quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
oeh sorryquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Yel het volgende:
Ja zeg... Wil ik em net openen..
*duurde ff.. Laptop is kapoet en is langzaam*
Wat wil je weten danquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
Kan ik hier van jullie trouwens een spoedcursus Turks krijgen van jullie?
Lijkt me lachen om stel van mijn Turkse vrienden te verrassen op de boksschool
wat wil je weten, you name it..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
Turks voor beginnersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef BrandX het volgende:
Hosgeldiniz
wow tofquote:
wie is de gelukkige..quote:
Ja ik dacht laat ik eens een zetje in de juiste richting geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Yel het volgende:
goh Xminator.. Ben je altijd zo anti-climax bezig!
slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas heb ik een leeg bed![]()
maar ik ga nu jongens
Daarom dat ik vroeg wat wil je weten..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens een zetje in de juiste richting geven.
Straks gaan jullie haar alleen maar vieze woordjes leren .
Merhabaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... Laat ik maar beginnen met n begroeting
Merhaba
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef msnk het volgende:
Hey Girdap jou zie ik ook nooit online
Yel knap hoor, moet je mee doorgaan. Mijn moeder is nu ook twee maanden gestopt, zonder af en toe te roken dan. Met dat Champix spul..
Kleur van de Islamquote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Yel het volgende:
[..]
Wat houdt Moderator/Groen in? Ik bedoel eigenlijk, waar staat die groen voor?
Neuh..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben randomly online, was er wat?
Nou nou. Gelukkig is dat hier andersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Yel het volgende:
[..]
Champix... aaaah lieve lieve champix. Heb ik vorig jaar gedaan.. T maakte me deprie, toen ik o n dag in bed lag en dacht hoe het zou zijn als ik mezelf in mijn kop schoot heb ik dingen niet meer geslikt. Wat n kutspul!!
ben jij zelf wel 24 / 7 online danquote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Neuh..
Viel me gewoon op dat ik je nooit online betrap
Die pleisters waren wel oke... Maar champix was bij mij echt nix...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou nou. Gelukkig is dat hier anders
Ze had vorig jaar wel nicotine pleisters geprobeerd, maar die dingen schijnen dus ook echt kut te zijn.
Nee dat weet ik welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat groen de kleur van de islam is?
waarom niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef Yel het volgende:
[..]
Nee dat weet ik welMaar dat het daarvoor staat geloof ik lekker niet.. Dus waarom is jouw nick etc allemaal in lief groen?
Dan heb je niet goed gecheckt.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Wel moslim zie ik.. Heb ff je geschiedenis gecheckt..
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Wel moslim zie ik.. Heb ff je geschiedenis gecheckt..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben geen soenniet, hell ik ben niet eens moslim en waar bash ik?
Is omdat ik the magnificent van zijn geloof probeer te late vallequote:Op zondag 15 maart 2009 23:19 schreef Yel het volgende:
[..]
Oh.... Ik zag veel topics met islam & moslim er in.
Lees es:quote:
Bij een ware gelovige lukt dat je niet..quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is omdat ik the magnificent van zijn geloof probeer te late valle
Nou, sorry hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Yel het volgende:
[..]
Lees es:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gecheckt.
Oh.... Ik zag veel topics met islam & moslim er in.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
irrelevant...schaar jij jezelf onder ware gelovige?
Gij zult niet oordelen..quote:
wat ben je als je niet handelt als een ware gelovige?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef Yel het volgende:
[..]
Gij zult niet oordelen..
Ik ben geen kafir, ik geloof in Allah. Maar de ware gelovige handelt daar ook naar. En dat doe ik niet.
Een niet praktiserende gelovigequote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat ben je als je niet handelt als een ware gelovige?
quote:
snap je nu waarom ik groen ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
[..]
eh... Nee. Ik snap niet waar je heen wilt, maar heb niet veel zin in een godsdienst discussie.
ik geloof in Allah. Da's voor dit moment voldoende voor mij.
nopequote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee? Omdat je geld heb betaald met GlazenHuis veiling?
Net hoe je het bekijkt. We hebben het over gisteren.quote:
Ik probeer het niet maar het lijkt alsof jij daar weinig voor nodig hebt. Ik geef alleen aan dat ik de retoriek van Trigger kan waarderen. Jij kan dat niet. Pech voor jou. Einde verhaal. Ik heb een beetje genoeg van jou welles nietus verhaaltjes. Doeiquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Yel het volgende:
[..]
Net hoe je het bekijkt. We hebben het over gisteren.
Ga je me weer proberen te irriteren![]()
De zon schijnt.. Me = Happy.
Ga je ergens heen? 22 was je toch? Dan vind ik pech voor jou wel erg kinderlijk hoor.. Einde verhaal is ook weer zo kinderlijk reagerenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer het niet maar het lijkt alsof jij daar weinig voor nodig hebt. Ik geef alleen aan dat ik de retoriek van Trigger kan waarderen. Jij kan dat niet. Pech voor jou. Einde verhaal. Ik heb een beetje genoeg van jou welles nietus verhaaltjes. Doei
En meisjes klappen jou vervolgensquote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef ClioSporT het volgende:
Ik troost alleen meisjes
Nou nou nou. Maak het niet groter dan dat het is zou ik zeggen. Of trigger nu wel of niet moslim is, Trigger is een user met een verfrissende blik en een onconventionele retoriek. Daarnaast is het een toffe peerquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Burakius het volgende:
What's all this nozzle about Trigger. Men kan niet beginnen die man hier te bevatten. Een introductie in zijn persoon lijkt mij erg nuttig voor mening mens. Alleen dan kun je zijn persoon begrijpen. De andere kant is, of hij werkelijk waar de waarheid heeft verteld of niet. Niemand heeft hem destijds de sahada horen zeggen. Hoe dan ook heeft hij wel goede toevoegingen gehad destijds (waarvan menige reacties nog goed moeten onderzocht worden vind ik). De tijden van Kirmizi Beyaz-Burakius-Triggershot alliance zijn helaasch voorbij.
p.s.
Nee ik snap zelf ook niet wat ik net heb getypt. Im bored.
Dude.. you're telling me?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Maak het niet groter dan dat het is zou ik zeggen. Of trigger nu wel of niet moslim is, Trigger is een user met een verfrissende blik en een onconventionele retoriek. Daarnaast is het een toffe peer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |