Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef renwan het volgende:
Legends vind ik echt een drama qua besturing. Nee die komt hier niet in huis
http://www.jasper1675.com/quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was de link ook alweer voor goedkope xbox live?
Dude ik ben er ook net uit dankzij Pegglequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Komt maybe nog!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Was er al zo'n patch voor farcry2 om vervelende dingen te veranderen? Respawnende guards ofzo?
Resident Evil is idd erg leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Iemand hier misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef TC03 het volgende:
Wie wilt zijn GoW2 ruilen voor mijn Fifa 2009?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iemand hier misschien?
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spelquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Net die extra time trials gekocht voor Mirrors Edge, wat vet zeg!wel ERG lastig!
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enigequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Resident Evil is wel poepiemooi zeg.
Alleen heb ik reteveel screentearing. Weet iemand wat ik daar het beste tegen kan doen? HDMI kabel kopen of op de HD installeren?
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enige
http://tough-to-find.blog(...)earing-fix-xbox.html
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!quote:25.03.09 - Uno Rush
01.04.09 - Puzzle Quest: Galactrix
08.04.09 - The Dishwasher: Dead Samurai
08.04.09 - Flock
15.04.09 - Outrun Online Arcade
22.04.09 - Lode Runner
Ik vond Dishwasher niet tof toen die XNA hype was dus dat is vast niet beter nuquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Dishwasher lijkt mij ook wel wat, Flock nog niet van gehoord.
En Uno Rush? Uno was gaaf maar wat is Rush, gaat het nu nog sneller?
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!
You're onquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spel.
Ik wil in het volgende deel tegen je tikkertje spelen![]()
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
Ik heb het jaaaaaaaren geleden op de 286 van mijn oom veel gespeeldquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenVanavond maar ff kijken of de rest er tussenstaat
Lode Runner is tot nu toe in ieder geval bestwel grappig! Beetje puzzelen en platformen om de vijanden te ontwijken en het goud te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Galactrixquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
Cybquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef Leonos het volgende:
En gister zat ie nog gezellig met mij zijn vlaggetje zwaaien bij Andre Rieu
Er zitten nogal wat mongolen in dit topic waardoor de kwaliteit achteruit holtquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb![]()
Dit topic is trouwens echt doodEn daarmee dus ook de 360 op fok?
tja had je ook maar een ntsc xbox moeten kopenquote:
Tales of serie is overrated!quote:
Paar uurtjes, dan zit het in je mail. Hij is betrouwbaar hoor, heb er vaker besteld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoelang duurd het bij deze voor je je points binnen hebt?
Is van de PS3 pik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)tutorial_031909.html
MY GAWD, seriously, MY GAWD.
Wat bedoel je precies? Positief of negatief?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)tutorial_031909.html
MY GAWD, seriously, MY GAWD.
Gijs doe eens normaal nu!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN XBLA presents Cletus Clay:
New Cletus Clay Interview
http://xboxlive.ign.com/articles/964/964261p1.html
New Cletus Clay Early Production videos
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/vids_1.html
New Screenshots
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/imgs_1.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN XBLA presents Cletus Clay:
New Cletus Clay Interview
http://xboxlive.ign.com/articles/964/964261p1.html
New Cletus Clay Early Production videos
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/vids_1.html
New Screenshots
http://media.xbox360.ign.com/media/143/14301249/imgs_1.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Nee dat gaat je niet lukken. De NXE update komt binnenkort wel op een demo disc van een of ander blad.
In jouw geval niet, je kunt hooguit gebanned worden van Xbox live. Maar aangezien je toch niet online gaat met je xbox zal dat je weinig boeienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:32 schreef RoK het volgende:
[..]
Dan zal ik me toch op de illegale kanalen moeten begeven. Is het risicovol om je Xbox te (laten) modden?
Je kan wel een kabel van je pc naar je xbox trekken en zo je internet doorgeven aan je xbox.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:02 schreef RoK het volgende:
Vraagje: ik heb een Xbox 360 die ik niet met internet kan verbinden (lang verhaal, kan geen kabel of ADSL hebben op mijn adres dus ik internet via een Dongle), maar ik wil wel graag updates, firmware en demo's e.d. downloaden. Is er een plek op internet waarik dat kan doen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst Dead Space uitspelen, dan Gears 2.
Okquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Kan je het niet van de xbox site ofzo halen en overzetten met usb stickje? Zo iets lijkt me toch mogelijk als ze graag willen dat iedereen op NXE overgaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:51 schreef RoK het volgende:
ik zsit bij Aerea en die claimen geen datalimiet te hebben, download best veel films en muziek en tot op heden nog niets gehoord over datagebruik (ok, heb het pas 2 maanden).
Keep the console alive!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb![]()
Dit topic is trouwens echt doodEn daarmee dus ook de 360 op fok?
De multiplayer van Gears.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Er komt echt niks uit voor de 360... Ik speel er echt nooit meer opMijn PS3 daarintegen
![]()
[..]
... Je speelt alle spellen + Killzone 2 maar, je hebt Gears of War 2 niet gespeeld
![]()
![]()
![]()
In ieder geval hoop ik op een fok! meeting in Gears of War 2.(Cyberia dood schieten is niet genoeg, zagen wel)
... ehh eigenlijk heb je wel gelijkquote:
Ik vind het heerlijk om blogs van mensen te lezen,... helemaal als ik links op FOK! vind!quote:
nu nog 2 weken wachtenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Morthill het volgende:
play-asia heeft een leuke uitverkoop. Heb zelf SCIV en EndWar opgepikt voor 41 incl verzendkosten, beide regiovrij.
Ik vond GTA er zelfs slechter uitzien op HD-ready.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:17 schreef Mirel het volgende:
Ik heb slechts 3 games, Halo 3, GTA IV, en Mirror's Edge. Allemaal zien ze er goed uit op mijn kleine tvtje, en het verschil als ik ze op de HD-ready speel is echt miniem. Maar spellen zoals bijv. demo's van FEAR en COD: WaW die ik download zien er echt onzettend lelijk uit op m'n kleine tvtje, maar wel mooi op de HD-Ready.
Moet je gewoon naar een beetje computerboer gaan bij je in de buurt. Die kan de kabel zo lang maken als jij wiltquote:Op zondag 22 maart 2009 18:50 schreef Dakada het volgende:
Weet iemand ook een internet kabel voor mijn 360 van ongeveer 15m lang?
Mijn god deze reactiequote:Op zondag 22 maart 2009 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Space is erg vet! Alleen speel ik op easy en heb nu steeds super veel ammo? Is dit op medium ofzo ook? VInd dat wel minder maar vind hem nu al scary zat
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn god deze reactie
JE SPEELT OP FUCKING EASY
Ik heb geen flauw idee ik kan die domme tekst niet lezen op m'n tvquote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik verwachtte je al Wessiej![]()
Ik durf medium niet aan omdat ik dan denk ik vast kom te zitten later en dat is ook kut! Maar easy nu is ook niet heel tof door dat je zo veel ammo enzo hebt alhoewel dat niets af doet aan de sfeer![]()
Maar heeft medium ook dat veel ammo? Of moet je daar zuiniger er mee doen? Anders switch ik misschien toch nog ff..
Zonde,... spel is op medium een stuk cooler. De overweging in items en zuiniger zijn met ammo is gewoon spannender,... je krijgt genoeg, maar ik moest een paar keer bij kopen. Ga het spel ook nog eens op hard proberen met het nieuwe pak!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik verwachtte je al Wessiej![]()
Ik durf medium niet aan omdat ik dan denk ik vast kom te zitten later en dat is ook kut! Maar easy nu is ook niet heel tof door dat je zo veel ammo enzo hebt alhoewel dat niets af doet aan de sfeer![]()
Maar heeft medium ook dat veel ammo? Of moet je daar zuiniger er mee doen? Anders switch ik misschien toch nog ff..
Kijk het nog even aan! Want ik haat het ook wel weer als je te weinig hebt maar nu is het soms overdreven!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zonde,... spel is op medium een stuk cooler. De overweging in items en zuiniger zijn met ammo is gewoon spannender,... je krijgt genoeg, maar ik moest een paar keer bij kopen. Ga het spel ook nog eens op hard proberen met het nieuwe pak!
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ghostbusters Preview!
Lijkt me opzich ook nog wel tof ook al ben ik geen fan!
Ik ben het voor de verandering eens met je eens, ik speelde Dead Space ook op easy en vond het prima zo! De spanning komt vanuit de game zelf, er is geen stress omdat je te weinig ammo of health hebt ofzo. Mijn inventory zat op het einde 50-50 met large medipacks en energy ammo (gebruikte alleen de standaard gun). Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk het nog even aan! Want ik haat het ook wel weer als je te weinig hebt maar nu is het soms overdreven!
Als je er dan 1 neerschiet ligt er meteen een pakje van 9 weer enzo
dude, het is GameKings, als in, dezelfde idioten die de PU maken of maakten. Ik las laatst dat blad van de FRS en ik vond de reviews en met name de beoordelingen nogal bagger en wat bleek, PU had die shit gemaaktquote:Op zondag 22 maart 2009 21:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gasten zitten allemaal dingen te zeggen die ze gewoon letterlijk over hebben genomen uit de presentatie en net te doen alsof ze de MP zelf al hebben gespeeld, terwijl je slechts twee heel beperkte levels kon spelen, allebei geen MP
Gezeik op de Wii-versie klopt ook al niet, dat spel had nog een betere framerate dan de PS3-variant! Beetje apart dit
Ik dacht dat je het meestal wel met me eens wasquote:Op zondag 22 maart 2009 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens met je eens,
Ik game nu ook al 14 jaar, ik ga even een bedrijfje oprichten, want dan schijn ik er ergggggg goed in te wezenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Die Gamekings lui zitten trouwens al jaren en jaren in die shizzle dus ze weten er echt wel veel vanaf!
Ik snap nooit waar die haat van komt
Jij kunt beter eerst bij DGVF beginnenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik game nu ook al 14 jaar, ik ga even een bedrijfje oprichten, want dan schijn ik er ergggggg goed in te wezen
Er is geen sprake van haatquote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Die Gamekings lui zitten trouwens al jaren en jaren in die shizzle dus ze weten er echt wel veel vanaf!
Ik snap nooit waar die haat van komt
Ze zijn belangrijker geworden dan de games die ze reviewenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is geen sprake van haatik vind ze alleen totaal incompetent als het aankomt op beoordelen van games. Ik zeg niet dat de FOK!games redactie ultiem is (al zijn we dat natuurlijk wel
), maar Gamekings en Power Unlimited zijn gewoon echt aanfluitingen. Je merkt zo vaak dat ze games niet fatsoenlijk getest hebben voor ze hun visie erop geven, dat is gewoon genant.
Waar duw je die setjes eigenlijk in, kan die poort nergens vindenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:25 schreef Khadgar het volgende:
Nog Xbox 360 headsetjes kopen? [TK] Games classics, Telefoons, Robots, Speakers en meer!
Onlinequote:Op zondag 22 maart 2009 11:35 schreef Edwinuss het volgende:
Bad Company gespeeld gisteravond, was een lange sessie.
Wat een toffe game ! Ga zeker proberen om het vandaag nog uit te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |