Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Nee dat gaat je niet lukken. De NXE update komt binnenkort wel op een demo disc van een of ander blad.
In jouw geval niet, je kunt hooguit gebanned worden van Xbox live. Maar aangezien je toch niet online gaat met je xbox zal dat je weinig boeienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef RoK het volgende:
[..]
Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?
Je kan wel een kabel van je pc naar je xbox trekken en zo je internet doorgeven aan je xbox.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:02 schreef RoK het volgende:
Vraagje: ik heb een Xbox 360 die ik niet met internet kan verbinden (lang verhaal, kan geen kabel of ADSL hebben op mijn adres dus ik internet via een Dongle), maar ik wil wel graag updates, firmware en demo's e.d. downloaden. Is er een plek op internet waarik dat kan doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst Dead Space uitspelen, dan Gears 2.
Okquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Kan je het niet van de xbox site ofzo halen en overzetten met usb stickje? Zo iets lijkt me toch mogelijk als ze graag willen dat iedereen op NXE overgaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Keep the console alive!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb![]()
Dit topic is trouwens echt doodEn daarmee dus ook de 360 op fok?
De multiplayer van Gears.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Er komt echt niks uit voor de 360... Ik speel er echt nooit meer opMijn PS3 daarintegen
![]()
[..]
... Je speelt alle spellen + Killzone 2 maar, je hebt Gears of War 2 niet gespeeld
![]()
![]()
![]()
In ieder geval hoop ik op een fok! meeting in Gears of War 2.(Cyberia dood schieten is niet genoeg, zagen wel)
... ehh eigenlijk heb je wel gelijkquote:
Ik vind het heerlijk om blogs van mensen te lezen,... helemaal als ik links op FOK! vind!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |