Bij welk filiaal moet ik eigenlijk een afwasborstel scoren om jou te spotten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Krijg jij daar bonussen voor dan? Ik krijg echt niks extra's als ik een tv verkoop ofzo ipv een afwasborstel.
Dat wel en die is dan ook hoogquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg alleen commissie als ik nieuw personeel aandraag.
Eentje waar je nooit komt, that's for surequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij welk filiaal moet ik eigenlijk een afwasborstel scoren om jou te spotten?
Niet in Tilburg dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eentje waar je nooit komt, that's for sure.
Zegt wie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eentje waar je nooit komt, that's for sure.
Ik heb heul wel een foto.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen mystery man wil je zeggen. Jij hebt geen foto, geen hyves gegeven en verder weet ik eigk ook weinig over je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een foto.
Wij zijn schijnbaar op precies dezelfde dag geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb heul wel een foto.
Maar hyves is zo leuk aapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves doe ik niet aan, en verder ben ik ook helemaal niet interessant joh..
Niet van der vriend ieg. (hoop ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef krioro het volgende:
EN VAN WIE BEN JIJ NU EIGENLIJK HET ZUSJE, HETZUSJEVAN?!
Wel van mijn schoonzusquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet van der vriend ieg. (hoop ik)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom weten mensen die in 1980 geboren zijn eigenlijk niet op welke dag en in welke maand ze geboren zijn.
Ok, die was lastigquote:
Long lost twin sister? Is it you?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zijn schijnbaar op precies dezelfde dag geboren
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom weten mensen die in 1980 geboren zijn eigenlijk niet op welke dag en in welke maand ze geboren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |