlaggetje zwaaien bij Andre Rieu
Er zitten nogal wat mongolen in dit topic waardoor de kwaliteit achteruit holtquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb![]()
Dit topic is trouwens echt doodEn daarmee dus ook de 360 op fok?
tja had je ook maar een ntsc xbox moeten kopenquote:
Tales of serie is overrated!quote:
Paar uurtjes, dan zit het in je mail. Hij is betrouwbaar hoor, heb er vaker besteld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoelang duurd het bij deze voor je je points binnen hebt?
Is van de PS3 pik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)tutorial_031909.html
MY GAWD, seriously, MY GAWD.
Wat bedoel je precies? Positief of negatief?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)tutorial_031909.html
MY GAWD, seriously, MY GAWD.
Gijs doe eens normaal nu!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN XBLA presents Cletus Clay:
New Cletus Clay Interview
http://xboxlive.ign.com/articles/964/964261p1.html
New Cletus Clay Early Production videos
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/vids_1.html
New Screenshots
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/imgs_1.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN XBLA presents Cletus Clay:
New Cletus Clay Interview
http://xboxlive.ign.com/articles/964/964261p1.html
New Cletus Clay Early Production videos
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/vids_1.html
New Screenshots
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/imgs_1.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Nee dat gaat je niet lukken. De NXE update komt binnenkort wel op een demo disc van een of ander blad.
In jouw geval niet, je kunt hooguit gebanned worden van Xbox live. Maar aangezien je toch niet online gaat met je xbox zal dat je weinig boeienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef RoK het volgende:
[..]
Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?
Je kan wel een kabel van je pc naar je xbox trekken en zo je internet doorgeven aan je xbox.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:02 schreef RoK het volgende:
Vraagje: ik heb een Xbox 360 die ik niet met internet kan verbinden (lang verhaal, kan geen kabel of ADSL hebben op mijn adres dus ik internet via een Dongle), maar ik wil wel graag updates, firmware en demo's e.d. downloaden. Is er een plek op internet waarik dat kan doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst Dead Space uitspelen, dan Gears 2.
Okquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Kan je het niet van de xbox site ofzo halen en overzetten met usb stickje? Zo iets lijkt me toch mogelijk als ze graag willen dat iedereen op NXE overgaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Keep the console alive!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb![]()
Dit topic is trouwens echt doodEn daarmee dus ook de 360 op fok?
De multiplayer van Gears.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Er komt echt niks uit voor de 360... Ik speel er echt nooit meer opMijn PS3 daarintegen
![]()
[..]
... Je speelt alle spellen + Killzone 2 maar, je hebt Gears of War 2 niet gespeeld
![]()
![]()
![]()
In ieder geval hoop ik op een fok! meeting in Gears of War 2.(Cyberia dood schieten is niet genoeg, zagen wel)
... ehh eigenlijk heb je wel gelijkquote:
Ik vind het heerlijk om blogs van mensen te lezen,... helemaal als ik links op FOK! vind!quote:
nu nog 2 weken wachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Morthill het volgende:
play-asia heeft een leuke uitverkoop. Heb zelf SCIV en EndWar opgepikt voor 41 incl verzendkosten, beide regiovrij.
Ik vond GTA er zelfs slechter uitzien op HD-ready.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:17 schreef Mirel het volgende:
Ik heb slechts 3 games, Halo 3, GTA IV, en Mirror's Edge. Allemaal zien ze er goed uit op mijn kleine tvtje, en het verschil als ik ze op de HD-ready speel is echt miniem. Maar spellen zoals bijv. demo's van FEAR en COD: WaW die ik download zien er echt onzettend lelijk uit op m'n kleine tvtje, maar wel mooi op de HD-Ready.
Moet je gewoon naar een beetje computerboer gaan bij je in de buurt. Die kan de kabel zo lang maken als jij wiltquote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Dakada het volgende:
Weet iemand ook een internet kabel voor mijn 360 van ongeveer 15m lang?
Mijn god deze reactiequote:Op zondag 22 maart 2009 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Space is erg vet! Alleen speel ik op easy en heb nu steeds super veel ammo? Is dit op medium ofzo ook? VInd dat wel minder maar vind hem nu al scary zat
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn god deze reactie
JE SPEELT OP FUCKING EASY
Ik heb geen flauw idee ik kan die domme tekst niet lezen op m'n tvquote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik verwachtte je al Wessiej![]()
Ik durf medium niet aan omdat ik dan denk ik vast kom te zitten later en dat is ook kut! Maar easy nu is ook niet heel tof door dat je zo veel ammo enzo hebt alhoewel dat niets af doet aan de sfeer![]()
Maar heeft medium ook dat veel ammo? Of moet je daar zuiniger er mee doen? Anders switch ik misschien toch nog ff..
Zonde,... spel is op medium een stuk cooler. De overweging in items en zuiniger zijn met ammo is gewoon spannender,... je krijgt genoeg, maar ik moest een paar keer bij kopen. Ga het spel ook nog eens op hard proberen met het nieuwe pak!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik verwachtte je al Wessiej![]()
Ik durf medium niet aan omdat ik dan denk ik vast kom te zitten later en dat is ook kut! Maar easy nu is ook niet heel tof door dat je zo veel ammo enzo hebt alhoewel dat niets af doet aan de sfeer![]()
Maar heeft medium ook dat veel ammo? Of moet je daar zuiniger er mee doen? Anders switch ik misschien toch nog ff..
Kijk het nog even aan! Want ik haat het ook wel weer als je te weinig hebt maar nu is het soms overdreven!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zonde,... spel is op medium een stuk cooler. De overweging in items en zuiniger zijn met ammo is gewoon spannender,... je krijgt genoeg, maar ik moest een paar keer bij kopen. Ga het spel ook nog eens op hard proberen met het nieuwe pak!
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ghostbusters Preview!
Lijkt me opzich ook nog wel tof ook al ben ik geen fan!
Ik ben het voor de verandering eens met je eens, ik speelde Dead Space ook op easy en vond het prima zo! De spanning komt vanuit de game zelf, er is geen stress omdat je te weinig ammo of health hebt ofzo. Mijn inventory zat op het einde 50-50 met large medipacks en energy ammo (gebruikte alleen de standaard gun). Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk het nog even aan! Want ik haat het ook wel weer als je te weinig hebt maar nu is het soms overdreven!
Als je er dan 1 neerschiet ligt er meteen een pakje van 9 weer enzo
dude, het is GameKings, als in, dezelfde idioten die de PU maken of maakten. Ik las laatst dat blad van de FRS en ik vond de reviews en met name de beoordelingen nogal bagger en wat bleek, PU had die shit gemaaktquote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gasten zitten allemaal dingen te zeggen die ze gewoon letterlijk over hebben genomen uit de presentatie en net te doen alsof ze de MP zelf al hebben gespeeld, terwijl je slechts twee heel beperkte levels kon spelen, allebei geen MP
Gezeik op de Wii-versie klopt ook al niet, dat spel had nog een betere framerate dan de PS3-variant! Beetje apart dit
Ik dacht dat je het meestal wel met me eens wasquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met je eens,
Ik game nu ook al 14 jaar, ik ga even een bedrijfje oprichten, want dan schijn ik er ergggggg goed in te wezenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Die Gamekings lui zitten trouwens al jaren en jaren in die shizzle dus ze weten er echt wel veel vanaf!
Ik snap nooit waar die haat van komt
Jij kunt beter eerst bij DGVF beginnenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik game nu ook al 14 jaar, ik ga even een bedrijfje oprichten, want dan schijn ik er ergggggg goed in te wezen
Er is geen sprake van haatquote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Die Gamekings lui zitten trouwens al jaren en jaren in die shizzle dus ze weten er echt wel veel vanaf!
Ik snap nooit waar die haat van komt
Ze zijn belangrijker geworden dan de games die ze reviewenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is geen sprake van haatik vind ze alleen totaal incompetent als het aankomt op beoordelen van games. Ik zeg niet dat de FOK!games redactie ultiem is (al zijn we dat natuurlijk wel
), maar Gamekings en Power Unlimited zijn gewoon echt aanfluitingen. Je merkt zo vaak dat ze games niet fatsoenlijk getest hebben voor ze hun visie erop geven, dat is gewoon genant.
Waar duw je die setjes eigenlijk in, kan die poort nergens vindenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef Khadgar het volgende:
Nog Xbox 360 headsetjes kopen? [TK] Games classics, Telefoons, Robots, Speakers en meer!
Onlinequote:Op zondag 22 maart 2009 11:35 schreef Edwinuss het volgende:
Bad Company gespeeld gisteravond, was een lange sessie.
Wat een toffe game ! Ga zeker proberen om het vandaag nog uit te spelen
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik game nu ook al 14 jaar, ik ga even een bedrijfje oprichten, want dan schijn ik er ergggggg goed in te wezen
Gereageerdquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef Khadgar het volgende:
Nog Xbox 360 headsetjes kopen? [TK] Games classics, Telefoons, Robots, Speakers en meer!
De spanning stijgt als een vijand wat moeilijker dood gaat! Ik raakte soms echt in paniek als er meer als 5 op me af kwamen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met je eens, ik speelde Dead Space ook op easy en vond het prima zo! De spanning komt vanuit de game zelf, er is geen stress omdat je te weinig ammo of health hebt ofzo. Mijn inventory zat op het einde 50-50 met large medipacks en energy ammo (gebruikte alleen de standaard gun). Heerlijk!
Ik ook Gijsquote:Op maandag 23 maart 2009 07:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De spanning stijgt als een vijand wat moeilijker dood gaat! Ik raakte soms echt in paniek als er meer als 5 op me af kwamen.
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 14:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Is MK vs DC een beetje leuk?
Ik vind farcry 2 tot op heden nogal saai en niet geweldig spelen.
Waarom niet?quote:
Het vecht gewoon niet lekker, na een potje of 20 ben je er helemaal klaar mee. Haal beter Street Fighter IV of Soul Calibur IVquote:Op maandag 23 maart 2009 14:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarom niet?Speelt 't gewoon niet lekker?
Weet niet of er 800 punten kaarten bestaan en of deze winkel ze heeft, maar www.jasper1675.com is betrouwbaar en redelijk snel.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef Sieps het volgende:
Weet iemand trouwens een betrouwbare online winkel waar je 800 Microsoft points kan kopen en dan de code direct krijgt toegestuurd?
Danke
http://gamehubs.com/xbox-live-800-points-card.htmlquote:Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef Sieps het volgende:
Weet iemand trouwens een betrouwbare online winkel waar je 800 Microsoft points kan kopen en dan de code direct krijgt toegestuurd?
Danke
Blegh Max Peenquote:
En de codes kun je dan ook gewoon op de EU marketplace verzilveren? En hoe lang duurt het voordat je de code hebt ontvangen?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/xbox-live-800-points-card.html
Ja klopt!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
De vorige twee delen werden toch door Remmedy ontwikkeld?
Ja en een paar uur.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En de codes kun je dan ook gewoon op de EU marketplace verzilveren? En hoe lang duurt het voordat je de code hebt ontvangen?
Ha-haaaa, gamekings grapjesquote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt!
Max Peen de gast met de flapperende wapperjas of was het nou de wapperende flapperjas!
Haha stomme-plaatjes-toevoegen-grapjes! Die zijn pas origineelquote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ha-haaaa, gamekings grapjes
[ afbeelding ]
Er zijn al veel meer dingen niet orgineel meer op Fok! en toch zijn er mensen die keer op keer weer die moeite nemen om het te doenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef lighted het volgende:
[..]
Haha stomme-plaatjes-toevoegen-grapjes! Die zijn pas origineel
Je bent dus wel een fan Wessiej want dat is al van 6 jaar terug ofzoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ha-haaaa, gamekings grapjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent dus wel een fan Wessiej want dat is al van 6 jaar terug ofzo
Baas Wessiejquote:
Van mij niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blegh Max Peen
Van mij mag die wegblijven
Vond je dat echt een leuk spel dan?quote:
Die spellen waren geniaal..quote:Op maandag 23 maart 2009 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond je dat echt een leuk spel dan?
Tofquote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blegh Max Peen
Ik dacht dat die DLC voor deel 1 afspeelde ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft de DLC van Prince of Persia gespeeld? Wat vond je daarvan? Wie weet of er nog meer komt?
Ik ben op zich wel geinteresseerd, maar alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegt aan het verhaal. Ik wil dat het verhaal waarmee de game eindigde goed voortgezet wordt in de DLC. Of dat het een mooi opstapje is naar Prince of Persia 2 die op de E3 getoond gaat worden.
Hij heet wel Epilogue, maar volgens mij speelt hij er na af. Elika en de Prins ontmoeten elkaar immers in de game, een epiloog zou dan gek zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die DLC voor deel 1 afspeelde ofzo?
Als het ervoor zou afspelen zou het een proloog zijn...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heet wel Epilogue, maar volgens mij speelt hij er na af. Elika en de Prins ontmoeten elkaar immers in de game, een epiloog zou dan gek zijn
Ik heb nu net Chapter 4 klaar!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nu bij chapter 4 in Dead Space.
Vermaak me echt meer dan kostelijk met het spel!
Ehm je weet wel wat een epiloog is?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heet wel Epilogue, maar volgens mij speelt hij er na af. Elika en de Prins ontmoeten elkaar immers in de game, een epiloog zou dan gek zijn
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als het ervoor zou afspelen zou het een proloog zijn...
Dead Space is ook gaafquote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu net Chapter 4 klaar!
Ik vermaak me er ook zeer goed mee! Knap hoe ze dat schip zo tof hebben gemaakt! Ik heb nooit een gangetje-gangetje gevoel maar het blijft constant vet en mooi
Ik dacht er precies hetzelfde over als jij nu zegt de eerste paar uurquote:Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens vandaag begonnen met Eternal Sonata en het moet gezegd worden, dit is de mooiste 360-game die ik tot nog toe heb gespeeldHet is net een tekenfilm, maar dan interactief. Vooralsnog heb ik enkel chapter 1 gedaan die je een beetje leert hoe de battles werken (turnbased, vergelijkbaar met Mario & Luigi op GBA/DS). Enige minpuntje is de voice-acting, die is wat kinderlijk... En laat dat nou net de reden zijn dat ik geen zin heb in Blue Dragon (Maru Maru
)
Ik vind de sfeer zo sterk neergezet in het spel. De wijze waarop je de monsters aan gort knalt, de lugubure omgevingen, licht- en geluidseffecten van een bijpassend hoog niveau, noem het maar op. Zonder twijfel een van de betere nieuwe franchises deze generatie als je het mij vraagt!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu net Chapter 4 klaar!
Ik vermaak me er ook zeer goed mee! Knap hoe ze dat schip zo tof hebben gemaakt! Ik heb nooit een gangetje-gangetje gevoel maar het blijft constant vet en mooi
Het gaat zichzelf inderdaad wat herhalen, maar dat heb ik niet als problematisch ervaren.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht er precies hetzelfde over als jij nu zegt de eerste paar uur![]()
Daarna is er echt geen reet meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er al niet eens meer naar kijken. Ik laat hem toch wel weer liggen.quote:
Eternal Sonata hield ik ongeveer 2 uur vol,... daarna was ik er klaar mee en heb ik het spel direct verkocht. Te kinderlijk,....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
/
[..]Je hebt helemaal gelijk, beetje dom van me
![]()
![]()
[..]
Dead Space is ook gaaf
Ik ben trouwens vandaag begonnen met Eternal Sonata en het moet gezegd worden, dit is de mooiste 360-game die ik tot nog toe heb gespeeldHet is net een tekenfilm, maar dan interactief. Vooralsnog heb ik enkel chapter 1 gedaan die je een beetje leert hoe de battles werken (turnbased, vergelijkbaar met Mario & Luigi op GBA/DS). Enige minpuntje is de voice-acting, die is wat kinderlijk... En laat dat nou net de reden zijn dat ik geen zin heb in Blue Dragon (Maru Maru
)
hier kom jij wel op terug...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blegh Max Peen
van zijn mening trek ik zowiezo niks aanquote:
Nee man dat was briljant! Echt hele toffe creepy sfeer enzo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Max PayneAl hoop ik wel dat je niet weer in zo'n vervallen pretpark komt, dat was echt zo'n kutlevel
een van de sterkste dingen van de game was bullettime. Iets wat je niet terug vind in de game. Ik heb me met de game meer vermaakt dan met de film.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Max Payne games hebben me nooit geinteresseerd en na het zien van de film is dat niet veranderd
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
een van de sterkste dingen van de game was bullettime. Iets wat je niet terug vind in de game. Ik heb me met de game meer vermaakt dan met de film.
That's what I'm talking about!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
The Darkness uitgespeeld, ik moest echt nog 2 dingetjes doen.
Maar kreeg toendertijd een RRoD dus geen zin meer om het spel af te maken, gelukkig wel gedaan.
Vet spel!
Deel 2
damn ik typte weer eens te snel. Ik bedoelde natuurlijk dat ik dat niet terug zag in de filmquote:
Hmm, ik vraag mij af of ik hem wel heb uitgespeeld. Ik kan mij het einde niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar kreeg toendertijd een RRoD dus geen zin meer om het spel af te maken, gelukkig wel gedaan.
Vet spel!
Deel 2
Als ik het me goed herinner ben ik gestopt ergens in zo’n turks badhuis, dat is toch al bijna het einde ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Vet spel!
Deel 2
Dan ben je wel al behoorlijk ver geloof ik ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner ben ik gestopt ergens in zo’n turks badhuis, dat is toch al bijna het einde ?
Moet 'm ook nog eens uitspelen.
Bij mij kwamen er ook steeds nieuwe games in de kast, waardoor ik The Darkness nooit echt heb uitgespeeld, terwijl ook ik het echt wel een tof spel vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ben je wel al behoorlijk ver geloof ik ja.
Heb de game binnen no-time uitgespeeld, ik vond hem gewoon echt zo ontzettend tofDe stukjes in de onderwereld waren wel wat minder dan de stukken in de normale wereld maar toch
Jawel die spellen speel ik het liefst! Alleen wel voornamelijk westerse maar LO vond ik ook tof en Enchanted Arms toen zelfs ookquote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar jij houdt sowieso niet van RPG's toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel die spellen speel ik het liefst! Alleen wel voornamelijk westerse maar LO vond ik ook tof en Enchanted Arms toen zelfs ook
True Cyb!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Enchanted Arms!
Mijn god wat een 1e klas bagger is dat. Met name de voice acting is bedroevend (hoe bedoel je gaylords).
Ah, het ziet eruit als een game die traag gaat. Da's mijn ding.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw game van Tom Clancy, en ze gaan door met de puntjes.
R.U.S.E.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesh!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, het ziet eruit als een game die traag gaat. Da's mijn ding.
12. Kun je ook bij de achievements zien hehquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel levels heeft Dead Space eigenlijk?
Kijk nooit bij de achievementsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
12. Kun je ook bij de achievements zien heh
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat 'ie lekker Cybje?
HOAX!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je dat lekker vindt, vind je dit ook vast wel smakelijk!
Mass Effect 2!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect 2!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was al een flinke tijd bekend hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tales of Vesperia vanaf juni naar Europa
say w0t
I didn't know thatquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was al een flinke tijd bekend hoor
Ik lees ook net dat het niet officieel op juni stond, maar op 'Q3 2009'. Juni is dus iets eerder dan aanvankelijk gepland. Ik ben iig blij met de Europese release, als hij niet in NL komt haal ik 'm wel uit Engeland ofzo. Ik MOET Vesperia spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
I didn't know thatofficieel overigens ook niet voor NL, want Namco Bandai zit hier helemaal niet.
Hij komt wel naar Nederland, maar dat doet NB niet zelfquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat het niet officieel op juni stond, maar op 'Q3 2009'. Juni is dus iets eerder dan aanvankelijk gepland. Ik ben iig blij met de Europese release, als hij niet in NL komt haal ik 'm wel uit Engeland ofzo. Ik MOET Vesperia spelen
R.U.S.E. en G-Force zien er anders best tof uit. Al is die laatste een Disneyfilm tie-in, dus dat is afwachten want die zijn altijd hit or miss.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef Sjotime het volgende:
Echt komkommertijd aan die screens te zien!
Misschien is het een prequel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]Wat hebben ze plots allemaal mooie 20e eeuwse legeruniformpjes aan
Gister het album Ten voor Rock Bandquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet vergeten!
Morgen Queen liedjes voor Guitar Hero World Tour!
ben ik nu de enige die ziet dat dit NIET mass effect 2 maar GI Joe the rise of the cobra is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect 2!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ben ik nu de enige die ziet dat dit NIET mass effect 2 maar GI Joe the rise of the cobra is?
Check voor de grap de links eens
afbeelding]http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/966/966049/gi-joe-the-rise-of-cobra-20090324081000746.jpg]afbeelding
quote:
Nee dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef Morthill het volgende:
[..]Wat hebben ze plots allemaal mooie 20e eeuwse legeruniformpjes aan
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |