Vorig deel: [Xbox 360 #407] Bounce with me!quote:Microsoft gibt bekannt, dass der Shooter Halo 3, das Rollenspiel Mass Effect und das Rennspiel Project Gotham Racing 4 ab Freitag als preiswerte Xbox 360 Classics in Europa erhältlich sind. Preis: EUR 29,99
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Misschien dat ik toch nog ooit PGR4 ga halen, 3 heb ik immers ook als classic gekochtmaar amper gespeeld
Vooral in het verleden op iemand anders zijn xbox tegen elkaar gereden of gekeken wie de snelste tijden kon neerzetten.
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
PGR 4 zal zeker geen miskoop zijn![]()
Vind hem zelf stukken beter dan PGR 3
Luister naar Spanky, hij heeft altijd gelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Luister naar Freek! 4 is echt een toppertje!
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeedquote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Komkommertijd.![]()
Gelukkig zijn er nog een aantal titels die ik nog moet (uit)spelen.
Voldoende uitdaging in het spel?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenquote:
Klinkt goed op dat kanon na dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenSoms wel wat frustratie ook helaas, dat kanon was totaal ongepast qua gameplay bijvoorbeeld en er zijn stukken in een vacuum waar je het met een gelimiteerde zuurstofvoorraad moet doen. En ik haat gehaast.
Nice fallout heb ik 610 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dude, underdeed zeg. Dat mt dat kanon is zo frustrerend, dat toen ik het eindelijk haalde, ik tot op heden geen dead space meer heb gespeeld.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, Dead Space hiero. Ben eindelijk (na 8 pogingen ofzo, inclusief 'controller van de trap afgooien') voorbij het kanon en ben meteen doorgestoten naar chapter 6. Chapter 5 is echt goooeeed
Mocht ik OOIT Army of Two terugkrijgen van Koei dan gaan we die bitches weer ownen met onze miniguns!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet zo goed welke games ik nog eens moet spelen, alles wat hier in de kast staat heb ik gedeeltelijk gespeeld maar geen motivatie om ze weer op te pakken :S
Alleen rockband blijf ik naar teruggrijpen
Nice. DLC's downloaden dan maar hč.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef MrManiak het volgende:
Fallout 3: 100% uitgespeeld (als in achievements), muahaha.
Dus.
Dat klinkt niet echt positief, want dat was echt hilarisch in Ao2...quote:the “bromance” tone is being reworked
Dat klinkt dan wel weer alsof de bromance weer in volle glorie terug is!!quote:You can be a royal bag of douche and run right into a group of enemies, shoot right through their hostages you could be saving, and follow it all up with a hearty round of fist-bumping and buddy-lovin’. Classy.
Jammer,... Dead Space is naar mijn idee te makkelijk op easy. Je mist een benauwde 'heb ik genoeg health en ammo voor dit stuk' gevoel. Zelf speelde ik op normal,... erg aan te raden! Je maakt het spel beter voor jezelf! Ik ben super verrast door Dead Space,.... echt een supergame!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg, ik speel op easy en zit vrijwel constant met m'n hart in mijn keel te gamenSoms wel wat frustratie ook helaas, dat kanon was totaal ongepast qua gameplay bijvoorbeeld en er zijn stukken in een vacuum waar je het met een gelimiteerde zuurstofvoorraad moet doen. En ik haat gehaast.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.destructoid.co(...)0th-day-125008.phtml
Army of Two preview, beetje tegenstrijdige geluiden...
[..]
Dat klinkt niet echt positief, want dat was echt hilarisch in Ao2...
[..]
Dat klinkt dan wel weer alsof de bromance weer in volle glorie terug is!!
Ik snap dr helemaal niets meer vanBehalve dat het me best een leuke game lijkt! Meer info bij de E3!
neequote:
Sommige struikelen over de checkpoints die altijd maar respawnen met bewakers en de soms lange reistijd per jeep naar een missie toe, maar ik heb me er prima mee vermaakt,... lekker groot en mooi spel. Leuk om de jungle in te trekkenquote:
Ik heb 'm ook, en tot nu toe maar één map uitgespeeld (Gisa Greens in W1). Vind het onwijs lastig, ga steeds af bij die roze mannetjes die immune zijn voor fysieke aanvallen (wave 25 ofzo)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Gisteren Crystal Defenders gekocht (Arcade game). Geweldig!
Echt een aanrader zeg. Ben er gewoon de hele avond mee zoet geweest en uiteindelijk ben ik weer te laat gaan slapen.
Er komen steeds mannetjes een pad af en daaromheen moet je dus mannetjes zetten die damage doen aan die gasten. Glippen ze er toch door, dan stelen ze uiteindelijk jouw cristallen. Er zit geen politie in het speldus je moet ze echt met je mannetje afstoppen. Er zijn natuurlijk verschillende soorten mannetjes en je moet bij elke vijand even nadenken wat je het beste kunt doen: Je bestaande mannetjes upgraden (gortere range / meer power) of een nieuw mannetje neerzetten.
Simpel maar erg tof! Vond de demo iets leuker dan Peggle, dus heb deze maar aangeschaft.
Ik nog geen een. Heb gisteravond even alle mappen van W1 gespeeld en kom bij elke map ongeveer tot wave 25. Altijd balen als je tijdens een wave erachter komt dat je het niet gaat halen en je geen geld meer hebt om er iets tegen te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, en tot nu toe maar één map uitgespeeld (Gisa Greens in W1). Vind het onwijs lastig, ga steeds af bij die roze mannetjes die immune zijn voor fysieke aanvallen (wave 25 ofzo)
Erg vervelend jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik nog geen een. Heb gisteravond even alle mappen van W1 gespeeld en kom bij elke map ongeveer tot wave 25. Altijd balen als je tijdens een wave erachter komt dat je het niet gaat halen en je geen geld meer hebt om er iets tegen te doen![]()
Maarja, tof spelletje vooralsnog
Dat is ook mijn fout denk ik. Ik zet te snel teveel poppetjes neer terwijl ze eigenlijk nog niet nodig zijn. Ik kan volgens mij beter eerder een thief neerzetten voor wat extra gils. Die devfilmpjes ook nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg vervelend jaHet helpt overigens als je die devplay filmpjes bekijkt
De eerste paar waves kun je meestal wel af met twee level 2 fighters en een thief om zo geld op te sparen voor latere rondes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hopenlijk gaan ze niet weer zelde fout maken door 2 versies uit te brengen als bij het eerste deel want dat was echt ruk voor online
Ik had me uberhaupt nog niet in de prijzen van PGR4 verdiept, het is gewoon een optie, tot ik een goedkopere optie vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef DJ_ het volgende:
volgens mij zijn al die spellen onderhand al goedkoper te krijgen
Play.com 7.6 ¤ 16.99 ¤ 0.00 ¤ 16.99quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had me uberhaupt nog niet in de prijzen van PGR4 verdiept, het is gewoon een optie, tot ik een goedkopere optie vind
Zoiets heb ik ook jaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nice fallout heb ik 610 ofzo
en met oblivion 1000
quote:BioShock 2 details confirmed News
News by Tom Bramwell
Today 15:19
2K Marin give you control of a Big Daddy roaming Rapture in the upcoming BioShock 2: Sea of Dreams for PS3, Xbox 360 and PC.
You're not just any Big Daddy though - you're the very first one, and you've somehow acquired the ability to inject plasmids, like Jack in the first game.
Unlike the first game though, you will choose between harvesting a Little Sister for ADAM and adopting her, after which you will have to protect her while she harvests ADAM from corpses strewn around Andrew Ryan's failed utopia.
As previously leaked, you're up against the Big Sister, who has been kidnapping little girls from coastal towns and bringing them to Rapture.
The game will also feature multiplayer, although there are no details on that side of the game yet.
All that's courtesy of a Game Informer preview hitting subscriber's hands in the US at the moment, but it's also courtesy of our own recent trip to see BioShock 2 in action at 2K Marin's headquarters just outside San Francisco. Due to the nature of print and online embargoes, you'll have to wait a few weeks longer to read our and other internet thoughts, but they are coming.
We can also tell you that rumours of Soviets, co-op and, er, rhinos are wide of the mark. We'll get in trouble if we spill any other beans, but hey, we like getting in trouble, so we will say this: that Bouncer drill's a bit of a riot.
Ik ga het ook op easy spelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jammer,... Dead Space is naar mijn idee te makkelijk op easy. Je mist een benauwde 'heb ik genoeg health en ammo voor dit stuk' gevoel. Zelf speelde ik op normal,... erg aan te raden! Je maakt het spel beter voor jezelf! Ik ben super verrast door Dead Space,.... echt een supergame!
Gewoon Tower Defense toch? Echt geniaal zijn die spellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Gisteren Crystal Defenders gekocht (Arcade game). Geweldig!
Echt een aanrader zeg. Ben er gewoon de hele avond mee zoet geweest en uiteindelijk ben ik weer te laat gaan slapen.
Er komen steeds mannetjes een pad af en daaromheen moet je dus mannetjes zetten die damage doen aan die gasten. Glippen ze er toch door, dan stelen ze uiteindelijk jouw cristallen. Er zit geen politie in het speldus je moet ze echt met je mannetje afstoppen. Er zijn natuurlijk verschillende soorten mannetjes en je moet bij elke vijand even nadenken wat je het beste kunt doen: Je bestaande mannetjes upgraden (gortere range / meer power) of een nieuw mannetje neerzetten.
Simpel maar erg tof! Vond de demo iets leuker dan Peggle, dus heb deze maar aangeschaft.
Ik klikte iets te gehaast op de link toen bleek dat je weer die kneuzensite moest promoten (geef je ook geen ongelijk voor alle duidelijkheid, jij hebt immers ook je aandelen). Maar eenmaal ik een prachtige blondine bij een van die items zag moest ik toch even kijkje nemen. En het resultaat mag er op zeker wezen hoor, dank daarvoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
Review van '' Eat lead the return of Matt Hazard''
*fap fap fap*quote:
Godsamme, wat een saai item. Het is echt vanwege de tieten dat je ff blijft kijken (totdat ze begint te pratenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik klikte iets te gehaast op de link toen bleek dat je weer die kneuzensite moest promoten (geef je ook geen ongelijk voor alle duidelijkheid, jij hebt immers ook je aandelen). Maar eenmaal ik een prachtige blondine bij een van die items zag moest ik toch even kijkje nemen. En het resultaat mag er op zeker wezen hoor, dank daarvoor.
20 jaar maar wat een lekkere mokkel, de jetsers zijn erg goed zichtbaar. Hubba!
Dank voor de waarschuwing, had bijna op play gekliktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godsamme, wat een saai item. Het is echt vanwege de tieten dat je ff blijft kijken (totdat ze begint te praten)
Haha, ik wist dat d'r hyves te voorschijn zou komen maar kon 'm zo snel in de reacties daar niet terugvindenquote:
Maakt mijn browser haar hyves stuk, of is die al stukquote:
Tering,...............!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat d'r hyves te voorschijn zou komen maar kon 'm zo snel in de reacties daar niet terugvinden![]()
Internet
Cybje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ff bang dat jij dit gepost had...quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit daar maar niet over in, dat zal spoedig gebeuren. Wil eerst even een intieme onderonsje creëren.
quote:ohjo jij bent uber geil wanneer samen afspreken ?![]()
Wordt het niet snel té flauw? En hoe speelt de game? Vooralsnog zijn de reviews die ik gezien heb vooral negatief, ongeacht de 'humor' in de game. We zijn ook geen 12 meer hehquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Eat Lead is echt briljantDe game neemt niet alleen elke game en filmcliche op de hak, maar ook zichzelf. Het hoofdpersonage zeikt gewoon zijn eigen game constant af
De game speelt prima, ik denk dat het een beetje af hangt van met welk idee je de game opstart. Denk je dat je een FPS met humor gaat spelen dan snap ik dat je teleurgesteld kan zijn. Denk je dat je een satirische game opstart met wat FPS elementen dan is hij echt wel tof. Het FPS gezeelte is aardig, maar niet briljant uitgewerkt, maar daar draait de game ook helemaal niet om. (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen het eerste level nog maar heb gespeeld).quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt het niet snel té flauw? En hoe speelt de game? Vooralsnog zijn de reviews die ik gezien heb vooral negatief, ongeacht de 'humor' in de game. We zijn ook geen 12 meer heh
Nou, dan wacht ik op je reviewquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game speelt prima, ik denk dat het een beetje af hangt van met welk idee je de game opstart. Denk je dat je een FPS met humor gaat spelen dan snap ik dat je teleurgesteld kan zijn. Denk je dat je een satirische game opstart met wat FPS elementen dan is hij echt wel tof. Het FPS gezeelte is aardig, maar niet briljant uitgewerkt, maar daar draait de game ook helemaal niet om. (Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen het eerste level nog maar heb gespeeld).
Dat doe ik sowieso vrijwel nooitquote:Nadeel is wel dat je hem zeker geen tweede keer gaat uitspelen, omdat je de grappen dan wel al kent.
Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik op je review
[..]
Dat doe ik sowieso vrijwel nooit
Ah, dat wordt een slechtere review dus ook meteen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik review hem niet, heb hem even bij een vriend gespeeld gisteren
Review volgt binnenkort (maar dan niet van mij, stomme PS3 versie enzo)
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Eat Lead is echt briljantDe game neemt niet alleen elke game en filmcliche op de hak, maar ook zichzelf. Het hoofdpersonage zeikt gewoon zijn eigen game constant af
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet isquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een baggergame is die slechte gameplay probeert te verbloemen onder het mom van parodie.
Dat heb je verkeerd begrepen. Het is een parodie op het superheldengames genre.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Morthill het volgende:
Ik las ook overal dat Web of Shadows een goede Spider-Man game is, maar als die baggergame iets niet is
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer nieuwe game The Behemoth: http://devblog.thebehemoth.com/?p=1187
Ziet er leuk uit, op de count-down timer na dan natuurlijk.
zolang het maar een beetje te spelen is. Kijk maar naar die films tegenwoordig: alles moet kunnen onder het mom parodie. Ik wacht sowieso op de review en hopelijk ook een demo voordat ik bepaal of ik game wel/niet haal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het ligt heel erg aan je verwachtingen. Als je gaat zeiken op de gameplay snap je echt het complete doel van de game niet. Zegt meer over de reviewer dan over de game lijkt mij.
Ik ben na Castle Crashers wel klaar met de games van The Behemoth. Leuke gameplay en een grappige grafische stijl. Maar ik hoef niet nog zo'n game te spelen. Eentje was zat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
Nog even niet, Castle Crashers was behoorlijk bugged. Wel tof om te spelen overigens. Ik sta nu op 'in de gaten houden'quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ga je die ook zo hypen? Snap niet dat je dit soort games leuk vind
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoppa, ben aangekomen bij chapter 10 van Dead Space
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Hasbro spellekes die op XBLA staan zijn best leuk! Maar 800 punten per stuk is echt veel te veel geld
Yahtzee, Vier-op-een-rij, Scrabble, Battleship, en nog wat anderen. De applicatie is een gratis download en heeft de trials van de beschikbare games al in zich zitten overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet ik gemist hebben, welke games zijn het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |