Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
The Empire Strikes Back.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.
die fluister scenes waren het grappigst samen met die leeftijd van quagmire.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef Tim86 het volgende:
Die scene met Lois' "golden ticket"![]()
![]()
Die (expres veel te lange) scene over het bedenken van die tekenfilm ook..die was wel zo slecht maar het smiezen in de keuken maakte alles goed...wat daar allemaal wed gezegd
![]()
"She's hot, but more like office hot, you wouldn't notice her on the street"![]()
Dat was erg grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef BasementDweller het volgende:
Hij was wel aardig.
Stewie met die banaan: What am I supposed to do, put the whole thing in my mouth? ... oh hello![]()
Haha iddquote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Dalijk even nog wat ava's maken. Vond de ahhhhh shhhh ahhhh shhhh ahhh shhh ahhh scene met lois leuk. Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Ja! Dat viel mij ook al op!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Dat hoofd de hele tijd zo even langs die deur.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:55 schreef Thetallguy het volgende:
Dat gedoe met the Handiquacks en Meg
She's not getting it
Ik vond dit ook wel een leuke variatie.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef msnk het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Die waar peter naar zijn knie grijpt is denk ik toch mijn favoriet
Hé nog steeds 1 van de beste, ook mijn standaardplayer.quote:
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.quote:
BS player PRO FTWquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.
Inmiddels is bsplayer weer clean lees ik op de wiki, maargoed das te laat.
Media Player Classic is nicequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef msnk het volgende:
Gebruik ook MPC, met CCCP. In het begin voor anime () maar werkt ook geweldige met allerlei andere series enzo
VLC als ik echt wanhopig ben (bestand is te corrupt voor MPC ofzo).
Combined Community Codec Pack, wordt gebundelt met de MPC Home Cinema editie tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Media Player Classic is nice.
Wat is CCCP?
Ik zal het eens checken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef msnk het volgende:
Neee, het heeft niks met hip zijn te makenK-lite had ik vroeger ook, veel beter dan al die codes zelf downloaden en installeren. Maar het waren er te veel, en veel overbodige codecs zaten er tussen.
CCCP is lekker lightweight, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Behalve dan de 'Real' codecs zoals Real Alternative enzo. Die moet je dan weer wel apart downloaden geloof ik.
Prachtig ja, en 2 seconde later komt ie erachter dat het niet zo'n goed idee was om "NO" te zeggen, hehehequote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef Ultimatum99 het volgende:
Ok, we'll do the show, and we do it your way..
- NO.
Hehehe, echt hilarische aflevering.. fluisterscenes waren echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |