Wie's Roph?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zal ook naa roph zwaaien als ik haar zie
OPh dusquote:
Neuh, vrees niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
we kennen elkaar toch niet hè...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
Iemand heeft bij de FRS me ooit schaapachtig staan aan kijken, dus ik vermoed dat hij het wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb messenga ooit 2 min aan gekeken
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh, vrees niet.Ik was gewoon geschokt dat de mystery woman zichzelf toonde.
Ja, dat snapte ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
De boekanierquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Iemand heeft bij de FRS me ooit schaapachtig staan aan kijken, dus ik vermoed dat hij het wasEn zusje komt in de zelfde kroeg als ik en VoreG werkt er. En die heb ik beide nog nooit gezien
Idd, nu moet hij uit de KAST komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over je.
Wat nou "rel"quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Je hebt de broodrooster en oph rel gemist tegan!
quote:
Bwehehequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef existenz het volgende:
Dat van die kroeg dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |