Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik op je review
[..]
Dat doe ik sowieso vrijwel nooit
Ah, dat wordt een slechtere review dus ook meteen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisteren
Review volgt binnenkort (maar dan niet van mij, stomme PS3 versie enzo)
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Eat Lead is echt briljantDe game neemt niet alleen elke game en filmcliche op de hak, maar ook zichzelf. Het hoofdpersonage zeikt gewoon zijn eigen game constant af
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet isquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Dat heb je verkeerd begrepen. Het is een parodie op het superheldengames genre.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Morthill het volgende:
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet is
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer nieuwe game The Behemoth: http://devblog.thebehemoth.com/?p=1187
Ziet er leuk uit, op de count-down timer na dan natuurlijk.
zolang het maar een beetje te spelen is. Kijk maar naar die films tegenwoordig: alles moet kunnen onder het mom parodie. Ik wacht sowieso op de review en hopelijk ook een demo voordat ik bepaal of ik game wel/niet haal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.
Ik ben na Castle Crashers wel klaar met de games van The Behemoth. Leuke gameplay en een grappige grafische stijl. Maar ik hoef niet nog zo'n game te spelen. Eentje was zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
Nog even niet, Castle Crashers was behoorlijk bugged. Wel tof om te spelen overigens. Ik sta nu op 'in de gaten houden'quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa, ben aangekomen bij chapter 10 van Dead Space
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Hasbro spellekes die op XBLA staan zijn best leuk! Maar 800 punten per stuk is echt veel te veel geld
Yahtzee, Vier-op-een-rij, Scrabble, Battleship, en nog wat anderen. De applicatie is een gratis download en heeft de trials van de beschikbare games al in zich zitten overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |