quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
oeh sorryquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Yel het volgende:
Ja zeg... Wil ik em net openen..
*duurde ff.. Laptop is kapoet en is langzaam*
Wat wil je weten danquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
Kan ik hier van jullie trouwens een spoedcursus Turks krijgen van jullie?
Lijkt me lachen om stel van mijn Turkse vrienden te verrassen op de boksschool
wat wil je weten, you name it..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
Turks voor beginnersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
wow tofquote:
wie is de gelukkige..quote:
Ja ik dacht laat ik eens een zetje in de juiste richting geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Yel het volgende:
goh Xminator.. Ben je altijd zo anti-climax bezig!
slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas heb ik een leeg bed![]()
maar ik ga nu jongens
Daarom dat ik vroeg wat wil je weten..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens een zetje in de juiste richting geven.
Straks gaan jullie haar alleen maar vieze woordjes leren .
Merhabaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... Laat ik maar beginnen met n begroeting
Merhaba
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef msnk het volgende:
Hey Girdap jou zie ik ook nooit online
Yel knap hoor, moet je mee doorgaan. Mijn moeder is nu ook twee maanden gestopt, zonder af en toe te roken dan. Met dat Champix spul..
Kleur van de Islamquote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Yel het volgende:
[..]
Wat houdt Moderator/Groen in? Ik bedoel eigenlijk, waar staat die groen voor?
Neuh..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben randomly online, was er wat?
Nou nou. Gelukkig is dat hier andersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Yel het volgende:
[..]
Champix... aaaah lieve lieve champix. Heb ik vorig jaar gedaan.. T maakte me deprie, toen ik o n dag in bed lag en dacht hoe het zou zijn als ik mezelf in mijn kop schoot heb ik dingen niet meer geslikt. Wat n kutspul!!
ben jij zelf wel 24 / 7 online danquote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Neuh..
Viel me gewoon op dat ik je nooit online betrap
Die pleisters waren wel oke... Maar champix was bij mij echt nix...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou nou. Gelukkig is dat hier anders
Ze had vorig jaar wel nicotine pleisters geprobeerd, maar die dingen schijnen dus ook echt kut te zijn.
Nee dat weet ik welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat groen de kleur van de islam is?
waarom niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef Yel het volgende:
[..]
Nee dat weet ik welMaar dat het daarvoor staat geloof ik lekker niet.. Dus waarom is jouw nick etc allemaal in lief groen?
Dan heb je niet goed gecheckt.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Wel moslim zie ik.. Heb ff je geschiedenis gecheckt..
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Wel moslim zie ik.. Heb ff je geschiedenis gecheckt..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben geen soenniet, hell ik ben niet eens moslim en waar bash ik?
Is omdat ik the magnificent van zijn geloof probeer te late vallequote:Op zondag 15 maart 2009 23:19 schreef Yel het volgende:
[..]
Oh.... Ik zag veel topics met islam & moslim er in.
Lees es:quote:
Bij een ware gelovige lukt dat je niet..quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is omdat ik the magnificent van zijn geloof probeer te late valle
Nou, sorry hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Yel het volgende:
[..]
Lees es:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gecheckt.
Oh.... Ik zag veel topics met islam & moslim er in.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
irrelevant...schaar jij jezelf onder ware gelovige?
Gij zult niet oordelen..quote:
wat ben je als je niet handelt als een ware gelovige?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Yel het volgende:
[..]
Gij zult niet oordelen..
Ik ben geen kafir, ik geloof in Allah. Maar de ware gelovige handelt daar ook naar. En dat doe ik niet.
Een niet praktiserende gelovigequote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat ben je als je niet handelt als een ware gelovige?
quote:
snap je nu waarom ik groen ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
[..]
eh... Nee. Ik snap niet waar je heen wilt, maar heb niet veel zin in een godsdienst discussie.
ik geloof in Allah. Da's voor dit moment voldoende voor mij.
nopequote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee? Omdat je geld heb betaald met GlazenHuis veiling?
Net hoe je het bekijkt. We hebben het over gisteren.quote:
Ik probeer het niet maar het lijkt alsof jij daar weinig voor nodig hebt. Ik geef alleen aan dat ik de retoriek van Trigger kan waarderen. Jij kan dat niet. Pech voor jou. Einde verhaal. Ik heb een beetje genoeg van jou welles nietus verhaaltjes. Doeiquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Yel het volgende:
[..]
Net hoe je het bekijkt. We hebben het over gisteren.
Ga je me weer proberen te irriteren![]()
De zon schijnt.. Me = Happy.
Ga je ergens heen? 22 was je toch? Dan vind ik pech voor jou wel erg kinderlijk hoor.. Einde verhaal is ook weer zo kinderlijk reagerenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer het niet maar het lijkt alsof jij daar weinig voor nodig hebt. Ik geef alleen aan dat ik de retoriek van Trigger kan waarderen. Jij kan dat niet. Pech voor jou. Einde verhaal. Ik heb een beetje genoeg van jou welles nietus verhaaltjes. Doei
En meisjes klappen jou vervolgensquote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef ClioSporT het volgende:
Ik troost alleen meisjes
Nou nou nou. Maak het niet groter dan dat het is zou ik zeggen. Of trigger nu wel of niet moslim is, Trigger is een user met een verfrissende blik en een onconventionele retoriek. Daarnaast is het een toffe peerquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Burakius het volgende:
What's all this nozzle about Trigger. Men kan niet beginnen die man hier te bevatten. Een introductie in zijn persoon lijkt mij erg nuttig voor mening mens. Alleen dan kun je zijn persoon begrijpen. De andere kant is, of hij werkelijk waar de waarheid heeft verteld of niet. Niemand heeft hem destijds de sahada horen zeggen. Hoe dan ook heeft hij wel goede toevoegingen gehad destijds (waarvan menige reacties nog goed moeten onderzocht worden vind ik). De tijden van Kirmizi Beyaz-Burakius-Triggershot alliance zijn helaasch voorbij.
p.s.
Nee ik snap zelf ook niet wat ik net heb getypt. Im bored.
Dude.. you're telling me?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Maak het niet groter dan dat het is zou ik zeggen. Of trigger nu wel of niet moslim is, Trigger is een user met een verfrissende blik en een onconventionele retoriek. Daarnaast is het een toffe peer
Beter dan C(ahil)H(otbin)P(ustlari)quote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef trifko het volgende:
whehehe AKPli yobazlar basmis burayi..
De tijden van de triple-entente op WFL bent ge nu al vergeten?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:33 schreef Triggershot het volgende:
Nooit geweten dat er een Burakius,Kb-trigger alliance was
Die hebben tenminste geen deal met witgoed fabrikanten.. Ga lekker afwasmachines uitdelen oke.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter dan C(ahil)H(otbin)P(ustlari)
Doet pijn he, maar voor jou bestwil. Ja het moet elke dag. 5 keer per dag sowieso. Elke handeling. Elke gedachte.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Yel het volgende:
God klere zeg, kan dit geloofs gedoe ook ergens anders. 1 x oke, maar dag in dag uit wordt irri.
En jij was het Ottomaanse rijk?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
De tijden van de triple-entente op WFL bent ge nu al vergeten?
Beter dan het uitdelen van geld aan rijke en poep voor de arme. De CHP agenda is niet dubbel, maar vierdubbel/vijfdubbel.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Die hebben tenminste geen deal met witgoed fabrikanten.. Ga lekker afwasmachines uitdelen oke.
Blader anders in je dubbele agenda, met je AKP.
beter dan achterlijke idioten die vanwege een theedoek, hun dochter van een opleiding weerhouden. of de dochters die al zo achterlijk zijn dat ze liever in die benarde positie blijven en helemaal geen emancipatie willen maar liever de achterlijke huisvrouw blijven..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter dan C(ahil)H(otbin)P(ustlari)
Ik was Tataristanquote:
Dat komt omdat CHP hoofddoek heb verboden. In een Islamitisch land! En hoofddoek moet van de Islam. Dus hoezo gaan ze dat express verbieden dan? Secularisme toch? Nou bemoei je dan niet met het geloof.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:38 schreef trifko het volgende:
[..]
beter dan achterlijke idioten die vanwege een theedoek, hun dochter van een opleiding weerhouden. of de dochters die al zo achterlijk zijn dat ze liever in die benarde positie blijven en helemaal geen emancipatie willen maar liever de achterlijke huisvrouw blijven..![]()
Nou ja prima, ik weet nie wat jij je allemaal hebt ingebeeld, maar ik weet niets van een bondgenootschap ofzo, zie je dat wel zo, beschouw me dan maar als de Tsaristische Rusland die zich terugtrekt uit de oorlog zonder te overleggen met Engeland en Atheistisch Sovjet wordt.quote:
Het was een manevi bondgenootschap gek.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja prima, ik weet nie wat jij je allemaal hebt ingebeeld, maar ik weet niets van een bondgenootschap ofzo, zie je dat wel zo, beschouw me dan maar als de Tsaristische Rusland die zich terugtrekt uit de oorlog zonder te overleggen met Engeland en Atheistisch Sovjet wordt.
En immaterieel banden heb je alleen maar dmv een gemeenschappelijk religie?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het was een manevi bondgenootschap gek.
Jij bent idd het beste te vergelijken met Rusland.
Een hoofddoek moet van de Islam...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat komt omdat CHP hoofddoek heb verboden. In een Islamitisch land! En hoofddoek moet van de Islam. Dus hoezo gaan ze dat express verbieden dan? Secularisme toch? Nou bemoei je dan niet met het geloof.
Ik wjis slechts naar de desbetreffende situatie in die tijd. In ieder geval voor het gevoel van mijn persoon. Of dit jouw gevoel was weet ik niet, maar ik denk wel dat je het een beetje had. Zelfs jij.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En immaterieel banden heb je alleen maar dmv een gemeenschappelijk religie?
Mind if I take your posts Trigger?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef trifko het volgende:
[..]
Een hoofddoek moet van de Islam...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gelezen in de Arabische Donald Duck.
Turkije een Islamitisch land?![]()
![]()
Turkije is een land waar de meerderheid moslim is, dat wil niet automatisch zeggen dat het een islamitisch land is.
maar effe serieus mag ik vragen of jij over ook maar 1 zin uit de Koran, het niet eens bent.. of ben je het met alles eens?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mind if I take your posts Trigger?
süre 31:
En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
hadith:
Profeet (saw) zonder dat hij hier bezwaar tegen aantekende. Aboe Bakr heeft overgeleverd van 'Aiesha:
"Mijn nicht kwam tot ons versierd (met juwelen). De Profeet (saw) kwam binnen en draaide zich van haar af. Ik zei: 'Oh Boodschapper van Allah! Ze is mijn nicht, enkel een jonge maagd'. Hij zei: 'Oh 'Aiesha, wanneer een vrouw de puberteit heeft bereikt dan is het niet toegestaan dat een deel van haar lichaam zichtbaar is buiten haar gezicht en wat lager is dan dit'. Hij greep daarbij zijn arm beet net boven pols, met genoeg ruimte voor nog een hand tussen beiden (zijn hand en pols)."
Aangegeven süre en hadith zijn niet open voor interpretatie.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:47 schreef Yel het volgende:
De hoofddoek is niet verplicht... Je kunt komen met zoveel sures als je wilt, het is allemaal interpretatie. Jij kan het verplicht vinden. Ik niet. Ik weiger als n gedienstige gevalletje rond te lopen.
MSNK, bla bla met je zonnebank, kaaskop.
Je onwetendheid blootgeven is een bitch.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef trifko het volgende:
[..]
Een hoofddoek moet van de Islam...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gelezen in de Arabische Donald Duck.
Alles eens natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:47 schreef trifko het volgende:
[..]
maar effe serieus mag ik vragen of jij over ook maar 1 zin uit de Koran, het niet eens bent.. of ben je het met alles eens?
Trigger wil jij dit hier doorzetten of wil je dat er een topic in WFL gemaakt moet worden, waarin jij vervolgens uitlegt hoe het zit?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je onwetendheid blootgeven is een bitch.
Jij denkt dat de twaalf Imams een andere mening hadden?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Yel het volgende:
Ebu Bekir eren wij niet.. Dus zijn hadiths kunnen me wat.
Mwah, je kan het best wel interpreteren als je bepaalde delen niet letterlijk leest, maar als metaforen. Hadith zijn m.i. altijd wel open voor interpretatie.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aangegeven süre en hadith zijn niet open voor interpretatie.
Kan je ff die hadith posten over mijn sahabes zijn één voor één een gids.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt dat de twaalf Imams een andere mening hadden?
ik wil niets, ik verlaat zo het topic, hoeft wmb ook nie in wflquote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Trigger wil jij dit hier doorzetten of wil je dat er een topic in WFL gemaakt moet worden, waarin jij vervolgens uitlegt hoe het zit?
Nee de aangegeven süre is niet open voor interpretatie.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mwah, je kan het best wel interpreteren als je bepaalde delen niet letterlijk leest, maar als metaforen. Hadith zijn m.i. altijd wel open voor interpretatie.
dan valt er met jou niet te discussieren..quote:
want?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan je ff die hadith posten over mijn sahabes zijn één voor één een gids.
kan em niet 1,2,3, vinden. ben op werk.quote:
dan zoek je het vanavond thuis op, niet iedereen zit te wachten op religie in dit topic namelijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
kan em niet 1,2,3, vinden. ben op werk.
Maar je schroomt niet om duidelijk te maken wat jij denkt, score.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:01 schreef Yel het volgende:
Uuufff... Word zo moe van het Turken-Syndroom. Laat iedereen geloven zoals ze willen.
Het zal me nog wat wezen wat jullie denken..
He shoots, he scores.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je schroomt niet om duidelijk te maken wat jij denkt, score.
Maar ik haal jullie niet over om te geloven in wat ik geloof he?de meesten hier wel.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je schroomt niet om duidelijk te maken wat jij denkt, score.
Dat valt best mee.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Maar ik haal jullie niet over om te geloven in wat ik geloof he?de meesten hier wel.
Dat heet discussierenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Maar ik haal jullie niet over om te geloven in wat ik geloof he?de meesten hier wel.
Wie is jullie? Vooringenomenheid + in twee kampen delen. Score # 2.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef Yel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat heet discussierenindoctrineren
He shoots, he scores.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is jullie? Vooringenomenheid + in twee kampen delen. Score # 2.
Informatie geven, en in sommige gevallen een betoog.quote:
Als je weinig hersens hebt dan is het al snel indoctrineren ja, alle andere gevallen discussierenquote:
Waar heb jij het over? Ik zeg A, jij reageert met B? Score? Waren we aan het scoren dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is jullie? Vooringenomenheid + in twee kampen delen. Score # 2.
Iets zeggen is ok, maar waardeoordelen zoals 'bekeren' en 'jullie' is retoriek van een ander graad.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef Yel het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik zeg A, jij reageert met B? Score? Waren we aan het scoren dan?
gare smiley van antu..quote:
Dit is mijn meningquote:Op maandag 16 maart 2009 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets zeggen is ok, maar waardeoordelen zoals 'bekeren' en 'jullie' is retoriek van een ander graad.
En als ik bij jou aan het scoren was had je het wel gemerkt denk ik.
maar je snapt dat ik je respecteer als individu en niet uit ben om je te bekeren ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Yel het volgende:
[..]
Dit is mijn meningWat jij zegt is jouw mening, maar haal hetgeen ik zeg niet naar de andere kant toe.
Ja, maar ik had het ook niet over jou met bekeren...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar je snapt dat ik je respecteer als individu en niet uit ben om je te bekeren ofzo?
Fenerbahce is beter dan gheysarayt. Dat is een feit. Onderling resultaat zegt genoeg. Fener domineertquote:Op maandag 16 maart 2009 12:22 schreef Burakius het volgende:
Galatasaray is beter dan Fenerbahce.
p.s.
Dit is genoeg om topic #133 te halen denk ik.
Ja! is er een ander onderwerp is het nog niet goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:22 schreef Yel het volgende:
Voetbal...
Geloofquote:Op maandag 16 maart 2009 12:22 schreef Yel het volgende:
Voetbal...
Respect voor je manier van discussieren.quote:
Fenerchegueavara (matigquote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce is beter dan gheysarayt. Dat is een feit. Onderling resultaat zegt genoeg. Fener domineert
Porno, zoals ze zo vaak doet.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geloof [ afbeelding ] Voetbal [ afbeelding ] Politiek [ afbeelding ]
Konusacak ne kaldi?
Ik heb het zorgvuldig onderbouwd.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Respect voor je manier van discussieren.
Fenerbahce staat boven gheysaray op dit moment en zou kampioen zijn als gheysaray evenveel punten zou hebben. Europees was leuk, Fenerbahce behoorde tot de 32 besten van Europa. Genaamd Champions Leaugue. gheysaray zit nu in de 48 van europa?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fenerchegueavara (matig) staat volgens mij qua punten net zo hoog als Galatasaray. En hoe gaat het trouwens op Europees gebied?
Porno blijkbaar?..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geloof [ afbeelding ] Voetbal [ afbeelding ] Politiek [ afbeelding ]
Konusacak ne kaldi?
Hoor ik daar supercup? Wat zeg je nou?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce staat boven gheysaray op dit moment en zou kampioen zijn als gheysaray evenveel punten zou hebben. Europees was leuk, Fenerbahce behoorde tot de 32 besten van Europa. Genaamd Champions Leaugue. gheysaray zit nu in de 48 van europa?
Galatasaray op 16 en Fenerbahçe op 62. dit is op basis van de behaalde resultaten dit jaar. http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/tcoef2009.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Fenerbahce staat boven gheysaray op dit moment en zou kampioen zijn als gheysaray evenveel punten zou hebben. Europees was leuk, Fenerbahce behoorde tot de 32 besten van Europa. Genaamd Champions Leaugue. gheysaray zit nu in de 48 van europa?
Ik dacht dat je een emo grapje maaktequote:Op maandag 16 maart 2009 12:30 schreef msnk het volgende:
Kaldik mal gibi stajda
verveel me doo zonnebank.
niemand lacht om mijn zonnebank grapjes
32 besten..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:26 schreef xminator het volgende:
Fenerbahce behoorde tot de 32 besten van Europa.
Tis niet grappig...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:30 schreef msnk het volgende:
Kaldik mal gibi stajda
verveel me doo zonnebank.
niemand lacht om mijn zonnebank grapjes
Maandagmorgen he, kasinma dag. Kasimak istermisin yavrucum.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef Yel het volgende:
[..]
Porno blijkbaar?..![]()
Negeer ik dat geval apart, krijgt ie toch jeuk... Resmen kasiniyor iste.
Ja leuk zo'n lijst om vervolgens elk jaar VERNEDERD te worden door Fenerbahcequote:Op maandag 16 maart 2009 12:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Galatasaray op 16 en Fenerbahçe op 62. dit is op basis van de behaalde resultaten dit jaar. http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/tcoef2009.html
tegen me tiktquote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef Yel het volgende:
Het blijft maar doormekkeren..
Hou je kop nou es, ik wil niet dat je tegen me tikt. Dank je.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:45 schreef Yel het volgende:
[..]
tis geen praten.Ik ben af.
Spel is over.
Praat geen poep.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef msnk het volgende:
Stel je dat eens voor dan. Een wereld waarin alleen MBO-ers stage lopen.
Jij was toch 18 oid?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef msnk het volgende:
Stel je dat eens voor dan. Een wereld waarin alleen MBO-ers stage lopen.
Nie zo zeer, ik heb gewoon een zwak voor droog komedie.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij ook is gsli.
Dat is wel makkelijk te raden
Irriteren.. Net als met zonnebank.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef msnk het volgende:
xminator, 20 deze mei![]()
Yel, problemin ne seninwas tegen xminator
hboquote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Stel je voor! Een wereld waar MBO'ers verboden is om met slimme mensen te praten
En je bent nog niet begonnen met auto rijden/lessenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef msnk het volgende:
xminator, 20 deze mei![]()
Yel, problemin ne seninwas tegen xminator
Ja so, ik wilde n opmerking maken. dus dat deed ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:53 schreef msnk het volgende:
TS, problemen gehad op school, buiten mijn macht om(serefsiz cocuklar
)
Yel. Hoe kan ik je in godsnaam irriteren als ik iets tegen xminator zei. Allahin askina.
xminator
als je het haaltquote:Op maandag 16 maart 2009 12:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Baas boven baas
Ik ga volgend jaar wel een master doen. Ben ik dan slim?
Het is niet zo een gay taal meer wanneer je dat op je CV kunt zetten en je salaris gaat omhoog.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef xminator het volgende:
gymnasium is toch met extra gay taal erbij?
nee en duits en fransquote:Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef msnk het volgende:
xminator jij kregt zeker alleen Engels?
Yel zeg dan niet dat ik je irriteer als je gewoon zin had om iets te zeggen.
Ja doe je economie en heb je latijnquote:Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is niet zo een gay taal meer wanneer je dat op je CV kunt zetten en je salaris gaat omhoog.
Als je latijns sprak zou je dan ook geen gayconomie doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja doe je economie en heb je latijnDan zal deloitte je wel extra geld geven.
Nee bij de Marokkaanse bakkerquote:
geen idee, weet nie eens wat katmer isquote:Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee bij de Marokkaanse bakker
Hey trigger, ken je dit: [ afbeelding ]
Is Katmer maar bij de Marokkaanse bakker hebben ze ook iets wat er op lijkt maar dan minder zoet. Hoe heet dat?
Is niet van belangquote:Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doe jij dan Yel, wat voor opleiding of werk?
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je latijns sprak zou je dan ook geen gayconomie doen.
Mogen we wel weten welke sector / afdeling? Veiligheid, economie, zorg, juridisch, uitzendbureau?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef Yel het volgende:
[..]
Is niet van belangWerk fulltime + school deeltijd.
Ik had het niet over Grieks.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
ga je filosoferen.
DAT IS PAS GAY. Krijg je extra geld omdat je latijn hebt gedaan stelt je loon nogsteeds geen moer voor
wat een sukkel mensen die niet weten wat filosofie inhoudt en het gay vinden. je zou willen dat je die kennis van een filosoof had.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
ga je filosoferen.
DAT IS PAS GAY. Krijg je extra geld omdat je latijn hebt gedaan stelt je loon nogsteeds geen moer voor
Jij filosofeert ook dagelijks over pornosterren.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef trifko het volgende:
[..]
wat een sukkel mensen die niet weten wat filosofie inhoudt en het gay vinden. je zou willen dat je die kennis van een filosoof had.
Werk= Tja.. Dienstverlenend denk ik.. Wel mannenbedrijf. Opleiding Mer.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mogen we wel weten welke sector / afdeling? Veiligheid, economie, zorg, juridisch, uitzendbureau?
Geef eens een concreet voorbeeld van een beroep waarbij het van toegevoegde waarde is.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had het niet over Grieks.
Latijns krikt je salaris wel degelijk op, nee niet bij de Albert Heijn of McDonalds.
senin ne isin var KPDdequote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij filosofeert ook dagelijks over pornosterren.
Daarna maak je allemaal lijsten ervan .
filosofie
Ah op die manier, ja dan moet je heel discreet zijn over je werk.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Yel het volgende:
[..]
Werk= Tja.. Dienstverlenend denk ik.. Wel mannenbedrijf. Opleiding Mer.
Wil bij de politie, uiteindelijk.
Medische wereld?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld van een beroep waarbij het van toegevoegde waarde is.
Flora als je bij Tuincentrum Osdorp werkt..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld van een beroep waarbij het van toegevoegde waarde is.
Ingenieursbedrijf man. Sinir etme insani met je dubbelzinnige opmerkingenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah op die manier, ja dan moet je heel discreet zijn over je werk.
Ik wil wel door jou in de boeien geslagen worden..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:09 schreef Yel het volgende:
[..]
Werk= Tja.. Dienstverlenend denk ik.. Wel mannenbedrijf. Opleiding Mer.
Wil bij de politie, uiteindelijk.
Als Antilliaanse tuinslangbeheerder?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:14 schreef trifko het volgende:
[..]
Flora als je bij Tuincentrum Osdorp werkt..
Clio is taxichauffeur..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef ClioSporT het volgende:
Kom eens op met salarisstrookjes mensen, al die opleidingen boeien mij geen fuck
Gulum ik ben serieus, uit ervaring weet ik dat mensen in opleiding voor politie,veiligheid en andere overheidsintanties niet veel over hun werk kunnen en mogen zeggen, als je een laag temperament hebt vraag ik me af wat je er doet?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:14 schreef Yel het volgende:
[..]
Ingenieursbedrijf man. Sinir etme insani met je dubbelzinnige opmerkingen
Sorry... Tis n wat hogere functie, dus ik zit niet op straat danquote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef trifko het volgende:
[..]
Ik wil wel door jou in de boeien geslagen worden..
Eerste twee kan ik volgen, voor de laatste zal het minder relevant zijn. Hiermee heb je slechts een klein deel van beroepen die volgen op een academische studie. In de meeste gevallen is kennis van Latijn dus puur algemene ontwikkeling en zal het geen effect op het salaris hebben.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Medische wereld?
Historici
Beleidsdeskundige?
Fulltime?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef ClioSporT het volgende:
Kom eens op met salarisstrookjes mensen, al die opleidingen boeien mij geen fuck
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Sorry... Tis n wat hogere functie, dus ik zit niet op straat dan
Neeeee, ik zit nu bij een ingenieursbedrijf.. Opleiding Mer.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gulum ik ben serieus, uit ervaring weet ik dat mensen in opleiding voor politie,veiligheid en andere overheidsintanties niet veel over hun werk kunnen en mogen zeggen, als je een laag temperament hebt vraag ik me af wat je er doet?
Vanzelfsprekend heb je maten en bereikt bij de ene beroep Latijns haar hoogtepunt en bij de ander neemt het af no question, maar daar ging het niet op. Het probleem bij beleidsdeskundige is semantische discussies, terminologie en een begrippenlijst, de overheid en dienstverlenende instellingen spenderen tigduizenden euro's op jaarbasis voor definitie vaststelling aan externe bedrijven, waarin er het meest vraag is naar Latijns.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerste twee kan ik volgen, voor de laatste zal het minder relevant zijn. Hiermee heb je slechts een klein deel van beroepen die volgen op een academische studie. In de meeste gevallen is kennis van Latijn dus puur algemene ontwikkeling en zal het geen effect op het salaris hebben.
Ga heen goorlapquote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef trifko het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet op straat..ergens binnen mag ook
Maakt niet uit, ik win toch welquote:
Zoek een bedrijfspycholoog op? Kan je helpen met dit soort problematiek.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef Yel het volgende:
[..]
Neeeee, ik zit nu bij een ingenieursbedrijf.. Opleiding Mer.
En wil GRAAG bij de politie als ik mijn opleiding af heb.. Heb nog enkele jaren om te werken aan mijn temperament.. Want die is idd best zielig.. Help me dan daarbij zou ik zeggen
shit dus ik betaal mee aan die subsidie van jullie..quote:
Begrippen die afkomstig zijn uit het Latijn hebben altijd een Nederlandse tegenhanger of een omschrijving, waardoor het zeer goed mogelijk is om ook zonder kennis van Latijn hiermee te kunnen werken. Zodra je op de hoogte bent van die omschrijving is het niet moeilijk om de latijnse benoeming ervan te onthouden, ook zonder kennis van Latijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend heb je maten en bereikt bij de ene beroep Latijns haar hoogtepunt en bij de ander neemt het af no question, maar daar ging het niet op. Het probleem bij beleidsdeskundige is semantische discussies, terminologie en een begrippenlijst, de overheid en dienstverlenende instellingen spenderen tigduizenden euro's op jaarbasis voor definitie vaststelling aan externe bedrijven, waarin er het meest vraag is naar Latijns.
Valt je zeker wel op dat ik je negeer of niet ?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef trifko het volgende:
Clio senden olsa olsa ayakkabiboyacisi olur..
Iedereen betaalt belasting.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef trifko het volgende:
[..]
shit dus ik betaal mee aan die subsidie van jullie..
Zo erg is het niet... Ama toch bedanktquote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoek een bedrijfspycholoog op? Kan je helpen met dit soort problematiek.
BTW.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:26 schreef trifko het volgende:
Ik niet ik heb een uitkering, whahaahhahah
ik koop alles op de zwarte markt..quote:
Die verkoper op de zwarte markt berekent de belastingen die hij betaalt door aan jou.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef trifko het volgende:
[..]
ik koop alles op de zwarte markt..
whehehehehe
Je beseft je dat de 'tegenhangers' of 'omschrijvingen interpretaties zijn om te verwijzen naar iets wat het dichtstbij komt bij een Latijnse benaming? Met name omdat de definities dikwijls niet de lading dekken wordt er generaliserende maatregelen getroffen wat als gevolg heeft dat je meer geld spendeert, meer bureaucratie, meer tijd verspilling, probleem vergroten met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Begrippen die afkomstig zijn uit het Latijn hebben altijd een Nederlandse tegenhanger of een omschrijving, waardoor het zeer goed mogelijk is om ook zonder kennis van Latijn hiermee te kunnen werken. Zodra je op de hoogte bent van die omschrijving is het niet moeilijk om de latijnse benoeming ervan te onthouden, ook zonder kennis van Latijn.
Het hoeft niet erg te zijn, vraag is op grond van welke invloeden creëer je een laag temperament. Dikwijls kan een deskundige je leiden tot een ander dimensie van inzicht waar je niet aan gewend bent.quote:
Dat is misschien van toepassing op artsen die te maken hebben met Latijnse benamingen voor ziektes en medicijnen. Voor hen is het dan makkelijker om internationale ontwikkelingen te volgen. Voor beleidsdeskundigen is dat eigenlijk bijzaak.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je beseft je dat de 'tegenhangers' of 'omschrijvingen interpretaties zijn om te verwijzen naar iets wat het dichtstbij komt bij een Latijnse benaming? Met name omdat de definities dikwijls niet de lading dekken wordt er generaliserende maatregelen getroffen wat als gevolg heeft dat je meer geld spendeert, meer bureaucratie, meer tijd verspilling, probleem vergroten met alle gevolgen van dien.
Lang niet alleen de medische wereld, het beleid komt voort uit filosofie, rekening houden met obstakels, cultuur, religie, ideologie, doelgroep, economische en humanitaire belangen, als je dat in een taal moet uiten voer je alles naar één gemeenschappelijk taal wat de Europese ontwikkeling het meest heeft beïnvloed, met name als je dus de semantische problematiek wilt terugdringen naar een non niveau.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is misschien van toepassing op artsen die te maken hebben met Latijnse benamingen voor ziektes en medicijnen. Voor hen is het dan makkelijker om internationale ontwikkelingen te volgen. Voor beleidsdeskundigen is dat eigenlijk bijzaak.
Ik weet precies waarom ik zo doe. Maar kan het nog even niet veranderen.....quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het hoeft niet erg te zijn, vraag is op grond van welke invloeden creëer je een laag temperament. Dikwijls kan een deskundige je leiden tot een ander dimensie van inzicht waar je niet aan gewend bent.
Succesquote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik weet precies waarom ik zo doe. Maar kan het nog even niet veranderen.....
Ik dank je uit de grond van mijn hartje voor je welgemeende interesse.. Cok incesin.
Geen sex voor het huwelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik weet precies waarom ik zo doe. Maar kan het nog even niet veranderen.....
Dat er beroepsgroepen zijn waarbij kennis van Latijn een pre of een plus is lijkt mij evident. Het hebben van Latijn op je CV leidt echter niet per definitie tot een hoger salaris.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet alleen de medische wereld, het beleid komt voort uit filosofie, rekening houden met obstakels, cultuur, religie, ideologie, doelgroep, economische en humanitaire belangen, als je dat in een taal moet uiten voer je alles naar één gemeenschappelijk taal wat de Europese ontwikkeling het meest heeft beïnvloed, met name als je dus de semantische problematiek wilt terugdringen naar een non niveau.
Waardering van je aanvullende talenten leidt wel degelijk tot een beter salaris.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat er beroepsgroepen zijn waarbij kennis van Latijn een pre of een plus is lijkt mij evident. Het hebben van Latijn op je CV leidt echter niet per definitie tot een hoger salaris.
Edit: dus is het meestal wel GAY!![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Meh7 het volgende:
Stelling: kontlikkerij en slijmen bij de baas worden vaker of eerder gewaardeerd dan kennis van Latijn.
Dat sowieso. En je hebt meer aan een vlotte babbel dan aan superskillzzquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Meh7 het volgende:
Stelling: kontlikkerij en slijmen bij de baas worden vaker of eerder gewaardeerd dan kennis van Latijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |