Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef Darkzell het volgende:
Heel dat OJ Simpson gebeuren is zo achterhaald nu dat ik niet snap dat ze nog de moeite hebben genomen hier een complete aflevering van te maken.
Heb door moeten spoelenquote:
Die neiging had ik ook. Maar ik spoel ook altijd het begin door, tot er een keer een aflevering tussen zat waar Peter van de trap flikkert. Dus ik durf helemaal niks meer door te spoelen omdat ik bang ben dat ik wat grappigs misquote:
Welke aflevering is da?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Maar ik spoel ook altijd het begin door, tot er een keer een aflevering tussen zat waar Peter van de trap flikkert. Dus ik durf helemaal niks meer door te spoelen omdat ik bang ben dat ik wat grappigs mis.
Die ene. Weet je wel, waar 'ie zo van die trap flikkert.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Flaccid het volgende:
Kwam net een leuke clip tegen in een dvdrip tegen die ik nog niet in de tv aflevering had gezien.
http://www.veoh.com/brows(...)ch/v18017261pYfD46xt
Goh, wat zou het handig zijn als je dit soort dingen snel op zou kunnen zoeken in een database ofzoquote:
Haha.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Goh, wat zou het handig zijn als je dit soort dingen snel op zou kunnen zoeken in een database ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Family_Guy_episodesquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Haha.
Het is trouwens: "Whistle While Your Wife Works"
Btw er is toch wel iemand die een simpele php mysql script kan schrijven met 5 velden:Wat er gebeurd Tags Personen Titel voor het geval Seizoen Aflevering Aflevering titel Tijd in aflevering mm:ss
En dan kunnen we zelf gaan invoeren.
Je hoeft niet per se vanaf seizoen 1 te beginnen met kijken, maar dan kun je wel in één keer van achter naar voren werken.. Als je begint in seizoen 3 ofzo, dan weet je nog wel waar het over gaat, het is niet dat je iedere aflevering die daarvoor kwam gezien moet hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |