quote:Rudolphs tilburger
Een bijdrage van: doetys
Bereidingstijd: 20-30 minuten
Aantal personen: 4
Gang: Bijgerecht
Keuken: Anders
Smaak: Hartig
Techniek: Bakken
Soort gerecht: Bijgerecht
Hulpmiddelen: Grillpan
Omschrijving
Rudolphs eigen variant op de hamburger(lifeandcooking)
Ingrediënten
# 1 ui,
# 1 teentje knoflook,
# 2 cm. gemberwortel,
# 1 chilipeper,
# 500 gram half om half gehakt,
# 1 eetl. bruine basterdsuiker,
# 5 eetl. paneermeel,
# 1 ei,
# zout/peper,
# nootmuskaat,
# paar druppels worcestersaus.
Saus:
# 4 eetl. piccalilly,
# 4 eetl. zoete chilisaus,
# 4 zachte witte sesambroodjes,
# 1 krop ijsbergsla,
# 2 tomaten,
# 4 plakken belegen kaas
Bereidingswijze
Pel en snipper ui en knoflook. Schil en rasp de gemberwortel. Snijd de peper fijn. Meng in een kom het gehakt met de ui, knoflook, gember, peper, suiker, paneermeel en ei. Breng op smaak met zout, peper, nootmuskaat en worcestersaus.Maak 4 ballen, druk ze plat en maak in het midden een gat ter grootte van een euro.Verhit de met olie bestreken grillpan. Grill de tilburgers in 10 a 15 min gaar. (of bak in een pan in 50 gram boter) Meng de piccalilly met de chilisaus. Snijd de broodjes open. Snij de sla en de tomaten. Beleg de broodjes met de sla, tomaat en een plak kaas. Leg de tilburger erop. Vul het gat met de saus.
*constant op F5 druktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en existenz, ik ga er ééntje opzoeken, maar blijf even hangen want hij is ook zo weer weg
F5 van Zusje sloopt ....quote:
* Crazy-M andere laptop paktquote:
sjips, mn magische krachten op afstand werken dus nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn F5 doet het anders nog prima. Hij is wat versleten, maar ach.
die zag ik net ook inderdaad, daarna een koelkast gevolgd door you've got 1 mail!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef existenz het volgende:
In de banner zie ik nu een lekker wijf
* Crazy-M geen banners heeftquote:
jah, heb ik ook soms en dan kijk ik ....quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zag ik net ook inderdaad, daarna een koelkast gevolgd door you've got 1 mail!
Wij hebben niet gedoneerd aan tieten die we toch niet te zien krijgenquote:
ook een relaxt webadres wat je gewooon even uit het hoofdje invoert!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://lp.zemgo.com/LandingZemgo.aspx?LpID=9875&PartnerID=dsnr&ymid=AAAAAEYmBwDmKR0AAAAAACFZCQAAAAAAAAB8AQYAAAAAAAIAAQAFFzJuCwAAAAAAOF8GAAAAAADKZQ0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACAAuBBAAAAAAIAAwAAAAAARNCl.B8BAAAAAAAAAAAAAAwlqRIyAAAAAAAAAAAAAADQAOBBAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=
had hem bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie's Roph?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zal ook naa roph zwaaien als ik haar zie
OPh dusquote:
Neuh, vrees niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
we kennen elkaar toch niet hè...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
Iemand heeft bij de FRS me ooit schaapachtig staan aan kijken, dus ik vermoed dat hij het wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb messenga ooit 2 min aan gekeken
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over jequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh, vrees niet.Ik was gewoon geschokt dat de mystery woman zichzelf toonde.
Ja, dat snapte ik ook welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Naar oph, dooie. Je kan toch wel slecht getypte teksten lezen ofniedan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |