quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Vuile racist! Ban!!! Weg ermeequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef vencodark het volgende:
* vencodark moet het zeggen...kan het niet onderdrukken:
Jullie verzamelen je ook overal he.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef Yel het volgende:
Oranje????
Ik ga 2 x in de maand.. Ben net n kaaskop
Moet wel gaan....
Awhh.. Jij mag er ook wel bij horen hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef vencodark het volgende:
* vencodark moet het zeggen...kan het niet onderdrukken:
Jullie verzamelen je ook overal he.![]()
Alles! Nu is winkelen toch meestal super druk, maar ik moet dus iedere dag langs de Dam naar CS en dat is echt..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef trifko het volgende:
[..]
heb je het over winkelen in het centrum of heb je het over de verkeersdrukte.
Vind je niet? Schatje is hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef msnk het volgende:
Veel Turkse meiden die naar de zonnebank gaan, jammer
[..]
Awhh.. Jij mag er ook wel bij horen hoor.
[..]
Jeej. Ik heb alleen geen Turkse achtergrond what so ever. Dan kan ik er nooit volledig bijhoren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:07 schreef msnk het volgende:
Veel Turkse meiden die naar de zonnebank gaan, jammer
[..]
Awhh.. Jij mag er ook wel bij horen hoor.
ik kan je wel Turks maken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej. Ik heb alleen geen Turkse achtergrond what so ever. Dan kan ik er nooit volledig bijhoren.
Ga jij even lekker Pokens verzamelen..quote:
Ik heb ze juist uitgedeeld. Ik had er twaalf. Nu nog maar 1.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:38 schreef trifko het volgende:
[..]
Ga jij even lekker Pokens verzamelen..
ay terbiyesiz..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej. Ik heb alleen geen Turkse achtergrond what so ever. Dan kan ik er nooit volledig bijhoren.
misschien moet je even zijn blog lezen.quote:
Wat n gezeik over n zonnebank zegggg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:04 schreef trifko het volgende:
[..]
grappig dat dames denken dat ze er mooier van worden.. geloof het of niet de meeste jongens houden van naturel.
geef nou maar toe dat je niet zonder kan..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:03 schreef Yel het volgende:
[..]
Wat n gezeik over n zonnebank zegggg.
Ik ga bijna nooit. Maar nu heb ik echt spijt. Nieuwe lampen.. Zo heet.. Zo warm... Pff.
Nu zie ik er gezond uit, ipv alsof ik nooit buiten kom.
Dit is weer genoeg voor de aankomende 2 maanden. Yandim....!
Stond juist te kijken van huh. Zonnegeval was veranderd.. Toenik dat opmerkte werd me gezegd, jij bent zeker lang niet geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:05 schreef trifko het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je niet zonder kan..
De moderatie op FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:05 schreef msnk het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Kina yakquote:
Goh. Hij zegt homo en kut mod terwijl de mods dat zelf schijnbaar ook doen in de notesquote:
Ja was als een van de eersten wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef trifko het volgende:
[..]
ay terbiyesiz..![]()
ben je nog naar consulaat gegaan?
je moest voor askerlik toch? heb je ook paspoort verlengd?quote:
hoeveel jaar heb je paspoort verlengd, en nüfüs cüzdani nieuwe of verlengd, ik heb namelijk een nüfüs cüzdan misschien wel 10 jaar oud ofzo maar er staat niet op tot wanneer die geldig is ofzo, kaç para verdin..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef xminator het volgende:
Heb paspoort verlengd, nufus cuzdan en askerlik paar dingen gevraagd.
Over anderhalf jaartje mag ik wel weer terug om m'n askerlik te verlengen tot 38![]()
ja ik heb ook een hele oude nufus cuzdani, ik lijk niet eens meer op die gene op de foto, zo een gare foto gemaakt in een Turkse fotostudio..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef xminator het volgende:
paspoort 2 jaar 45 euro
nufus cuzdani mocht ik die oude nog gebruiken dus die heb ik gehouden. ( Heb ik vanaf me geboort al bijna![]()
)
Dat was het voor me.
waarschijnlijk omdat je gisteren zat te trollen voor de wedstrijd van HSV tegen Galaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef xminator het volgende:
Heb officieel weer een note erbij![]()
Heb er nu 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |