Ik heb hier een oude X360 Pro staan (20gb hdd). Witte standaard kast, zilver frontje.
De console heeft twee problemen:
Als hij het koud heeft start hij niet direct op, dan moet je hem even uit en aan zetten een paar keer en dan doet ie het prima.
Probleem twee is dat hij geen MS garantie meer heeft omdat ik het eerste probleem zelf wilde oplossen. Heb ik uiteindelijk NIET gedaan omdat ik niet durfde... Maar goed de zegel is dus verbroken.
De console is compleet met voeding, standaard HD-AV kabel. Controllers mogen er ook bij eventueel. Gewone draadloze controllers, redelijke staat, 2 stuks.
Wat zullen we zeggen? 70 euro ofzo ex verzenden, inclusief 2 controllers? 50 euro ex verzenden exclusief controllers? Doe een goed bod en je hebt zo een xboxje!
Oh om de deal wat mooier te maken doe ik er ook 'C&C 3: Wrath of Kahn' gratis bij

Console wordt voor verzenden getest op werking (zoals beschreven), maar is verder zonder garantie. Af te halen in Den Haag, of verzenden kosten koper. Bieden EX verzenden AUB! Bieden alleen in het topic, niet via PM of mail, anders raak ik het overzicht kwijt. Kijk ook even in mijn andere verkoop topics (sig), combo-deals zijn altijd welkom (daarvoor mag je wél PM'men)