Ach, Southpark heeft ooit het publiek een hele aflevering (dus met airdates ertussen zegmaar 2 weken) op het slotstuk van een aflevering laten wachtenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
Love thy Trophy is inderdaad een van de leukste afleveringen, en die zit in seizoen 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
Is vaker gebeurd hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
juist andersom,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.
Toppie
Leg het nog eens uit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Ik moest echt lachen en dacht dat het na 10 seconden voobij was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ik kijk family guy om leuke grappen te zien van Stewie Brian Peter en Quagmire,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Het seizoen is gewoon bezig nu...quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb van mn vriendin de box gekregen
seizoen 1 tot 7![]()
maken ze trouwens nog nieuwe of gaat het maar tot 7?
sorrie hoor maar de vraag is toch of ze nog meer seizoenen maken als tot 7?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:10 schreef Witchfynder het volgende:
"1 tot 7" betekent eigenlijk "1 tot en met 6" he..
.
Ik vond het ook wel een mooi liedje ja. En verder ken ik die grapjes van McFarlane al langer, lig er verder niet wakker van.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op dan
Als ik vragen mag, waarom heb jij de volle 2:45 uitgekeken dan? Was dat al met voorbedachte rade, zodat je lekker mee kon lachen met MacFarlane? Of vond je het stiekem toch een leuk liedje?
Wat kost ie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel een mooie box trouwens, heb 'm zelf ook. (met die pokerset ?)
Ik hou het toch maar bij XVid'squote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)ty-Pack/Product.html
Ah die kon ik nog niet, vond zelf de extras in die pokerset-versie wel tof, had nog een poker set nodig, en onderzetters met Brian erop zijn natuurlijk ook altijd goed.quote:
voor 100 E vind ik dat je best waar voor je geld krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef slindenau het volgende:
Beide zo rond de 100 euro dus, wel veul aangezien ik alles al als AVI heb liggen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb alleen intresse in de 49 deleted scenes.
Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Orbeatle het volgende:
Something, Something, Something, Dark Side staat gepland voor 3 mei!. Dat is eerder dan verwacht
.
Oh yeah!
The Empire Strikes Back.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Flaccid het volgende:
[..]
welke film moet ik kijken om de humor er vsan te kunnen inzien?
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik verwachtte anders ook wat voor vandaag..
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja vandaag komt er ook weer een nieuwe aflevering.
die fluister scenes waren het grappigst samen met die leeftijd van quagmire.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef Tim86 het volgende:
Die scene met Lois' "golden ticket"![]()
![]()
Die (expres veel te lange) scene over het bedenken van die tekenfilm ook..die was wel zo slecht maar het smiezen in de keuken maakte alles goed...wat daar allemaal wed gezegd
![]()
"She's hot, but more like office hot, you wouldn't notice her on the street"![]()
Dat was erg grappigquote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef BasementDweller het volgende:
Hij was wel aardig.
Stewie met die banaan: What am I supposed to do, put the whole thing in my mouth? ... oh hello![]()
Haha iddquote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Dalijk even nog wat ava's maken. Vond de ahhhhh shhhh ahhhh shhhh ahhh shhh ahhh scene met lois leuk. Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Ja! Dat viel mij ook al op!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef Flaccid het volgende:
Echt, maar dan ook echter heeeeel weinig flashbacks.
Dat hoofd de hele tijd zo even langs die deur.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:55 schreef Thetallguy het volgende:
Dat gedoe met the Handiquacks en Meg
She's not getting it
Ik vond dit ook wel een leuke variatie.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef msnk het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Die waar peter naar zijn knie grijpt is denk ik toch mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |