abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67163039
Ik heb hier een oude X360 Pro staan (20gb hdd). Witte standaard kast, zilver frontje.

De console heeft twee problemen:

Als hij het koud heeft start hij niet direct op, dan moet je hem even uit en aan zetten een paar keer en dan doet ie het prima.

Probleem twee is dat hij geen MS garantie meer heeft omdat ik het eerste probleem zelf wilde oplossen. Heb ik uiteindelijk NIET gedaan omdat ik niet durfde... Maar goed de zegel is dus verbroken.

De console is compleet met voeding, standaard HD-AV kabel. Controllers mogen er ook bij eventueel. Gewone draadloze controllers, redelijke staat, 2 stuks.

Wat zullen we zeggen? 70 euro ofzo ex verzenden, inclusief 2 controllers? 50 euro ex verzenden exclusief controllers? Doe een goed bod en je hebt zo een xboxje!

Oh om de deal wat mooier te maken doe ik er ook 'C&C 3: Wrath of Kahn' gratis bij

Console wordt voor verzenden getest op werking (zoals beschreven), maar is verder zonder garantie. Af te halen in Den Haag, of verzenden kosten koper. Bieden EX verzenden AUB! Bieden alleen in het topic, niet via PM of mail, anders raak ik het overzicht kwijt. Kijk ook even in mijn andere verkoop topics (sig), combo-deals zijn altijd welkom (daarvoor mag je wél PM'men)
pi_67163087
Het is echt zeker dat hij 't doet na een aantal keer opstarten?
ijs_beer fan!
pi_67163184
Jup, ik gebruik hem al een tijdje zo, het is mijn bureau xboxje. Opwarmen en gaan. Eigenlijk is het hetzelfde probleem als die RROD consoles, maar ja deze heeft geen RROD nog. Ik zal hem voordat ik de deal afrond uiteraard nog even testen. Kopers zijn ook welkom om de komen testen.
pi_67163247
Ik denk er even over na.
ijs_beer fan!
pi_67163534
Ik bied 60e. excl.
pi_67163566
kan ik die controllers meenemen als ik de printer kom pohalen voor 20eu?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_67163610
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef zquing het volgende:
kan ik die controllers meenemen als ik de printer kom pohalen voor 20eu?
Bij voorkeur gaat de hele set weg, maar als dat niet lukt kijken we wel even. Zit zelf aan 30 te denken voor de losse controllers
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef viezzz het volgende:
Ik bied 60e. excl.
Maak er 70 van en hij kan morgen/overmorgen al op de post!
pi_67164110
Voor 70 euro wil ik hem komen ophalen + testen
pi_67164291
Klinkt al goed! Vanavond ronden we dit allemaal af, als je nog wilt bieden, doe het dan vlug! BitetheBullet is momenteel de eerste keus!
pi_67164466
Bod van 80 euro gehad via de mail.
pi_67169589
20e incl voor 1 controller
XboxLive: PureShadowChaos
PSN: PureShadow
pi_67171890
PS. waar in den haag op te halen, toevallig niet in L'Veen
XboxLive: PureShadowChaos
PSN: PureShadow
pi_67172799
Nee, vlak bij Zuiderpark. Maar ik heb nu al twee geinteresseerden in de volle set, dus denk niet dat een losse controller het gaat worden
pi_67177414
En is inmiddels verkocht voor 80 euro! Deze kan op slot, bedankt voor de belangstelling!
pi_67184478
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:22 schreef Khadgar het volgende:
En is inmiddels verkocht voor 80 euro! Deze kan op slot, bedankt voor de belangstelling!
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')