Hé nog steeds 1 van de beste, ook mijn standaardplayer.quote:
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.quote:
BS player PRO FTWquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Idd, tot versie 1.37 was ik ook fan van Bsplayer. Maar toen hebben ze het verneukt door adware en toolbars...nu gebruik ik Media Player Classic voor alles, werkt heerlijk.
Inmiddels is bsplayer weer clean lees ik op de wiki, maargoed das te laat.
Media Player Classic is nicequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef msnk het volgende:
Gebruik ook MPC, met CCCP. In het begin voor anime () maar werkt ook geweldige met allerlei andere series enzo
VLC als ik echt wanhopig ben (bestand is te corrupt voor MPC ofzo).
Combined Community Codec Pack, wordt gebundelt met de MPC Home Cinema editie tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Media Player Classic is nice.
Wat is CCCP?
Ik zal het eens checken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef msnk het volgende:
Neee, het heeft niks met hip zijn te makenK-lite had ik vroeger ook, veel beter dan al die codes zelf downloaden en installeren. Maar het waren er te veel, en veel overbodige codecs zaten er tussen.
CCCP is lekker lightweight, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. Behalve dan de 'Real' codecs zoals Real Alternative enzo. Die moet je dan weer wel apart downloaden geloof ik.
Prachtig ja, en 2 seconde later komt ie erachter dat het niet zo'n goed idee was om "NO" te zeggen, hehehequote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef Ultimatum99 het volgende:
Ok, we'll do the show, and we do it your way..
- NO.
Hehehe, echt hilarische aflevering.. fluisterscenes waren echt geweldig
Ik snapte die referentie niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef Orbeatle het volgende:
Die "fasttalking" gast was ook echt te grappig
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachen.
Oh, en klik hier
No Chris Left Behind.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben op zoek naar een aflevering waarin een jongen zo lacht: hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel
Oh is dat die afleveringquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zal je wel een Amerikaan voor moeten zijn. Desalniettemin kon ik er toch om lachen.
Oh, en klik hier
quote:The Cleveland Show - nieuw
The Cleveland ShowCleveland Brown uit Family Guy heeft zijn eigen serie gekregen. Hierin maken we kennis met zijn vrouw en drie kinderen. Met zijn familie verhuist Cleveland van Quahog naar Virginia. Hier komt hij te wonen tussen een stel pratende beren en een redneck familie. Deze spin-off serie betekend ook het vertrek van het karakter uit Family Guy. De eerste aflevering zal op 1 september 2009 te zien zijn.
Thanks!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Cleveland Show - Spin-off van family Guy
American dad heeft geen baby, maar qua storylines komt die alien wel in de buurt. Wel is de baby in the simpsons veel minder vaak een storyline dan bij famhuy.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:20 schreef Joesse het volgende:
Simpsons, Family Guy, nu de Cleveland Show.. allemaal gezinnen met 2 oudere kinderen en een baby.. 't lijkt allemaal wel heel erg op elkaar. American Dad is net iets anders, maar ook weer niet heel veel.
precies, die hebben dan geen baby maar een alien en een visquote:Op zondag 29 maart 2009 16:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
American dad heeft geen baby, maar qua storylines komt die alien wel in de buurt.
Het gebrek bij the simpsons is dat de baby niet kan praten.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:35 schreef Joesse het volgende:
[..]
precies, die hebben dan geen baby maar een alien en een vis
Er is ook een aflevering van Family Guy (Baby not on Board) waar Glen en Cleveland op 't einde in de kelder geboeid aan de muur hangen, en op 't laatste moment zegt Cleveland dan zoiets als: "Did I tell you I'm getting a spin off?".quote:
Dit is nieuw voor mijquote:Op zondag 29 maart 2009 20:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Er is ook een aflevering van Family Guy (Baby not on Board) waar Glen en Cleveland op 't einde in de kelder geboeid aan de muur hangen, en op 't laatste moment zegt Cleveland dan zoiets als: "Did I tell you I'm getting a spin off?"..
Had em op dumpert gezien, lachequote:
Iddquote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was echt een klassiek goede aflevering.![]()
Toffe commercialquote:
Ik vond hem ook echt briljant.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was echt een klassiek goede aflevering.Stewie met de cast van Star Trek bij de McDonalds
Peter: "Yeah folks, it's gonna be a Meg episode. Stick around for the fun. Here's the clicker."
Opeenstapeling van highlightsquote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef JohnLocke het volgende:
Dat stukje ook met Rob Lowe en Adam West als Bert en Ernie
ik lag echt dubbel tijdens dat stuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Grommende Brian vond ik ook wel humor.
Dat was echt lachen. Vind het altijd leuk als ze Brian af en toe even als een echte hond laten gedragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Grommende Brian vond ik ook wel humor.
The Right Stuff van New Kids On The Block, las ik ergens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:12 schreef slindenau het volgende:
Welk nummer/deuntje 'gromde' hij nu...omdat meg steeds wel/niet te dichtbij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |