Daar hebben we kidquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
Hoi
Ik heb er aan 1 al me handen volquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef existenz het volgende:
Wil er iemand nog een stalker trouwens?
Ik ben het zusje van mijn schoonzus.. Ik heb verkering met de broer van. Snap je het nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Ok, die was lastigWaarom heeft je zus(je) iets met de broer van je vriend?
En waarom heb je geen buddypoke
Hangt ervan af....quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:27 schreef existenz het volgende:
Wil er iemand nog een stalker trouwens?
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben het zusje van mijn schoonzus.. Ik heb verkering met de broer van. Snap je het nog?
Vriendin --> heeft een broer --> heb ik verkering mee.
FANCY VERHAAL! Ik ben verliefd op de broer van m'n beste vriendin!
Nope.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?
*Overweegt een stalkers ruil- en bemiddelingsbureau op te zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel overnemen hoorMss word ik dan met rust gelaten
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En heb jij ook een broer die zij dan weer kan daten?
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel overnemen hoorMss word ik dan met rust gelaten
Mss is het sex-tekort... Dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.
Je houdt niet van een uitdaging?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is die van jou wat te fanatiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |