1 2 3 4 5 6 7 | » Rosanna, Roxanne, Michelle, Allison, Sarah, Angie, Brandy, Mandy, Gloria, Cecilia, Maggie Mae, Jessica, Nancy, Barbra Ann, Billie Jean, Layla, Lola, Polly, Helena, Jenny from the Block Name six more! » Sherry, Laurie, Wendy, Maria, Peggy Sue, Minnie the Moocher Name five more! » Tracy, Jeane, Jane, Mary Ann, Eleanor Rigby Go f*ck yourself! |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
ja wtf die conway twitty..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit al 2 minuten naar een zingende man te kijken
Die is toch wel meer langsgekomen in afleveringen? Vond het maar matig vandaag, afgezien van Stewie als football (en Chris die 'm op de grond gooitquote:
Waarschijnlijk waren ze te lui om 2 minuten extra te tekenen...quote:
Ja, maar vandaag duurde et wel erg lang.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die is toch wel meer langsgekomen in afleveringen? Vond het maar matig vandaag, afgezien van Stewie als football (en Chris die 'm op de grond gooit) en het einde
Nee.quote:
ik begreep ook al niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Nee.
Die video van die cowboy... Ging ook zoo lang door![]()
Begreep alleen de grap niet dat Peter met Messen op Lois wil gooien en zegt "stop the wheel i just BM-ed?"
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef donroyco het volgende:
[ code verwijderd ]Ik lag echt dubbel om die "Jenny from the block" op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
(tvp)
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef Darkzell het volgende:
Heel dat OJ Simpson gebeuren is zo achterhaald nu dat ik niet snap dat ze nog de moeite hebben genomen hier een complete aflevering van te maken.
Heb door moeten spoelenquote:
Die neiging had ik ook. Maar ik spoel ook altijd het begin door, tot er een keer een aflevering tussen zat waar Peter van de trap flikkert. Dus ik durf helemaal niks meer door te spoelen omdat ik bang ben dat ik wat grappigs misquote:
Welke aflevering is da?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Maar ik spoel ook altijd het begin door, tot er een keer een aflevering tussen zat waar Peter van de trap flikkert. Dus ik durf helemaal niks meer door te spoelen omdat ik bang ben dat ik wat grappigs mis.
Die ene. Weet je wel, waar 'ie zo van die trap flikkert.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Flaccid het volgende:
Kwam net een leuke clip tegen in een dvdrip tegen die ik nog niet in de tv aflevering had gezien.
http://www.veoh.com/brows(...)ch/v18017261pYfD46xt
Goh, wat zou het handig zijn als je dit soort dingen snel op zou kunnen zoeken in een database ofzoquote:
Haha.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Goh, wat zou het handig zijn als je dit soort dingen snel op zou kunnen zoeken in een database ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodesquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Haha.
Het is trouwens: "Whistle While Your Wife Works"
Btw er is toch wel iemand die een simpele php mysql script kan schrijven met 5 velden:Wat er gebeurd Tags Personen Titel voor het geval Seizoen Aflevering Aflevering titel Tijd in aflevering mm:ss
En dan kunnen we zelf gaan invoeren.
Je hoeft niet per se vanaf seizoen 1 te beginnen met kijken, maar dan kun je wel in één keer van achter naar voren werken.. Als je begint in seizoen 3 ofzo, dan weet je nog wel waar het over gaat, het is niet dat je iedere aflevering die daarvoor kwam gezien moet hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
Je vergeet nog Stewie met de 'melk'quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Flaccid het volgende:
Nieuwe UI's erbij!
[..]
Die ook nog even doen!
Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Franktastic het volgende:
Conway Twitty daarentegen viel erg tegen...
De 1e keer was leuk, maar ik dacht dat er nu nog wel een getekende Peter Griffin in de clip zou voorkomen of iets dergelijks...
Idd, dat vond ik ook echt simpele opvulling. Zo van "shit, we moeten nog een paar minuten van de zender".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 03:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammen
Zeker met seizoen 1 beginnen, de eerste twee seizoenen zijn nml. (vind ik) het beste.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
De actualiteit valt wel mee, zoals blijkt uit de OJ aflevering. Productietijd van de afleveringen is ook vrij lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.
Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.
Toppie
Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.
Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
Soms zou ik willen dat ik ook nu net pas Family Guy ontdekt had en dat ik alles weer voor de eerste keer kon zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...
Ben de laatste tijd alleen maar aan het wachten tot ik aan mn stage in de USA kan beginnen. Dus heb Entourage, Sopranos en Family Guy maar weer uit de kast gehaald. Ik ben het helemaal met je eens, de eerdere seizoenen zijn heerlijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
Ach, Southpark heeft ooit het publiek een hele aflevering (dus met airdates ertussen zegmaar 2 weken) op het slotstuk van een aflevering laten wachtenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
Love thy Trophy is inderdaad een van de leukste afleveringen, en die zit in seizoen 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
Is vaker gebeurd hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
juist andersom,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.
Toppie
Leg het nog eens uit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Ik moest echt lachen en dacht dat het na 10 seconden voobij was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ik kijk family guy om leuke grappen te zien van Stewie Brian Peter en Quagmire,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Het seizoen is gewoon bezig nu...quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb van mn vriendin de box gekregen
seizoen 1 tot 7![]()
maken ze trouwens nog nieuwe of gaat het maar tot 7?
sorrie hoor maar de vraag is toch of ze nog meer seizoenen maken als tot 7?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:10 schreef Witchfynder het volgende:
"1 tot 7" betekent eigenlijk "1 tot en met 6" he..
.
Ik vond het ook wel een mooi liedje ja. En verder ken ik die grapjes van McFarlane al langer, lig er verder niet wakker van.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op dan
Als ik vragen mag, waarom heb jij de volle 2:45 uitgekeken dan? Was dat al met voorbedachte rade, zodat je lekker mee kon lachen met MacFarlane? Of vond je het stiekem toch een leuk liedje?
Wat kost ie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel een mooie box trouwens, heb 'm zelf ook. (met die pokerset ?)
Ik hou het toch maar bij XVid'squote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)ty-Pack/Product.html
Ah die kon ik nog niet, vond zelf de extras in die pokerset-versie wel tof, had nog een poker set nodig, en onderzetters met Brian erop zijn natuurlijk ook altijd goed.quote:
voor 100 E vind ik dat je best waar voor je geld krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef slindenau het volgende:
Beide zo rond de 100 euro dus, wel veul aangezien ik alles al als AVI heb liggen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb alleen intresse in de 49 deleted scenes.
Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
The Empire Strikes Back.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.
die fluister scenes waren het grappigst samen met die leeftijd van quagmire.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef Tim86 het volgende:
Die scene met Lois' "golden ticket"![]()
![]()
Die (expres veel te lange) scene over het bedenken van die tekenfilm ook..die was wel zo slecht maar het smiezen in de keuken maakte alles goed...wat daar allemaal wed gezegd
![]()
"She's hot, but more like office hot, you wouldn't notice her on the street"![]()
Dat was erg grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef BasementDweller het volgende:
Hij was wel aardig.
Stewie met die banaan: What am I supposed to do, put the whole thing in my mouth? ... oh hello![]()
Haha iddquote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Dalijk even nog wat ava's maken. Vond de ahhhhh shhhh ahhhh shhhh ahhh shhh ahhh scene met lois leuk. Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Ja! Dat viel mij ook al op!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Dat hoofd de hele tijd zo even langs die deur.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:55 schreef Thetallguy het volgende:
Dat gedoe met the Handiquacks en Meg
She's not getting it
Ik vond dit ook wel een leuke variatie.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef msnk het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Die waar peter naar zijn knie grijpt is denk ik toch mijn favoriet
Hé nog steeds 1 van de beste, ook mijn standaardplayer.quote:
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.quote:
BS player PRO FTWquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.
Inmiddels is bsplayer weer clean lees ik op de wiki, maargoed das te laat.
Media Player Classic is nicequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef msnk het volgende:
Gebruik ook MPC, met CCCP. In het begin voor anime () maar werkt ook geweldige met allerlei andere series enzo
VLC als ik echt wanhopig ben (bestand is te corrupt voor MPC ofzo).
Combined Community Codec Pack, wordt gebundelt met de MPC Home Cinema editie tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Media Player Classic is nice.
Wat is CCCP?
Ik zal het eens checken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef msnk het volgende:
Neee, het heeft niks met hip zijn te makenK-lite had ik vroeger ook, veel beter dan al die codes zelf downloaden en installeren. Maar het waren er te veel, en veel overbodige codecs zaten er tussen.
CCCP is lekker lightweight, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Behalve dan de 'Real' codecs zoals Real Alternative enzo. Die moet je dan weer wel apart downloaden geloof ik.
Prachtig ja, en 2 seconde later komt ie erachter dat het niet zo'n goed idee was om "NO" te zeggen, hehehequote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef Ultimatum99 het volgende:
Ok, we'll do the show, and we do it your way..
- NO.
Hehehe, echt hilarische aflevering.. fluisterscenes waren echt geweldig
Ik snapte die referentie niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef Orbeatle het volgende:
Die "fasttalking" gast was ook echt te grappig
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachen.
Oh, en klik hier
No Chris Left Behind.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben op zoek naar een aflevering waarin een jongen zo lacht: hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel
Oh is dat die afleveringquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachen.
Oh, en klik hier
quote:The Cleveland Show - nieuw
The Cleveland ShowCleveland Brown uit Family Guy heeft zijn eigen serie gekregen. Hierin maken we kennis met zijn vrouw en drie kinderen. Met zijn familie verhuist Cleveland van Quahog naar Virginia. Hier komt hij te wonen tussen een stel pratende beren en een redneck familie. Deze spin-off serie betekend ook het vertrek van het karakter uit Family Guy. De eerste aflevering zal op 1 september 2009 te zien zijn.
Thanks!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Cleveland Show - Spin-off van family Guy
American dad heeft geen baby, maar qua storylines komt die alien wel in de buurt. Wel is de baby in the simpsons veel minder vaak een storyline dan bij famhuy.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:20 schreef Joesse het volgende:
Simpsons, Family Guy, nu de Cleveland Show.. allemaal gezinnen met 2 oudere kinderen en een baby.. 't lijkt allemaal wel heel erg op elkaar. American Dad is net iets anders, maar ook weer niet heel veel.
precies, die hebben dan geen baby maar een alien en een visquote:Op zondag 29 maart 2009 16:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
American dad heeft geen baby, maar qua storylines komt die alien wel in de buurt.
Het gebrek bij the simpsons is dat de baby niet kan praten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:35 schreef Joesse het volgende:
[..]
precies, die hebben dan geen baby maar een alien en een vis
Er is ook een aflevering van Family Guy (Baby not on Board) waar Glen en Cleveland op 't einde in de kelder geboeid aan de muur hangen, en op 't laatste moment zegt Cleveland dan zoiets als: "Did I tell you I'm getting a spin off?".quote:
Dit is nieuw voor mijquote:Op zondag 29 maart 2009 20:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Er is ook een aflevering van Family Guy (Baby not on Board) waar Glen en Cleveland op 't einde in de kelder geboeid aan de muur hangen, en op 't laatste moment zegt Cleveland dan zoiets als: "Did I tell you I'm getting a spin off?"..
Had em op dumpert gezien, lachequote:
Iddquote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was echt een klassiek goede aflevering.![]()
Toffe commercialquote:
Ik vond hem ook echt briljant.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was echt een klassiek goede aflevering.Stewie met de cast van Star Trek bij de McDonalds
Peter: "Yeah folks, it's gonna be a Meg episode. Stick around for the fun. Here's the clicker."
Opeenstapeling van highlightsquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef JohnLocke het volgende:
Dat stukje ook met Rob Lowe en Adam West als Bert en Ernie
ik lag echt dubbel tijdens dat stuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Grommende Brian vond ik ook wel humor.
Dat was echt lachen. Vind het altijd leuk als ze Brian af en toe even als een echte hond laten gedragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Grommende Brian vond ik ook wel humor.
The Right Stuff van New Kids On The Block, las ik ergens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef slindenau het volgende:
Welk nummer/deuntje 'gromde' hij nu...omdat meg steeds wel/niet te dichtbij kwam.
Met de lange productietijden en het rare uitzendschema denk ik dat deze afleveringen al lang voor het Obama-tijdperk zijn geschreven.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Flaccid het volgende:
Obama is nog niet langs geweest in family guy! Wat gek
Sterker nog, Avery is "gemaakt" met Patrick Stewart in zijn achterhoofd. Maar dat ligt er ook wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Dacht het ook al, wat lijkt Captain Pickard enorm op Bullock
Dat is toch die Jurassic Park dude die dat doetquote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat de meeste dat wel doorhadden hoor
Hij doet ook de stem in Earth
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.quote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Met de lange productietijden en het rare uitzendschema denk ik dat deze afleveringen al lang voor het Obama-tijdperk zijn geschreven.
Ik denk dat dat soort grapjes heel laat in de productie worden toegevoegd. Daarom had je bij Bale bijvoorbeeld alleen een animatie van een tape, en dan nog kwam het nadat de hype al voorbij was.quote:Op maandag 6 april 2009 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.
Zo ver vooruit schrijven ze nou ook weer niet.
Ik las dat de productietijd bij Futurama 6 tot 9 maanden is, dat zal bij Family Guy niet veel anders zijn. Sterker nog, in sommige gevallen zit er ruim een jaar tussen het inspreken van een stem en het uit kunnen zenden van die aflevering.quote:Op maandag 6 april 2009 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.
Zo ver vooruit schrijven ze nou ook weer niet.
toch is het dus anders (iig delen van de aflevering), met als bewijs het audio fragment van Christian Balequote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik las dat de productietijd bij Futurama 6 tot 9 maanden is, dat zal bij Family Guy niet veel anders zijn. Sterker nog, in sommige gevallen zit er ruim een jaar tussen het inspreken van een stem en het uit kunnen zenden van die aflevering.
South Park word geheel met de computer geanimeerd, Family Guy en de rest door tekenaartjes in aziatische landen. Daarnaast is South Park vrij simpel qua animatie.quote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef slindenau het volgende:
Serieus? En South Park doet het in 1 week...wat is dan het grote verschil??
is dat echt zo?quote:Op maandag 6 april 2009 17:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
South Park word geheel met de computer geanimeerd, Family Guy en de rest door tekenaartjes in aziatische landen. Daarnaast is South Park vrij simpel qua animatie.
Wel;ke van de 20?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Lyech het volgende:
serieus? Wow. Ö Dat is best... ik weet niet. Maar South Park bijvoorbeeld is ook veel simpeler.
En totaal ongerelateerd: Flaccid, respect voor je avatarhetzelfde voor MoltiSanti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:06 schreef Symer het volgende:
Iemand de docu van BBC al gezien?
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Ja hij zat bij mn rss feed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seth: "Can you say *BEEP* on british tv? That's awesome"
Dit seizoen is toch nog niet afgelopen?
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Docu van de BBC? Waar over? Waar? Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Als je dat zegt moet je de link posten. (A ook B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
Over het ontstaan van FG, met interviews met de schrijvers en acteurs en met sneakpeaks van volgend seizoen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Docu van de BBC? Waar over? Waar? Vertel.
Was gisteren op BBC 3, wordt donderdag herhaald geloof ik (en is te vinden op de plaats waar je morgen zou kijken voor de nieuwe aflevering).quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Als je dat zegt moet je de link posten. (A ook B)
Ik ken een paar 'flashbacks' niet, die met die duif bijvoorbeeld. Ben nu een dvd aan t downloaden waar 50 deleted scenes opstaan.quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Over het ontstaan van FG, met interviews met de schrijvers en acteurs en met sneakpeaks van volgend seizoen.
[..]
Ik heb alle afleveringen zeker 5 keer gezien, geen duif...quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Symer het volgende:
Die flashbacks zijn zo willekeurig dat ik minimaal de helft al weer vergeten ben. Dat met de duif kwam mij wel vaag bekend voor trouwens.
BTW, ook ik heb serieus een hele tijd gedacht dat Stewie "F... & Cry" zingt bij de intro's
Deel 2? Ik heb 30 minuten in totaal. Hoeveel jij?quote:Op zondag 19 april 2009 15:25 schreef Symer het volgende:
Whehe, zit nu deel 2 van die docu te kijken. Zie de Writers Room bomvol zitten dan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef slindenau het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar komen er ook nog nieuwe gewone afleveringen van FG... ooit?
quote:"420" April 19, 2009 6ACX16
After Brian is arrested for drug possession, he launches a campaign to legalize marijuana. Mayor West passes the law, and the whole town goes to pot.
Hij is er dus al..quote:Op maandag 20 april 2009 01:47 schreef slindenau het volgende:
Oh, gisteren dus.
Zal ie binnenkort wel online verschijnen
Hier werkt hij iig ook nietquote:
quote:Chris Martin
Chris Martin again
Chris Martin's parents
Chris Martin's ancestors
das het briljantste stukje OOITquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef maffemaniak het volgende:
Dat Brian en Stewy dat huis gaan verbouwen met die telefoonlijn gemaakt van plastic bekertjes...
Brian, you have to say oooooover................over!![]()
Briljant stukje!
welke aflevering is dat ook alweerquote:
Plastic bekertjes?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:48 schreef maffemaniak het volgende:
Dat Brian en Stewy dat huis gaan verbouwen met die telefoonlijn gemaakt van plastic bekertjes...
Brian, you have to say oooooover................over!![]()
Briljant stukje!
That guy from The Officequote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Was wel aardig niet buitengewoon.
Dat lijstje van celebs die Peter niet leuk vindt.
[..].
Heb geen zin in een programma om te instaleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |