Stond juist te kijken van huh. Zonnegeval was veranderd.. Toenik dat opmerkte werd me gezegd, jij bent zeker lang niet geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:05 schreef trifko het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je niet zonder kan..
De moderatie op FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:05 schreef msnk het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
Kina yakquote:
Goh. Hij zegt homo en kut mod terwijl de mods dat zelf schijnbaar ook doen in de notesquote:
Ja was als een van de eersten wegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:00 schreef trifko het volgende:
[..]
ay terbiyesiz..![]()
ben je nog naar consulaat gegaan?
je moest voor askerlik toch? heb je ook paspoort verlengd?quote:
hoeveel jaar heb je paspoort verlengd, en nüfüs cüzdani nieuwe of verlengd, ik heb namelijk een nüfüs cüzdan misschien wel 10 jaar oud ofzo maar er staat niet op tot wanneer die geldig is ofzo, kaç para verdin..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:21 schreef xminator het volgende:
Heb paspoort verlengd, nufus cuzdan en askerlik paar dingen gevraagd.
Over anderhalf jaartje mag ik wel weer terug om m'n askerlik te verlengen tot 38![]()
ja ik heb ook een hele oude nufus cuzdani, ik lijk niet eens meer op die gene op de foto, zo een gare foto gemaakt in een Turkse fotostudio..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef xminator het volgende:
paspoort 2 jaar 45 euro
nufus cuzdani mocht ik die oude nog gebruiken dus die heb ik gehouden. ( Heb ik vanaf me geboort al bijna![]()
)
Dat was het voor me.
waarschijnlijk omdat je gisteren zat te trollen voor de wedstrijd van HSV tegen Galaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:13 schreef xminator het volgende:
Heb officieel weer een note erbij![]()
Heb er nu 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |