Je vergeet nog Stewie met de 'melk'quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Flaccid het volgende:
Nieuwe UI's erbij!
[..]
Die ook nog even doen!
Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Franktastic het volgende:
Conway Twitty daarentegen viel erg tegen...
De 1e keer was leuk, maar ik dacht dat er nu nog wel een getekende Peter Griffin in de clip zou voorkomen of iets dergelijks...
Idd, dat vond ik ook echt simpele opvulling. Zo van "shit, we moeten nog een paar minuten van de zender".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 03:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Idd, ik wilde bijna gaan skippen maar ik bleef hopen op Stewie die Conway even in elkaar kwam rammen
Zeker met seizoen 1 beginnen, de eerste twee seizoenen zijn nml. (vind ik) het beste.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
De actualiteit valt wel mee, zoals blijkt uit de OJ aflevering. Productietijd van de afleveringen is ook vrij lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.
Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.
Toppie
Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:39 schreef IHVK het volgende:
Ok, maar ze doen toch ook een beetje aan actualiteit. Dus dan is 1999 misschien een beetje achterhaald. En t duurt zo lang.
Maar als jullie zeggen dat het de moeite waard is, dan waarom niet.
Soms zou ik willen dat ik ook nu net pas Family Guy ontdekt had en dat ik alles weer voor de eerste keer kon zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
Ik heb trouwens heel weinig gezien van deze serie, maar hij lijkt me erg leuk. Is het een aanrader om vanaf seizoen 1 (1999!!) te beginnen, of is het niet zo erg als ik ergens anders begin en zoja waar?
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik zou bij seizoen 3 beginnen. Eerdere afleveringen vind ik zelf niet zó...
Ben de laatste tijd alleen maar aan het wachten tot ik aan mn stage in de USA kan beginnen. Dus heb Entourage, Sopranos en Family Guy maar weer uit de kast gehaald. Ik ben het helemaal met je eens, de eerdere seizoenen zijn heerlijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
Ach, Southpark heeft ooit het publiek een hele aflevering (dus met airdates ertussen zegmaar 2 weken) op het slotstuk van een aflevering laten wachtenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
Love thy Trophy is inderdaad een van de leukste afleveringen, en die zit in seizoen 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar je bent gek !
Is vaker gebeurd hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit de tweede keer is dat dit truukje uitgevoerd wordt..
juist andersom,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:21 schreef slindenau het volgende:
Hehe iedereen die door heeft gespoeld @ Country stuk is keihard gepwnd door McFarlane
Het is juist prachtig om zoiets er tussen te kunnen en durven zetten, en er mee weg kunnen komen.
Toppie
Leg het nog eens uit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, je dan heb je het helaas niet begrepen.
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Ik moest echt lachen en dacht dat het na 10 seconden voobij was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus als je 2:45 minuten naar Conway Twitty blijft kijken 'pwn' je Seth McFarlane? Of is die niet te 'pwnen'? Wat een bullshit zeg. Het is algemeen bekend dat Family Guy situaties vaak langer door laten gaan totdat het weer grappig wordt. Maar dit was niet grappig meer na 30 seconden. Nog minder grappig na één minuut. Helemaal niet meer na twee minuten. En bij het einde was de lol er helemaal af.
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ik kijk family guy om leuke grappen te zien van Stewie Brian Peter en Quagmire,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar mijn tekst niet begrepen, en kan de humor ervan niet (meer) waarderen...dat kan.
Ik vind het prachtig.
Het zit em dus juist in mensen zoals jij, die er niet meer tegen kunnen en in discussies erover gaan mekkeren. Of mensen die uit frustratie maar doorspoelen. Heerlijk
Het seizoen is gewoon bezig nu...quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb van mn vriendin de box gekregen
seizoen 1 tot 7![]()
maken ze trouwens nog nieuwe of gaat het maar tot 7?
sorrie hoor maar de vraag is toch of ze nog meer seizoenen maken als tot 7?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:10 schreef Witchfynder het volgende:
"1 tot 7" betekent eigenlijk "1 tot en met 6" he..
.
Ik vond het ook wel een mooi liedje ja. En verder ken ik die grapjes van McFarlane al langer, lig er verder niet wakker van.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, Seth MacFarlane kan z'n lol op dan
Als ik vragen mag, waarom heb jij de volle 2:45 uitgekeken dan? Was dat al met voorbedachte rade, zodat je lekker mee kon lachen met MacFarlane? Of vond je het stiekem toch een leuk liedje?
Wat kost ie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel een mooie box trouwens, heb 'm zelf ook. (met die pokerset ?)
Ik hou het toch maar bij XVid'squote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)ty-Pack/Product.html
Ah die kon ik nog niet, vond zelf de extras in die pokerset-versie wel tof, had nog een poker set nodig, en onderzetters met Brian erop zijn natuurlijk ook altijd goed.quote:
voor 100 E vind ik dat je best waar voor je geld krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef slindenau het volgende:
Beide zo rond de 100 euro dus, wel veul aangezien ik alles al als AVI heb liggen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb alleen intresse in de 49 deleted scenes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |