Dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef renwan het volgende:
Legends vind ik echt een drama qua besturing. Nee die komt hier niet in huis
http://www.jasper1675.com/quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was de link ook alweer voor goedkope xbox live?
Dude ik ben er ook net uit dankzij Pegglequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Komt maybe nog!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Was er al zo'n patch voor farcry2 om vervelende dingen te veranderen? Respawnende guards ofzo?
Resident Evil is idd erg leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Anne het volgende:
Resident Evil bevalt me. Eindelijk van mijn xbox-dip af.
Iemand hier misschien?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:37 schreef TC03 het volgende:
Wie wilt zijn GoW2 ruilen voor mijn Fifa 2009?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iemand hier misschien?
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 33
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spelquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Net die extra time trials gekocht voor Mirrors Edge, wat vet zeg!wel ERG lastig!
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enigequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef speknek het volgende:
Resident Evil is wel poepiemooi zeg.
Alleen heb ik reteveel screentearing. Weet iemand wat ik daar het beste tegen kan doen? HDMI kabel kopen of op de HD installeren?
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm, ik ben schijnbaar niet de enige
http://tough-to-find.blog(...)earing-fix-xbox.html
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!quote:25.03.09 - Uno Rush
01.04.09 - Puzzle Quest: Galactrix
08.04.09 - The Dishwasher: Dead Samurai
08.04.09 - Flock
15.04.09 - Outrun Online Arcade
22.04.09 - Lode Runner
Ik vond Dishwasher niet tof toen die XNA hype was dus dat is vast niet beter nuquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Wessiej het volgende:
Dishwasher lijkt mij ook wel wat, Flock nog niet van gehoord.
En Uno Rush? Uno was gaaf maar wat is Rush, gaat het nu nog sneller?
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fijn dat je op jezelf antwoord geeft!
You're onquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:59 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook sterk aan te denken. Ziet er best tof uit, en het zijn 7 extra maps voor 800 punten toch? Hm, denk dat ik hem in het weekend ff downloadn dan. Mirror's Edge is echt een geweldig spel.
Ik wil in het volgende deel tegen je tikkertje spelen![]()
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
Ik heb het jaaaaaaaren geleden op de 286 van mijn oom veel gespeeldquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt te jammer, Outrun staat wel op de debug maar is niet te downloadenVanavond maar ff kijken of de rest er tussenstaat
Lode Runner is tot nu toe in ieder geval bestwel grappig! Beetje puzzelen en platformen om de vijanden te ontwijken en het goud te pakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Galactrixquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Persoonlijk alleen geinteresseerd in Outrun en Lode Runner, maar desalniettemin een leuke line up!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |