quote:Rudolphs tilburger
Een bijdrage van: doetys
Bereidingstijd: 20-30 minuten
Aantal personen: 4
Gang: Bijgerecht
Keuken: Anders
Smaak: Hartig
Techniek: Bakken
Soort gerecht: Bijgerecht
Hulpmiddelen: Grillpan
Omschrijving
Rudolphs eigen variant op de hamburger(lifeandcooking)
Ingrediėnten
# 1 ui,
# 1 teentje knoflook,
# 2 cm. gemberwortel,
# 1 chilipeper,
# 500 gram half om half gehakt,
# 1 eetl. bruine basterdsuiker,
# 5 eetl. paneermeel,
# 1 ei,
# zout/peper,
# nootmuskaat,
# paar druppels worcestersaus.
Saus:
# 4 eetl. piccalilly,
# 4 eetl. zoete chilisaus,
# 4 zachte witte sesambroodjes,
# 1 krop ijsbergsla,
# 2 tomaten,
# 4 plakken belegen kaas
Bereidingswijze
Pel en snipper ui en knoflook. Schil en rasp de gemberwortel. Snijd de peper fijn. Meng in een kom het gehakt met de ui, knoflook, gember, peper, suiker, paneermeel en ei. Breng op smaak met zout, peper, nootmuskaat en worcestersaus.Maak 4 ballen, druk ze plat en maak in het midden een gat ter grootte van een euro.Verhit de met olie bestreken grillpan. Grill de tilburgers in 10 a 15 min gaar. (of bak in een pan in 50 gram boter) Meng de piccalilly met de chilisaus. Snijd de broodjes open. Snij de sla en de tomaten. Beleg de broodjes met de sla, tomaat en een plak kaas. Leg de tilburger erop. Vul het gat met de saus.
*constant op F5 druktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en existenz, ik ga er ééntje opzoeken, maar blijf even hangen want hij is ook zo weer weg
F5 van Zusje sloopt ....quote:
* Crazy-M andere laptop paktquote:
sjips, mn magische krachten op afstand werken dus nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn F5 doet het anders nog prima. Hij is wat versleten, maar ach.
die zag ik net ook inderdaad, daarna een koelkast gevolgd door you've got 1 mail!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef existenz het volgende:
In de banner zie ik nu een lekker wijf
* Crazy-M geen banners heeftquote:
jah, heb ik ook soms en dan kijk ik ....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zag ik net ook inderdaad, daarna een koelkast gevolgd door you've got 1 mail!
Wij hebben niet gedoneerd aan tieten die we toch niet te zien krijgenquote:
ook een relaxt webadres wat je gewooon even uit het hoofdje invoert!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://lp.zemgo.com/LandingZemgo.aspx?LpID=9875&PartnerID=dsnr&ymid=AAAAAEYmBwDmKR0AAAAAACFZCQAAAAAAAAB8AQYAAAAAAAIAAQAFFzJuCwAAAAAAOF8GAAAAAADKZQ0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACAAuBBAAAAAAIAAwAAAAAARNCl.B8BAAAAAAAAAAAAAAwlqRIyAAAAAAAAAAAAAADQAOBBAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=
had hem bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie's Roph?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zal ook naa roph zwaaien als ik haar zie
OPh dusquote:
Neuh, vrees niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
we kennen elkaar toch niet hč...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
Iemand heeft bij de FRS me ooit schaapachtig staan aan kijken, dus ik vermoed dat hij het wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb messenga ooit 2 min aan gekeken
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh, vrees niet.Ik was gewoon geschokt dat de mystery woman zichzelf toonde.
Ja, dat snapte ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
De boekanierquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Iemand heeft bij de FRS me ooit schaapachtig staan aan kijken, dus ik vermoed dat hij het wasEn zusje komt in de zelfde kroeg als ik en VoreG werkt er. En die heb ik beide nog nooit gezien
Idd, nu moet hij uit de KAST komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over je.
Wat nou "rel"quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Je hebt de broodrooster en oph rel gemist tegan!
quote:
Bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Dat van die kroeg dan...
En ik wilde niet teruglezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Je hebt de broodrooster en oph rel gemist tegan!
Wel goed, alleen het is klote als je alleen mag staan en iedereen besluit om die aankoop nog ff om 20:55 te doenquote:
Hebben ze die goedkope dvd actie nog? Dan kom ik volgende week shoppenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wel goed, alleen het is klote als je alleen mag staan en iedereen besluit om die aankoop nog ff om 20:55 te doen
Oja, lekker is dat altijd hč. Van 6 tot 9 werken is sowieso kut. Tussen 6 en half 8 komt er niemand omdat ze nog aan het eten zijn / uitbuiken zijn. Rond een uur of 8 gaan ze bedenken, "oh, zullen we nog ff de stad in gaan?" en tussen half 9 en 9 worden de meeste avond aankopen nog gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wel goed, alleen het is klote als je alleen mag staan en iedereen besluit om die aankoop nog ff om 20:55 te doen
Die is er nog ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben ze die goedkope dvd actie nog? Dan kom ik volgende week shoppen
Als ze allemaal PS3's komen kopen vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oja, lekker is dat altijd hč. Van 6 tot 9 werken is sowieso kut. Tussen 6 en half 8 komt er niemand omdat ze nog aan het eten zijn / uitbuiken zijn. Rond een uur of 8 gaan ze bedenken, "oh, zullen we nog ff de stad in gaan?" en tussen half 9 en 9 worden de meeste avond aankopen nog gedaan.
Krijg jij daar bonussen voor dan? Ik krijg echt niks extra's als ik een tv verkoop ofzo ipv een afwasborstelquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die is er nog ja.
[..]
Als ze allemaal PS3's komen kopen vind ik het niet erg.
Ik ook niet, maar ja...quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg jij daar bonussen voor dan? Ik krijg echt niks extra's als ik een tv verkoop ofzo ipv een afwasborstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik ben vervelend melig
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Ps3's wel. dvd's niet. Ik krijg provisie op mn verkoopcijfers en beoordeling, en die is altijd vrij hoog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg jij daar bonussen voor dan? Ik krijg echt niks extra's als ik een tv verkoop ofzo ipv een afwasborstel.
Bij welk filiaal moet ik eigenlijk een afwasborstel scoren om jou te spotten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat wel en die is dan ook hoogquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg alleen commissie als ik nieuw personeel aandraag.
Eentje waar je nooit komt, that's for surequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij welk filiaal moet ik eigenlijk een afwasborstel scoren om jou te spotten?
Niet in Tilburg dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eentje waar je nooit komt, that's for sure.
Zegt wie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eentje waar je nooit komt, that's for sure.
Ik heb heul wel een foto.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een foto.
Wij zijn schijnbaar op precies dezelfde dag geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een foto.
Maar hyves is zo leuk aapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh..
Niet van der vriend ieg. (hoop ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef krioro het volgende:
EN VAN WIE BEN JIJ NU EIGENLIJK HET ZUSJE, HETZUSJEVAN?!
Wel van mijn schoonzusquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet van der vriend ieg. (hoop ik)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom weten mensen die in 1980 geboren zijn eigenlijk niet op welke dag en in welke maand ze geboren zijn.
Ok, die was lastigquote:
Long lost twin sister? Is it you?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zijn schijnbaar op precies dezelfde dag geboren
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom weten mensen die in 1980 geboren zijn eigenlijk niet op welke dag en in welke maand ze geboren zijn.
Daar hebben we kidquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
Hoi
Ik heb er aan 1 al me handen volquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef existenz het volgende:
Wil er iemand nog een stalker trouwens?
Ik ben het zusje van mijn schoonzus.. Ik heb verkering met de broer van. Snap je het nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Ok, die was lastigWaarom heeft je zus(je) iets met de broer van je vriend?
En waarom heb je geen buddypoke
Hangt ervan af....quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef existenz het volgende:
Wil er iemand nog een stalker trouwens?
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben het zusje van mijn schoonzus.. Ik heb verkering met de broer van. Snap je het nog?
Vriendin --> heeft een broer --> heb ik verkering mee.
FANCY VERHAAL! Ik ben verliefd op de broer van m'n beste vriendin!
Nope.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?
*Overweegt een stalkers ruil- en bemiddelingsbureau op te zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel overnemen hoorMss word ik dan met rust gelaten
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel overnemen hoorMss word ik dan met rust gelaten
Mss is het sex-tekort... Dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.
Je houdt niet van een uitdaging?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.
Ik vind je alleen maar niet zo klein als een kind van vijfquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kans is niet zo grootBen na die opmerkingen mensenschuw geworden
![]()
Ja maar bij "theKiD" denk je toch ook niet aan een kind van vijf? Dat heb ik veel eerder bij "Mr. Big"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind je alleen maar niet zo klein als een kind van vijf![]()
Mr. Big heb ik meer bij dit jochie:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja maar bij "theKiD" denk je toch ook niet aan een kind van vijf? Dat heb ik veel eerder bij "Mr. Big"
Wat is dat nu weer voor een jansen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mr. Big heb ik meer bij dit jochie:
http://player.omroep.nl/?aflID=8703539
[ afbeelding ]
Waar waren ze dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:56 schreef aardappel het volgende:
BNN avond vandaag viel echt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar tegen....
ik ga iig niet lid worden
Avondquote:
Je gaat stoppen? Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
Jah, heel veel
Ik weet alleen niet wat allemaal.
Denk mijn besluit van stoppen met scouting, ehm stilte in het topic, weet niet wat nog meer
Geen interesse meer.quote:
12 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:55 schreef vamperotica het volgende:
Ah so.... Toch erg lang volgehouden, is t nie?
Morgequote:
Schijnt toch een hot nummer in de prins te zijn. Elke keer als ik er ben, draaien ze hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allen![]()
@Tegan: Nieuwe hobby, Weet nog niet, denk dat ik maar stalker wordt
@Hetzusjevan: Nee ik wou inderdaad niet meer opblijvenEn mij dan weer lullo noemen? Zal het onthouden Potnondeju. En na 4 keer lezen snap ik eindelijk hoe het helemaal zit met zus van
@existenz: Tomatenplukkers, KUT Nummer![]()
![]()
@rest: Goedemorgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben alleen nooit in de Prinsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Schijnt toch een hot nummer in de prins te zijn. Elke keer als ik er ben, draaien ze het
Ohquote:
zat tot 8 weken geleden vaak bij de buurvrouw. Maar nu al 8 weken niet meer in de stad geweestquote:
had voor 225$, dan zou ik nog even 80$ verzendkosten moeten betalen...quote:Order Amount International Express Standard Shipping & Handling
(5-10 business days up to 12 business days)
$0 - 25 $34.95
$25.01 - 50 $39.95
$50.01 - 100 $44.95
$100.01 - 150 $49.95
$150.01 - 200 $59.95
$200.01 - 400 $79.95
$400.01 - 600 $99.95
$600.01 - 800 $119.95
$800.01 - 1000 $139.95
Kom je neer op 300 dollarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zat gisteren wat kleding te bestellen bij een US webshop, leuke dingen gevonden die je hier niet vindt, zie ik de verzendkosten:
[..]
had voor 225$, dan zou ik nog even 80$ verzendkosten moeten betalen...
![]()
Ach, kun je makkelijk missenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ga toch geen 30% verzendkostenbetalen!
thanks financieel adviseurquote:
Kun je ook doen jahquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
thanks financieel adviseur
ga ik liever nog even "doorsparen" en dan vlieg ik voor iets meer wel naar de VS en koop het daar!
Je moet je telefoon natuurlijk ook nooit uit het raam gooien en dan locken.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kun je ook doen jah
Iemand nog een HTC toestel hebben
Gooi dat ding uit het raam. Lock je hem. Gaat beeld niet meer aan
Gister examen goed gegaan ?quote:
hij werkt weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je moet je telefoon natuurlijk ook nooit uit het raam gooien en dan locken.....
Het is lente buiten![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-tankstation.html![]()
![]()
alleen al dat filmpje erbijquote:
hehequote:
Raar is leuk ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Door jou moest ik weer denken aan "raar is leuk" en toen aan deze![]()
(let niet op het kutfilmpje)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Raar is leuk ?
Ik ben beide of bedoelde je dat niet ?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Disclaimer: de titel is "raar is leuk"
aah ok dacht alquote:
Halloquote:
Ga dan slapen lambalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik moet toch echt eens wat eerder gaan slapen als ik avonddienst hebIk kom ontiegelijk veel slaap tekort
Hoe laat ?quote:
kun je nog makkelijk slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Doet er niet toeMaar over niet al te lange tijd
jawel, je bent hier al bijna half uur, had je ook al half uur kunnen slapenquote:
hooiquote:
heeeeeeeeeeeeyquote:
we een gayquote:
jahquote:
ok, kuikentjequote:
quote:
Jah, mn voorspellaars klok werkt niet meerquote:
watte vraag nietquote:
Link!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb mijn hyves gepimpt! Blijheid all over the screen!
Lijkt mij idd ook wel leuk om te zien ja. Jammer genoeg geen tv hier op me werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zit de hoofdprijs te kijken, best geinige serie.
ik wil naar Ajax - de Graafschap maar het is al uitverkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil naar Rock Werchter maar heb al Pinkpop tickets![]()
![]()
.
En ik wou nog wel vragen of je met mij wou ruilenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook,
6 dagen werken in de week is niks voor mij
Je wilt mij gewoon ontlopenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil naar Rock Werchter maar heb al Pinkpop tickets![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pfff.. dat is minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ik wou nog wel vragen of je met mij wou ruilen13 dagen achter elkaar
achja, ik vraag zelf ook om 6 dagen in de week te werken. Niet omdat ik het geld hard nodig heb. Maar meer omdat ik anders toch niks te doen heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb er zelf om gevragen, heb geld nodig.. en t zijn maar nachtdiensten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon ontlopen
Heb je die line up van Werchter gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi dat ik al pinkpop tickets heb.. blegh. Oasis
. Dat is toch prachtig
. Oh en zoveel meer goeie namen. En ik kan ook niet één dag want er zijn zeker 3 dagen waar ik dan heen zou willen
.
Ik lees tegenstrijdighedenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
achja, ik vraag zelf ook om 6 dagen in de week te werken. Niet omdat ik het geld hard nodig heb. Maar meer omdat ik anders toch niks te doen heb.
http://www.piday.org/quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef theKiD het volgende:
Pi day? in de zin van wiskunde of in de zin van taart?Ik heb dr nog nooooit van gehoord
In de zin van taart natuurlijk! Hoe had je kunnen denken dat het om wiskunde ging?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:41 schreef theKiD het volgende:
Pi day? in de zin van wiskunde of in de zin van taart?Ik heb dr nog nooooit van gehoord
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de zin van taart natuurlijk! Hoe had je kunnen denken dat het om wiskunde ging?
dit is bijna het enige topic waar ik post buiten VBLquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voetbal
Daar mag verder gevoetbald worden![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag Toma![]()
quote:
*mee eens isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag Toma![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voetbal
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag Toma![]()
Hou het voetbal dan ook daarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:51 schreef toma het volgende:
[..]
dit is bijna het enige topic waar ik post buiten VBL
Ik vanavond ook weer, verjaardagsfeest.quote:
Is best lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:00 schreef VoreG het volgende:
Brrr smirnoff ice.... Ik begrijp mensen die dat bestellen echt niet.
Vooral dus met Flugel erdoorquote:
soms is een keertje iets anders wel lekker hoor dan elke keer bierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:16 schreef VoreG het volgende:
Gewoon bier of een goede borrel bestellen, niet die versuikerde troep.
Strohquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms is een keertje iets anders wel lekker hoor dan elke keer bier
Butterscotchquote:
Over heerlijk gesprokenquote:
ken ik nietquote:
hahahaha, ok danquote:
mja, drinken op werk is geen succesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:50 schreef theKiD het volgende:
DrankBailey's, Tia Maria, Jagermeister, AMMARETTO (
)
en ik mag werkendus morgenvroeg een klein borreltje of biertje om t af te leren..
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg #94; Thuishangers, kroeghangers en barhangers
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |