Dat was echt lachen. Vind het altijd leuk als ze Brian af en toe even als een echte hond laten gedragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Grommende Brian vond ik ook wel humor.
The Right Stuff van New Kids On The Block, las ik ergens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef slindenau het volgende:
Welk nummer/deuntje 'gromde' hij nu...omdat meg steeds wel/niet te dichtbij kwam.
Met de lange productietijden en het rare uitzendschema denk ik dat deze afleveringen al lang voor het Obama-tijdperk zijn geschreven.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Flaccid het volgende:
Obama is nog niet langs geweest in family guy! Wat gek
Sterker nog, Avery is "gemaakt" met Patrick Stewart in zijn achterhoofd. Maar dat ligt er ook wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Dacht het ook al, wat lijkt Captain Pickard enorm op Bullock
Dat is toch die Jurassic Park dude die dat doetquote:Op maandag 6 april 2009 00:09 schreef JohnLocke het volgende:
Ik denk dat de meeste dat wel doorhadden hoor
Hij doet ook de stem in Earth
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.quote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Met de lange productietijden en het rare uitzendschema denk ik dat deze afleveringen al lang voor het Obama-tijdperk zijn geschreven.
Ik denk dat dat soort grapjes heel laat in de productie worden toegevoegd. Daarom had je bij Bale bijvoorbeeld alleen een animatie van een tape, en dan nog kwam het nadat de hype al voorbij was.quote:Op maandag 6 april 2009 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.
Zo ver vooruit schrijven ze nou ook weer niet.
Ik las dat de productietijd bij Futurama 6 tot 9 maanden is, dat zal bij Family Guy niet veel anders zijn. Sterker nog, in sommige gevallen zit er ruim een jaar tussen het inspreken van een stem en het uit kunnen zenden van die aflevering.quote:Op maandag 6 april 2009 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat stukje met Christian Bale was vrij kort nadat het filmpje op internet lekte. De McCain - Palin button ook enzo.
Zo ver vooruit schrijven ze nou ook weer niet.
toch is het dus anders (iig delen van de aflevering), met als bewijs het audio fragment van Christian Balequote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik las dat de productietijd bij Futurama 6 tot 9 maanden is, dat zal bij Family Guy niet veel anders zijn. Sterker nog, in sommige gevallen zit er ruim een jaar tussen het inspreken van een stem en het uit kunnen zenden van die aflevering.
South Park word geheel met de computer geanimeerd, Family Guy en de rest door tekenaartjes in aziatische landen. Daarnaast is South Park vrij simpel qua animatie.quote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef slindenau het volgende:
Serieus? En South Park doet het in 1 week...wat is dan het grote verschil??
is dat echt zo?quote:Op maandag 6 april 2009 17:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
South Park word geheel met de computer geanimeerd, Family Guy en de rest door tekenaartjes in aziatische landen. Daarnaast is South Park vrij simpel qua animatie.
Wel;ke van de 20?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:25 schreef Lyech het volgende:
serieus? Wow. Ö Dat is best... ik weet niet. Maar South Park bijvoorbeeld is ook veel simpeler.
En totaal ongerelateerd: Flaccid, respect voor je avatarhetzelfde voor MoltiSanti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:06 schreef Symer het volgende:
Iemand de docu van BBC al gezien?
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Ja hij zat bij mn rss feed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seth: "Can you say *BEEP* on british tv? That's awesome"
Dit seizoen is toch nog niet afgelopen?
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Docu van de BBC? Waar over? Waar? Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar de 9/11 grappen volgend seizoen, dat lijkt me nog steeds een precair onderwerp.Als je dat zegt moet je de link posten. (A ook B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
Over het ontstaan van FG, met interviews met de schrijvers en acteurs en met sneakpeaks van volgend seizoen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Docu van de BBC? Waar over? Waar? Vertel.
Was gisteren op BBC 3, wordt donderdag herhaald geloof ik (en is te vinden op de plaats waar je morgen zou kijken voor de nieuwe aflevering).quote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Als je dat zegt moet je de link posten. (A ook B)
Ik ken een paar 'flashbacks' niet, die met die duif bijvoorbeeld. Ben nu een dvd aan t downloaden waar 50 deleted scenes opstaan.quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Over het ontstaan van FG, met interviews met de schrijvers en acteurs en met sneakpeaks van volgend seizoen.
[..]
Ik heb alle afleveringen zeker 5 keer gezien, geen duif...quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Symer het volgende:
Die flashbacks zijn zo willekeurig dat ik minimaal de helft al weer vergeten ben. Dat met de duif kwam mij wel vaag bekend voor trouwens.
BTW, ook ik heb serieus een hele tijd gedacht dat Stewie "F... & Cry" zingt bij de intro's
Deel 2? Ik heb 30 minuten in totaal. Hoeveel jij?quote:Op zondag 19 april 2009 15:25 schreef Symer het volgende:
Whehe, zit nu deel 2 van die docu te kijken. Zie de Writers Room bomvol zitten dan:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 22:04 schreef slindenau het volgende:
Leuk en aardig allemaal, maar komen er ook nog nieuwe gewone afleveringen van FG... ooit?
quote:"420" April 19, 2009 6ACX16
After Brian is arrested for drug possession, he launches a campaign to legalize marijuana. Mayor West passes the law, and the whole town goes to pot.
Hij is er dus al..quote:Op maandag 20 april 2009 01:47 schreef slindenau het volgende:
Oh, gisteren dus.
Zal ie binnenkort wel online verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |