abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:44:30 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_67123886
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Flaccid het volgende:
Nieuwe UI's erbij!
[..]

Die ook nog even doen!
Je vergeet nog Stewie met de 'melk'
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 17 maart 2009 @ 01:49:46 #53
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67124626
Ik haat country music.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67125052
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Franktastic het volgende:

Conway Twitty daarentegen viel erg tegen...
De 1e keer was leuk, maar ik dacht dat er nu nog wel een getekende Peter Griffin in de clip zou voorkomen of iets dergelijks...
Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_67125787
Nu al een nieuwe...nice .

Even wat inhalen .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:02:31 #56
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67125936
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 03:21 schreef hp22 het volgende:

[..]

Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammen
Idd, dat vond ik ook echt simpele opvulling. Zo van "shit, we moeten nog een paar minuten van de zender". .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_67126598
Goeie episode! Mede dankzij de droogheid.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:49:30 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67127929
Ik vond hem voor de helft leuk en voor de helft tijdvulling. Had ik ook met 2 afleveringen geleden.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_67128657
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
Zeker met seizoen 1 beginnen, de eerste twee seizoenen zijn nml. (vind ik) het beste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67128851
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.

Toppie
pi_67129238
Zo he, openingsgrap was wel grof.
pi_67129490
En ik kan Conway Twitty wel waarderen
pi_67129752
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.

Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
De actualiteit valt wel mee, zoals blijkt uit de OJ aflevering. Productietijd van de afleveringen is ook vrij lang.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:55:01 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67129891
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.

Toppie
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt. .
pi_67137329
Matige aflevering dit keer.
Ben zelf trouwens ook bezig met alle seizoenen nog te kijke, ben nu ergens bij seizoen 3.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:23:41 #66
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67138139
De enige reden die ik kan bedenken waarom je vanaf het begin zou willen kijken is vanwege die vete die Peter heeft met die chickenman

En zelfs dat valt tegen

als je tijd teveel hebt kun je het doen

[ Bericht 0% gewijzigd door msnk op 17-03-2009 17:46:18 ]
AFC AJAX
pi_67140315
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.

Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...
pi_67140780
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
Soms zou ik willen dat ik ook nu net pas Family Guy ontdekt had en dat ik alles weer voor de eerste keer kon zien .
Het is zeker wel vet om bij seizoen 1 te beginnen. Dan begrijp je in latere episodes ook de verwijzingen beter .
pi_67141101
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:20:54 #70
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_67142250
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ben de laatste tijd alleen maar aan het wachten tot ik aan mn stage in de USA kan beginnen. Dus heb Entourage, Sopranos en Family Guy maar weer uit de kast gehaald. Ik ben het helemaal met je eens, de eerdere seizoenen zijn heerlijk!
pi_67142869
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ach, Southpark heeft ooit het publiek een hele aflevering (dus met airdates ertussen zegmaar 2 weken) op het slotstuk van een aflevering laten wachten .
pi_67144008
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Love thy Trophy is inderdaad een van de leukste afleveringen, en die zit in seizoen 2 .
En Da Boom is ook een van mijn persoonlijke favorieten .
pi_67144124
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Is vaker gebeurd hoor...
pi_67144673
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:

Toppie
juist andersom,
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_67144990
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:45 schreef MoltiSanti het volgende:

[..]

juist andersom,
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
pi_67146162
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:

[..]

Leg het nog eens uit dan.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:09:59 #77
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67147885
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:

[..]

Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:25:40 #78
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67148540
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:26 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is vaker gebeurd hoor...
Nou ja, niet de eerste keer dus. Dat was een beetje de clou ook, hč. .
pi_67148781
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Eens.
pi_67148945
quote:

[..]

Ik moest echt lachen en dacht dat het na 10 seconden voobij was.
pi_67151882
quote:

[..]

Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig .

Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
pi_67152025
Tja, zo kan je alles wel omdraaien en er iets goeds van maken..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67153803
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig .

Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
ik kijk family guy om leuke grappen te zien van Stewie Brian Peter en Quagmire,
niet om in de zeik genomen te worden door MacFarlane

En nou weet ik ook wel dat ik JUIST niet moet happen

maar om nou te zeggen dat ik liever 3 minuten naar een of andere country redneck kijk dan naar de Family guy karakters.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:34:57 #84
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67155673
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig .

Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op dan
Als ik vragen mag, waarom heb jij de volle 2:45 uitgekeken dan? Was dat al met voorbedachte rade, zodat je lekker mee kon lachen met MacFarlane? Of vond je het stiekem toch een leuk liedje?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67158462
tvptje dan maar!
pi_67158492
Ik heb van mn vriendin de box gekregen
seizoen 1 tot 7

maken ze trouwens nog nieuwe of gaat het maar tot 7?
Nothing to see here, carry on
pi_67158521
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb van mn vriendin de box gekregen
seizoen 1 tot 7

maken ze trouwens nog nieuwe of gaat het maar tot 7?
Het seizoen is gewoon bezig nu...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_67158541
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 02:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het seizoen is gewoon bezig nu...
sorrie hoor maar de vraag is toch of ze nog meer seizoenen maken als tot 7?
Nothing to see here, carry on
pi_67158559
Je zegt net dat je de box t/m seizoen 7 hebt gekregen...ze maken dus meer dan wat jij daar hebt tenzij de ep van gisteren er al op staat

FG seizoenen staan altijd fucked up op de dvd's...seizoensnummering klopt geen fuck van dus wat jij daar heb is t/m seizoen 6.5 ofzo..beetje wazig. Het is niet gecancelled dus ja ze gaan door, lijkt me logisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:10:31 #90
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67159430
"1 tot 7" betekent eigenlijk "1 tot en met 6" he. . .
pi_67160685
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:10 schreef Witchfynder het volgende:
"1 tot 7" betekent eigenlijk "1 tot en met 6" he. . .

Wel een mooie box trouwens, heb 'm zelf ook. (met die pokerset ?)
pi_67167398
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op dan
Als ik vragen mag, waarom heb jij de volle 2:45 uitgekeken dan? Was dat al met voorbedachte rade, zodat je lekker mee kon lachen met MacFarlane? Of vond je het stiekem toch een leuk liedje?
Ik vond het ook wel een mooi liedje ja. En verder ken ik die grapjes van McFarlane al langer, lig er verder niet wakker van.
pi_67173726
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wel een mooie box trouwens, heb 'm zelf ook. (met die pokerset ?)
Wat kost ie?
pi_67173860
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:09 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Wat kost ie?
http://www.play.com/DVD/D(...)ty-Pack/Product.html
pi_67174176
quote:
Ik hou het toch maar bij XVid's
pi_67203345
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:24 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb deze
Ah die kon ik nog niet, vond zelf de extras in die pokerset-versie wel tof, had nog een poker set nodig, en onderzetters met Brian erop zijn natuurlijk ook altijd goed.

Heb alleen die biercoolers nog nooit gebruikt.
pi_67203443
Beide zo rond de 100 euro dus, wel veul aangezien ik alles al als AVI heb liggen
pi_67209074
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef slindenau het volgende:
Beide zo rond de 100 euro dus, wel veul aangezien ik alles al als AVI heb liggen
voor 100 E vind ik dat je best waar voor je geld krijgt.
pi_67215420
Ik heb alleen intresse in de 49 deleted scenes.
pi_67217736
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb alleen intresse in de 49 deleted scenes.
pi_67236204
Exclusive: 'Bones' plots 'Family Guy' crossover!

Mar 19, 2009, 04:24 PM | by Michael Ausiello

Categories: Bones

Suddenly, the cancer-induced ghost sex Izzie was partaking in on Grey's Anatomy isn't looking so preposterous.

As I previously reported, David Boreanaz' Bones alter ego will suffer a life-threatening health crisis this May that will cause him to hallucinate. Well, I can finally reveal the destination of his head trip: Quahog, Rhode Island. Put another way, Booth is getting a visit from Family Guy's acid-tongued baby villain, Stewie!

No joke!

"This is going to sound odd, but it is a completely believable event given [Booth's condition]," maintains executive producer Stephen Nathan, who declined to reveal the mystery ailment causing his visions. "It's not just a fantasy of ours. There's medical research to back up what's going on with Booth. There are conditions where you can see cartoon characters."

But don't expect to see Emily Deschanel's Brennan sparring with the evil tot: The cartoon cameo will be limited to Boreanaz. "We were never going to have Stewie just walk into the lab and start talking to everybody -- that would be a bald and shameless crossover," Nathan adds with a laugh. "It was always conceived to be a realistic hallucination... one that would lead us to what we wanted to do with Booth and Brennan."

In case you've been living under a rock without Wi-Fi, what they want to do is get the two detectives in bed having sex in the May 14 season finale -- an event Nathan assures me will "not be a hallucination." But first, Brennan will ask Booth to father her child on May 7, a request that leads to Stewie's first of two appearances. "Stewie will be in the sperm donation room with Booth," explains Nathan, who says Family Guy creator Seth MacFarlane will sign off on all of Stewie's dialogue. "Whatever Seth wants to do is fine. As far as I'm concerned Stewie can sing!"

What do you think? Is this crossover too silly even for Bones? Or do you have faith that the ends (Booth's diagnosis on May 7) will justify the means (Stewie!) Sound off below!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')