van zijn mening trek ik zowiezo niks aanquote:
Nee man dat was briljant! Echt hele toffe creepy sfeer enzo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Max PayneAl hoop ik wel dat je niet weer in zo'n vervallen pretpark komt, dat was echt zo'n kutlevel
een van de sterkste dingen van de game was bullettime. Iets wat je niet terug vind in de game. Ik heb me met de game meer vermaakt dan met de film.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Max Payne games hebben me nooit geinteresseerd en na het zien van de film is dat niet veranderd
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
een van de sterkste dingen van de game was bullettime. Iets wat je niet terug vind in de game. Ik heb me met de game meer vermaakt dan met de film.
That's what I'm talking about!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
The Darkness uitgespeeld, ik moest echt nog 2 dingetjes doen.
Maar kreeg toendertijd een RRoD dus geen zin meer om het spel af te maken, gelukkig wel gedaan.
Vet spel!
Deel 2
damn ik typte weer eens te snel. Ik bedoelde natuurlijk dat ik dat niet terug zag in de filmquote:
Hmm, ik vraag mij af of ik hem wel heb uitgespeeld. Ik kan mij het einde niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar kreeg toendertijd een RRoD dus geen zin meer om het spel af te maken, gelukkig wel gedaan.
Vet spel!
Deel 2
Als ik het me goed herinner ben ik gestopt ergens in zo’n turks badhuis, dat is toch al bijna het einde ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Vet spel!
Deel 2
Dan ben je wel al behoorlijk ver geloof ik ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner ben ik gestopt ergens in zo’n turks badhuis, dat is toch al bijna het einde ?
Moet 'm ook nog eens uitspelen.
Bij mij kwamen er ook steeds nieuwe games in de kast, waardoor ik The Darkness nooit echt heb uitgespeeld, terwijl ook ik het echt wel een tof spel vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ben je wel al behoorlijk ver geloof ik ja.
Heb de game binnen no-time uitgespeeld, ik vond hem gewoon echt zo ontzettend tofDe stukjes in de onderwereld waren wel wat minder dan de stukken in de normale wereld maar toch
Jawel die spellen speel ik het liefst! Alleen wel voornamelijk westerse maar LO vond ik ook tof en Enchanted Arms toen zelfs ookquote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar jij houdt sowieso niet van RPG's toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel die spellen speel ik het liefst! Alleen wel voornamelijk westerse maar LO vond ik ook tof en Enchanted Arms toen zelfs ook
True Cyb!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Enchanted Arms!
Mijn god wat een 1e klas bagger is dat. Met name de voice acting is bedroevend (hoe bedoel je gaylords).
Ah, het ziet eruit als een game die traag gaat. Da's mijn ding.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Nieuw game van Tom Clancy, en ze gaan door met de puntjes.
R.U.S.E.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesh!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, het ziet eruit als een game die traag gaat. Da's mijn ding.
12. Kun je ook bij de achievements zien hehquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel levels heeft Dead Space eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |